Nancy Skrevet 28. november 2010 #1 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Jeg fant to sider på nettet hvor man kan få dette mot betaling. Jeg sendte mail, men ingen av dem hadde kapasitet til å gjøre det nå. Er det noen av dere som jobber som med det, og er villige til å utføre et slik arbeid på 2-3 dager. Det er snakk om 45 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjubi Skrevet 28. november 2010 #2 Del Skrevet 28. november 2010 Hei! Jeg fant to sider på nettet hvor man kan få dette mot betaling. Jeg sendte mail, men ingen av dem hadde kapasitet til å gjøre det nå. Er det noen av dere som jobber som med det, og er villige til å utføre et slik arbeid på 2-3 dager. Det er snakk om 45 sider. Hva betaler du for dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nancy Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 28. november 2010 Hva betaler du for dette da? Jeg vet ikke hva som er vanlig, men hvor mye vil du ha? :)Det er en masteroppgave på 30 poeng, dvs. rundt 45 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 28. november 2010 #4 Del Skrevet 28. november 2010 Tråden stenges! Det er ikke tillatt med kjøp og salg ifht kvinneguidens regler. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg