Gjest BettyBoop28 Skrevet 28. november 2010 #21 Skrevet 28. november 2010 (endret) Jeg er ikke mørk, men til gjengjeld drit misunnelig. Skal vedde på at >95% av kvinner verden over foretrekker mørkhårede menn fremfor blonde. Mao. spiller det null rolle om kvinner er blonde eller mørke selv - alle blir svett i glufsa av den mørke kjekkasen. Kan forsåvidt forstå det selv da også jeg synes mørkt hår er fint, både på kvinner og menn. Likevel er det jo nok av blonde menn i Nord-Europa og Nord-Amerika, så helt konsekvente er dere vel ikke (ja, jeg vet blonde menn kan ha arvet hårfargen fra mors gener). Kan vi blonde menn rett og slett bare gå å henge oss først som sist, eller evt. søke et liv i sølibat? Og hvorfor er det så viktig for dere dette med hårfargen? Er det liksom mindre maskulint å være blond? blonde kjekkaser er jo ikke å forakte det heller. Men av og til blir blonde gutter litt for prettyboy aktig mens mørke blir liksom mystiske? Men liker blonde kjekkaser og jeg Endret 28. november 2010 av BettyBoop28
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #23 Skrevet 29. november 2010 Neida, ikke heng deg, men jeg må bare innrømme det. Jeg faller KUN for mørkhårede menn. Aner ikke hvorfor, men sånn er det Kan være noe i det at mørke menn virker mer maskuline. Kanskje fordi de har mer synlig hårvekst andre steder på kroppen også. Og det synes jeg er viktig i en tid da mange menn av en eller annen grunn går til det skritt å gjøre seg mer feminine med å vokse seg over mye av kroppen. Med på denne. Kjenner mange jenter som liker blonde gutter. Til gjengjeld har jeg aldri følt meg tiltrukket av blonde gutter. For meg så har det med maskulinitet å gjøre, selv om jeg vet at dette høres feil ut. Hun over meg sier alt egentlig....
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #24 Skrevet 29. november 2010 Wow! Nå måtte jeg tenke meg om litt.. Trodde liksom ikke jeg var sånn veldig fan av mørk og mystisk.. Menne jo.. Hvis jeg skulle laget en liste så ville mørk og mystisk vunnet med glans desverre..
Gjest HunterLady Skrevet 29. november 2010 #25 Skrevet 29. november 2010 Alt man skal være bitter for nå til dags da! Tragisk. Jeg har ingenting imot blonde menn, så lenge ikke alt er lyst. Albinotendenser med null øyenbryn, rosa hud og hvite vipper er ikke sexy dessverre. Det dumme er jo at disse menneskene ikke kan farge håret uten at det ser katastrofalt ut. Jeg har alltid likt mørkblonde gutter fremfor mørke menn.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #26 Skrevet 29. november 2010 Jeg tror det ofte er slik at motsetninger tiltrekker. Men jeg tror likevel mange mørke jenter blir med de mørke gutta pga kultur osv. Jeg vet om mange jenter fra latin-Amerika og fra midt-østen som synes disse blonde, høye gutta er veldig kjekke jeg som selv er blond og blåøyd har aldri falt for en blond fyr. Jeg kan faktisk ikke se for meg at det skulle skje heller. Og tro meg jeg faller veldig lett for gutter!! Tror jeg har sett kanskje 7 skikkelig kjekke blonde gutter i hele midt liv og tusenvis av mørke!! Smaken er som baken
Sequax Skrevet 29. november 2010 #27 Skrevet 29. november 2010 Jeg er ikke mørk, men til gjengjeld drit misunnelig. Skal vedde på at >95% av kvinner verden over foretrekker mørkhårede menn fremfor blonde. Mao. spiller det null rolle om kvinner er blonde eller mørke selv - alle blir svett i glufsa av den mørke kjekkasen. Kan forsåvidt forstå det selv da også jeg synes mørkt hår er fint, både på kvinner og menn. Likevel er det jo nok av blonde menn i Nord-Europa og Nord-Amerika, så helt konsekvente er dere vel ikke (ja, jeg vet blonde menn kan ha arvet hårfargen fra mors gener). Kan vi blonde menn rett og slett bare gå å henge oss først som sist, eller evt. søke et liv i sølibat? Og hvorfor er det så viktig for dere dette med hårfargen? Er det liksom mindre maskulint å være blond? Nei, blonde menn kan være veldig flotte! Blonde menn med blå/grønne øyne, klar, lys hud og lyse øyenvipper..?
Heisannmannen Skrevet 29. november 2010 #28 Skrevet 29. november 2010 Du må ikke henge deg enda! Hvis alle blonde menn gjorde det ville det fort gått tom for blonde kvinner.
