Gå til innhold

Aravis prøver igjen.


Gjest ~Aravis~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Aravis~

Ja, da får jeg lage en prøverdagbok igjen. :)

Vi har en sønn på snart 15 mnd, som er født i september 2009. Jeg er straks 25 og mannen blir 30 i januar.

Vi har prøvd å bli gravide siden han var 5 mnd, ca og ble gravid i august. Dessverre så endte dette i en MA i oktober. Ultralyden viste at det hadde vært tvillinger også. Den ene hadde stoppet i utviklingen ganske kjapt, mens den andre hadde kommet til ca 5-6 uker.

Utrolig trist, men nå bare prøver vi igjen. :jepp: Har EL i disse dager, så vi får virkelig prøve å gjøre en innsats.

Håper det er noen som vil følge dagboken min, så skal jeg prøve å holde denne i live!

:velkommen:

Endret av ~Aravis~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Aravis~

Klart jeg vil følge med! Lykke til i tiden som kommer, og håper det klaffer fort

Takk skal du ha! :jepp: Håper det klaffer snart for dere også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

lykke til, håper d klfaaer fort! :klemmer:

Tusen takk for det! :klemmer:

---

Vel, nå skulle jeg egentlig ha gjort litt her.. Men jeg er lat i dag!

Har hatt full energi flere dager på rad, men i dag? neida. :kjefte:

Jeg får lage liste.

- Rydde i gangen

- Henge opp klær

- Aller helst vaske tak, vegger, lister, vinduer.. Ja, ALT på soverommet vårt.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

God morgen! :kaffekopp:

Her sitter jeg ved kjøkkenbordet sammen med poden mens han spiser frokost. Bare kos på morgenkvisten hos oss. Jeg jobber deltid, så jeg skal få vært mer hjemme med minstemann. Angrer ikke et sekund på det! :D

Herlig å kun jobbe noen få timer om kvelden 3 dager i uken, så får vi masse tid sammen på dagtid.

TROR jeg har EL i dag. Får koste på meg en EL-test i dag. :gjeiper:

Vel, i dag skal vi bare kose oss før jeg skal levere guttungen hos dagmamma ved halv 2 tiden.

Kos dere i dag! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Tenkte forresten jeg skulle fortelle historien om hvordan jeg opplevde MA`en min som jeg hadde i september/oktober.

Jeg husker at jeg hadde vært på do, en lørdags morgen. Da jeg tørket meg, kom det et lite blodspor på papiret. Tenkte ikke noe mer over det, annet enn at jeg visste dette var noe som kunne skje, og at det mest sannsynlig var ufarlig.

Ventet til mandag, før jeg bestilte legetime. Fikk komme inn med en gang og ble heldigvis tatt på alvor!

Legen henviste meg til UL dagen etterpå.

Da jeg var på UL, var jeg fortsatt ved godt mot. Dette var jo ikke noe som skulle skje meg. Jeg var jo 7 uker på vei, og hadde tenkt til å fortelle det til familien snart.

Så kom jeg inn til en hyggelig dame, som tok undersøkelsen på meg. Der fant hun ingen hjerteaktivitet.. Jeg var liksom i grensesonen for når hjertet kunne slå (det var jo en mulighet at jeg hadde regnet ut termin feil) så vi bestemte oss for å ta HCG prøver noen dager etter hverandre. Så da tok jeg prøver tirsdag og torsdag den uken, og det var svak stigning. Vi tok nok en prøve påfølgende mandag, og fikk ultralydtime på onsdag siden HCG-nivåene fortsatt steg. Ikke nok, men det var nok til å få et nytt håp.

Så kom jeg på UL igjen. Denne gang viste det seg at det hadde vært 2 stk i magen min. Den ene hadde nok forlatt hulen tidlig, men den andre hadde holdt ut til uke 5-6.

Det var utrolig hardt og trist å få den beskjeden, men jeg visste jo at dette var noe som kunne skje. Bare så synd at det skjedde med begge to..

Så da fikk jeg tabletter, for å sette igang aborten selv. Slapp heldigvis unna de værste smertene, sov meg igjennom hele aborten her hjemme i min egen seng.

Så, der var min historie fortalt. Den viser at det er greit å sjekke opp uskyldige blødninger ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

God morgen! :hallo::kaffekopp:

Ja, her er det ikke mindre enn 19,3 blå i dag. :fryser:

Helt grusomt! Har fyrt som en idiot i 2 ovner i dag, + varmepumpe så det begynner å bli sånn nogenlunde inne her. Jeg bruker utelukkende ull på micro her nå, og har forsåvidt gjort det i hele høst og vinter. Hele klesskapet hans er full av andre klær, men de varmer ikke så godt. De får bare ligge der!

