Gå til innhold

Kvinner og mørkhårede menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke mørk, men til gjengjeld drit misunnelig. Skal vedde på at >95% av kvinner verden over foretrekker mørkhårede menn fremfor blonde. Mao. spiller det null rolle om kvinner er blonde eller mørke selv - alle blir svett i glufsa av den mørke kjekkasen. Kan forsåvidt forstå det selv da også jeg synes mørkt hår er fint, både på kvinner og menn. Likevel er det jo nok av blonde menn i Nord-Europa og Nord-Amerika, så helt konsekvente er dere vel ikke (ja, jeg vet blonde menn kan ha arvet hårfargen fra mors gener). Kan vi blonde menn rett og slett bare gå å henge oss først som sist, eller evt. søke et liv i sølibat? Og hvorfor er det så viktig for dere dette med hårfargen? Er det liksom mindre maskulint å være blond?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHA! Svett i glufsa... ? Vel, kanskje du finner deg en dame om du slutter å si "glufsa"? Uansett, jeg synes blonde menn er nydelige! Så da vet du det :)

• Liker 2
Skrevet

Neida, ikke heng deg, men jeg må bare innrømme det. Jeg faller KUN for mørkhårede menn. Aner ikke hvorfor, men sånn er det :sjenert:

Kan være noe i det at mørke menn virker mer maskuline. Kanskje fordi de har mer synlig hårvekst andre steder på kroppen også. Og det synes jeg er viktig i en tid da mange menn av en eller annen grunn går til det skritt å gjøre seg mer feminine med å vokse seg over mye av kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Blonde og rødhårete blir oppfattet som mindre maskuline, de har ofte mer impulskontroll og mer avdempet temperament og dermed kjedeligere.

Skrevet

jeg personlig har alltid gått for lyshårete menn. Alt fra blond til mørkblond og rødt, men alltid lyst. Ja, man snakker alltid om den mørke og mystiske loverboy i kjærlighetshistorier og sånn, men tror ikke jeg er alene om å like blonde gutter? :) Brad Pitt og Leonardo DiCaprio, de er vel blonde, de, og er ganske så populære. :)

Skrevet

Den mest sexy elskeren jeg har hatt var en blåøyd lyslugg. Så dét :)

Skrevet

Blonde og rødhårete blir oppfattet som mindre maskuline, de har ofte mer impulskontroll og mer avdempet temperament og dermed kjedeligere.

Må det avkreftes enda en gang at temperament og hårfarge ikke henger sammen?

Skrevet

Jeg faller ikke for hårfargen, men for blikket og helheten;)

Gjest Sommertid
Skrevet

Måtte tenke meg litt om nå, har aldri tengt over hårfargen på partnerene mine. Hos meg er det et flertall lyshårete i vertfall.

Skrevet (endret)

Latinere, arabere og de gutta er det som gjelder.

Endret av Kråkesaks
Skrevet

Skal vedde på at >95% av kvinner verden over foretrekker mørkhårede menn fremfor blonde. Kan vi blonde menn rett og slett bare gå å henge oss først som sist, eller evt. søke et liv i sølibat? Og hvorfor er det så viktig for dere dette med hårfargen? Er det liksom mindre maskulint å være blond?

Nei, nei, nei og atter nei!

Blonde menn er jo så sexy! Puh, bare se på Julian Assange som preger nyhetsbildet nå, HOT! Er ikke viktig med hårfargen når man faller for helheten hos en person, men det er blonde menn som fanger min oppmerksomhet oftest.

Skrevet

Det er absolutt ikke noe kriterie for hvem jeg ønsker å ha som partner, men må nok innrømme at jeg generelt synes mørkt hår og mørke øyenbryn ser penest ut. Jeg synes blondt hår kan se flott ut om man kjører en litt mer alternativ stil, f.eks black/death metal, eller viking, med langt hår (svært få som går rundt utkledd som vikinger irl, men... :gjeiper: )

Skrevet

Jeg foretrekker blondt jeg da.

Om du drar til land hvor mørkt hår er vanlig (asia, afrika) så vil alle tafse på håret ditt og "forgude" det, spesielt om du er rødhåret!

Skrevet

Håhå.. Har aldri møtt større kruttfutter enn rødhårede mennesker.

Skrevet

Tråden er ryddet.

Kråkesaks.

Gjest Tzoah Rotachat
Skrevet

Et sted i Pyreneene går grensen der hvor man begynner hver setning høyt og ender bestandig ned i tonasjon, lurer fælt på hvordan man kan skille spøk fra alvor i Spania hvor menns fascinasjon av scrotum er så dominerende.

De er rett og slett noen sadister og på toppen av det hele katolsk, noe så smakløst og så i dagen skal man lete lenge etter.

Æsj!

Skrevet

Et sted i Pyreneene går grensen der hvor man begynner hver setning høyt og ender bestandig ned i tonasjon, lurer fælt på hvordan man kan skille spøk fra alvor i Spania hvor menns fascinasjon av scrotum er så dominerende.

De er rett og slett noen sadister og på toppen av det hele katolsk, noe så smakløst og så i dagen skal man lete lenge etter.

Æsj!

What?

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker nordiske menn med brunt hår - går det an å si det? :gjeiper:

Jeg syns ikke blondt hår er like pent. Jeg har langt, blondt hår selv og liker at det er en slags kontrast mellom oss. Men jeg tviler på at 95% av kvinnene liker menn med mørkt hår.

Skrevet

Jeg foretrekker absolutt blondt hår og blå øyne - men er i bunn og grunn ikke hårfarge jeg faller for. Tror ikke det stemmer det du sier om at 95% foretrekker mørke menn!

Skrevet

Jeg liker gutter med mørkeblondt hår, gjerne noen nydelige blå øyne eller brune. Men må innrømme at partnerene mine har vært mørkhårede, men det er ikke fordi jeg ikke vil ha lyshårete, men de er de eneste som vil ha en rødnette. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...