Gjest Gutt29 Skrevet 29. november 2010 #29 Skrevet 29. november 2010 Mulig "høy og mørk" er klisjéen for kjekke menn i Norge, men som det ble nevnt over her, tror jeg det varierer utifra hva som er mest vanlig på forskjellige steder. Tror ikke man stiller noe dårlig som blond mann i f.eks. Italia osv, snarere tvert i mot. Selv er jeg så mørk (til å være "helt norsk") at det ikke så sjeldent blir kommentert, uten at jeg noensinne har hatt noe særlig "dametekke" av den grunn.
FantasDick Skrevet 29. november 2010 #30 Skrevet 29. november 2010 Jeg gikk gjennom "lista" mi i hodet nå, av menn jeg har falt for.. Tror det er en ganske jevn fordeling av gutter/menn med lys og mørkt hår! Altså; hårfargen avgjør ikke noe for meg.
Gjesten Skrevet 29. november 2010 #31 Skrevet 29. november 2010 Hårfargen er helt irrelevant. Du vil vel ikke ha en kvinne om dømmer folk på det grunnlaget, uansett?
uten filter Skrevet 29. november 2010 #32 Skrevet 29. november 2010 Du må ikke henge deg enda! Hvis alle blonde menn gjorde det ville det fort gått tom for blonde kvinner. Nei, nei, det er ikke blonde menn. Det er frisørsalonger.
Stefan Skrevet 29. november 2010 #33 Skrevet 29. november 2010 Det er god hold i denne "Høy og mørk"-floskelen, skal det sies. Det er en merkelig greie, for de færreste kvinner vil innrømme det på direkte spørsmål. Kjenner flere som utelukkende går etter høye og mørke, som mener at hårfarge ikke betyr noen ting. Litt artig.
einna Skrevet 29. november 2010 #34 Skrevet 29. november 2010 Liker veldig godt blonde menn jeg, (men en høy mørkhåret mann er ikke feil heller). Samboeren min er blond, og jeg mener jo at han er kjempeflott Jeg er veldig glad i (hode)hår, men kvalitet og frisyre er viktigere enn farge.
Gjest Blubberella Skrevet 29. november 2010 #35 Skrevet 29. november 2010 Jeg faller lettest for menn med mørkt hår (alle nyanser fra mørk blond til nesten svartbrun) og blå/grå/grønne øyne, men har vært på knærne etter blonde gutter også. Venninnen min derimot elsker blonde menn og synes de er mye mer tiltrekkende enn mørkhårede. Så jeg tror nok ikke alle damer går etter mørke menn. Smaken varierer også blant damer, og takk og pris for det! Da slipper vi å krangle om de samme mennene
Gjest jjj Skrevet 29. november 2010 #36 Skrevet 29. november 2010 En kjekk mann er en kjekk mann, uansett hårfarge. Forsåvidt enig i at du bør droppe ordet "glufsa".
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #37 Skrevet 30. november 2010 Det er god hold i denne "Høy og mørk"-floskelen, skal det sies. Det er en merkelig greie, for de færreste kvinner vil innrømme det på direkte spørsmål. Kjenner flere som utelukkende går etter høye og mørke, som mener at hårfarge ikke betyr noen ting. Litt artig. Det har ikke slått deg at de kanskje liker personligheten og utstrålingen til disse mennene, og hårfargen er tilfeldig? Jeg har veldig lyst på en blond kar, men det nærmeste jeg har komt er mørk blond. Helt tilfeldig. Synes nesten det er for få naturlig blonde menn der ute.
Chiyo Skrevet 30. november 2010 #38 Skrevet 30. november 2010 Ah mørkt hår. :rødme: Men jeg liker også veldig godt blå øyne. Det er ikke så veldig mange som har begge deler. Jeg har det selv, får ofte kommentarer at håret mitt ikke er naturlig på grunn av øynene mine.
Stefan Skrevet 30. november 2010 #39 Skrevet 30. november 2010 Det har ikke slått deg at de kanskje liker personligheten og utstrålingen til disse mennene, og hårfargen er tilfeldig? Jeg har veldig lyst på en blond kar, men det nærmeste jeg har komt er mørk blond. Helt tilfeldig. Synes nesten det er for få naturlig blonde menn der ute. Ja, det er nok derfor de går fra det ene dårlige forholdet til det andre. Jeg ser dem jo ute i sjekkesituasjoner også. De lyse, eller lave gutta har jo ingen sjans, ettersom de blir blåst bort før man i det hele tatt kan se denne personligheten. Ingen tilfeldigheter her. Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å innrømme det når de utelukkende går etter høye og mørke menn. Blir som når man sier at man ikke bryr seg om penger, men det første man gjør før en date er å sjekke skattelistene...
AnonymBruker Skrevet 30. november 2010 #40 Skrevet 30. november 2010 Det er helt tilfeldig at jeg har så si kun vært sammen med mørke menn. Høye menn er tegn på en mann for meg, men nå har jeg fallt for en blond en på 175 og han er nydelig. Det er så mye annet det kommer an på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå