Gå til innhold

Aravis prøver igjen.

Gjest ~Aravis~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Aravis~

:fnise:

Vi kan jo håpe på det siste :enig:

Satser på det siste ja :jepp: kaster ikke opp, fin i magen ellers.. Men sykt kvalm. I går kveld og i dag. Bah!

Vil gjerne ha en spire, men det er helt ok hvis jeg kan få slippe den kvalmen et svangerskap altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minimi

Selv om svangerskapskvalmen er mer langvarig enn omgangsyke, krysser vi fingrene for at det er det! Kommer jo ikke noe positivt ut av omgangsyken :fnise:

Denne ventetida er værre enn først fryktet :sjenert:

Hadde du noen tidlige symptomer i første svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Selv om svangerskapskvalmen er mer langvarig enn omgangsyke, krysser vi fingrene for at det er det! Kommer jo ikke noe positivt ut av omgangsyken :fnise:

Denne ventetida er værre enn først fryktet :sjenert:

Hadde du noen tidlige symptomer i første svangerskap?

Ventetiden er PAIN!

Eh.. hm.. Nei, da testet jeg faktisk 1 uke på overtid. Fordi jeg trodde ikke at jeg kunne være gravid. Dum, i know? :ler: Hadde jo tross alt vært prøvere i 6 mnd, men da jeg først ble gravid, nektet jeg å tro på det. :ler: Jo, hadde forresten litt ømme pupper den første gangen.

Sist jeg var gravid (da jeg mistet) så hadde jeg bekkenløsningssmerter 4 dager etter EL.. Tilfeldig eller ikke, jeg var ihvertfall gravid. Hadde også metallsmak i munnen, og svært ømme pupper. Og TUNGE pupper, ikke minst!

Så får vi se nå da, om det skjer noe. Ikke nevneverdig kvalm nå, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Og kvalmen kom tilbake i dag tidlig. Dette er merkelig. HVIS jeg er gravid, har jeg ihvertfall fått symptomer sykt tidlig!

Men nå blir det jo enda vanskeligere å vente helt til fredag med å teste. :sjenert:

Her snør det i dag! :jepp: Og i dag skal jula ut. Nå er jeg drittlei juletre og røde duker. Jeg synes jeg har vært flink som har hatt det så lenge oppe. :sjenert:

Må bare våkne litt først, før jeg begynner.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimi

Oi en uke på overtid ja, hehe. Kommer ikke til å skje meg :ler:

Spennende med denne kvalmen da :jepp: Er du 8 dpo i dag?

Da kan du jo kanskje teste om noen dager da, kan jo slå tidlig ut :)

Jeg ryddet vekk julen forrige helg, da var jeg lei :sjenert:

Snør masse her også, bilen er nok en gang snødd ned :sur:

Bedre med snø, enn regn hvertfall :)

Ha en fin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det litt spenning jo :jepp:

*vente spent til fredag og krysse alt jeg har for et bra resultat*

God morgen forretsen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Oi en uke på overtid ja, hehe. Kommer ikke til å skje meg :ler:

Spennende med denne kvalmen da :jepp: Er du 8 dpo i dag?

Da kan du jo kanskje teste om noen dager da, kan jo slå tidlig ut :)

Jeg ryddet vekk julen forrige helg, da var jeg lei :sjenert:

Snør masse her også, bilen er nok en gang snødd ned :sur:

Bedre med snø, enn regn hvertfall :)

Ha en fin helg videre!

Ja, det gikk visst en hel uke. :ler: Jeg er 10 dpo i dag.. Vet at jeg har aldri fått positive tester noe særlig før IKM, så jeg prøver å holde meg. :)

Her var det litt spenning jo :jepp:

*vente spent til fredag og krysse alt jeg har for et bra resultat*

God morgen forretsen. :kaffekopp:

God morgen! :kaffekopp:

Ja, krysser fingrene for at fredag blir en bra dag! :):jepp:

Ellers så er jeg kvalm i dag også jeg. Hver morgen! Hjelper ikke å spise heller.. Jeg er uhyre spent på hvordan dette arter seg fremover, for hvis ikke jeg er gravid, så må jeg få sjekka opp litt tror jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er jeg kvalm i dag også jeg. Hver morgen! Hjelper ikke å spise heller.. Jeg er uhyre spent på hvordan dette arter seg fremover, for hvis ikke jeg er gravid, så må jeg få sjekka opp litt tror jeg. :ler:

Så spennende :hoppe: Godt det ikke er mange dagene til IKM, disse dagene mellom EL og IKM er jo ikke til å holde ut :sjenert:

Ha en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Oi, her var det spennende!

Hilser ærbødigst på :goodbye:

Lykke til med testing på fredag!!

:popcorn:

:velkommen: Koselig med nye "fjes" her :)

Men ja, kvelden i går.. Fikk jeg blodspor på papiret da jeg tørket meg. Samme i dag tidlig så regner med at det er mensen som kommer. :sukke: Skjønner ingenting av den kvalmen min, isåfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Vel da prøver vi oss på en ny prøveperiode. :jepp:

Lurer på om jeg skal prøve å la være EL-testingen nå.. Isåfall må vi prøve å ha sex hver dag i en uke. :ler:

Har forresten søkt plass til micro i b-hage til høsten. Nå er han hos dagmamma noen timer de dagene jeg jobber, og det fungerer fint. Men det er alltids en fordel å få han i barnehage. Har fungert kjempefint med dagmamma istedet for b-hage det første året, særlig siden dagmammaen er tanten hans. :)

Blir spennende å se om han får plass. :jepp:

Kos dere i dag damer, jeg skal snart på jobb. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Ha en fin dag!

Sex hver dag i en uke er da virkelig ikke og forakte :lur:

Takk for det! :blomst:

Nei, absolutt ikke :lur: Eneste problemet, er hvordan vi skal få tid til det. Vi har en gutt som er svært lite morsom når det kommer til soving, om dagen. Han legger seg ved 19-20 tiden, og våkner fullt uthvilt mellom 21 og 23 engang. :sukk: DET er slitsomt. I natt tror jeg ikke det roet seg på soverommet før klokka 3.

Så ja, vi får se hva vi får til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da høres det ut som om sex hver dag i en uke kan være litt problematisk ja :fnise: Men sædcellene kan leve opptil fem døgn da, så kan jo fint være håp selv om micro hindrer dere en kveld eller to :) Når ca er EL da? :popcorn:

Håper micro får barnehageplassen, sikkert gøy for han å være med mange andre barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...