Gå til innhold

Atheenes humpete vei mot en spire


Athene

Anbefalte innlegg

Fredag! Uansett hvor godt det var å komme tilbake på jobb (jeg elsker jobben min) er det godt med helg, jeg trenger søvn.

Det nærmer seg IKM. Jeg har nesten ingen forhåpninger denne syklusen. 11 dpo i dag og jeg testet negativt. Men jeg er så utrolig kvalm og trøtt og har hatt tre håpløse treningsøkter denne uka, kroppen tuller med meg igjen som følge av pergo. I tillegg har temperaturene vært helt på tur gjennom julen, fra 3 dpo til 6 dpo hadde jeg temperaturer langt under coverline, det har aldri skjedd før og jeg aner ikke hvorfor. Kanskje julestress, ferie og lange skiturer?

Uansett, godt nyttår! Håper på positive tester i det kommende året for mange oss slitere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Jeg fikk 17 dagers lutealfase med pergo, mot 14 som er normal for meg! :murvegg: Var helt grusomt..

Kanskje det blir prøverør på deg i år også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dagbokskriving er tydeligvis ikke min sterkeste side, jeg er ikke akkurat innom hyppig... :gjeiper:

Uansett, en kort oppdatering. Jeg kuttet pergo i januar, og har hatt en syklus helt av meg selv etterpå, og nå ser det faktisk ut til at kroppen har noe på gang igjen.

Vi venter på videre utredning, og har time i mai. Jeg orker ikke å stresse med noe før det, akkurat nå var det bare utrolig godt å ta det med ro og innstille meg på at det ikke blir prøverør før i høst. Jeg trur kroppen har godt av en pause før nye runder med hormoner og høyt spenningsnivå.

Så om dagene går det i mye jobb, god mat og :vin:. To uker i USA er bestilt i mai, og en solid sommerferie er under planlegging. Og tankene på :babysmokk: er litt mer i bakgrunnen. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...