Må nok forresten ut og handle flere ullplagg, ser det ut til. Ihvertfall en body/genser og stilongs til. Er veldig fornøyd med ulla til cubus så langt, de kom jo faktisk ganske høyt opp på testen i foreldre og barn her for en stund tilbake også. (det jeg ble overrasket over, var at nøstebarn kom ganske langt ned på listen..)

Jeg har blitt bedt bort til ei venninne i dag, for en playdate med sønnene våre. Aner ikke om jeg orker å reise enda, får isåfall ta det etter at micro har tatt dubben sin. :)

Ha en strålende dag, damer! Håper ikke at dere har det så kaldt som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

:vinke:

Snoker litt senere i dag jeg, toget mitt går om 15 min!

God tirsdag til deg :kaffekopp:

Så koselig at du stikker innom! :jepp:

Ha en strålende tirsdag du også!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Hei og hopp Aravis! Se her har du prøverdagbok ja :ler:

19,3 minus er vel litt i overkant! :fryser:

Du bor på Røros? :Nikke::fnise:

Haha. Røros du liksom. :skratte:

Jeg bor faktisk i Oppland, ikke så langt unna valdres. :gjeiper:

Men ja, dette er et kuldehøl uten like! Fysj! :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Forresten.. Ifølge BV-kalkulatoren, skulle jeg hatt EL den 28. Merket ingenting til den, ikke vondt i magen engang. Har hatt mye utflod da, som kan tyde på EL. (TMI? :sjenert: )

Men.. Allerede i dag er jeg kvalm. Og jeg har blødd neseblod. (Ja, det er faktisk et graviditetstegn)

Sist gang jeg var gravid, da det endte i MA, så fikk jeg helt syke bekkenløsningssmerter 2-3 dager etter EL. Og da klaffet det jo!

Så, jeg har et håp, selv om jeg blir usikker når jeg ikke har kjent EL engang..

Men, tiden vil vise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Og, bare så det er sagt, jeg er en GadgetWh0re. Yes, der er det ute.

Jeg har nettopp bestilt iPad. Og har MacBook fra før. Eneste jeg ikke har, er en iPhone. (Men har jo en iPod Touch om ikke annet :fnise: ) Jeg har en HTC, som jeg hater. Etter jul blir det garantert iPhone igjen.

Men ja, JEG HAR BESTILT IPAD! *glede meg*

:jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuh! En apple-kvinne :nigo: Sitter selv med macbooken på fanget. Har vel egentlig bare den og en ipod nano, men hadde økonomien godtatt det hadde vel leiligheten vært full av Apple ting gitt :ler:

Neste apple-produkt blir vel en macbook pro egentlig, macen min er jo 3 år gammel nå, men fungerer egentlig like bra som den gjorde når jeg fikk den :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Aravis~

Uuh! En apple-kvinne :nigo: Sitter selv med macbooken på fanget. Har vel egentlig bare den og en ipod nano, men hadde økonomien godtatt det hadde vel leiligheten vært full av Apple ting gitt :ler:

Neste apple-produkt blir vel en macbook pro egentlig, macen min er jo 3 år gammel nå, men fungerer egentlig like bra som den gjorde når jeg fikk den :nigo:

Jeg er absolutt en apple-kvinne. :nigo:

Har hatt MacBooken min i 2,5 år nå, har planer om å bytte den i en 13" MacBook Pro til sommeren. Min har overlevd å få 0,5 L farris over seg, til og med. Så jeg vet ikke hvor lenge jeg kan stole på den. :fnise:

Så ja, vi har samme planer der gitt! :jepp: MBP er jo himmelsk. Alu, opplyst tastatur, den nye touchpaden.. *sikle* Men, til sommeren.. Da satser vi på masse skattepenger! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter jeg da - med min nokia telefon fra en annen tidsalder. Min kjære skulle bruke den for litt siden:

"men skjermen reagerer jo ikke på beørøringen min?!!" :fnise::ler:

Ikke noen smarte ta-på løsninger her nei :flau:

Du vil ikke bruke el-tester da? De er jo ganske klare og tydelige i forhold til når man har el.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Og her sitter jeg da - med min nokia telefon fra en annen tidsalder. Min kjære skulle bruke den for litt siden:

"men skjermen reagerer jo ikke på beørøringen min?!!" :fnise::ler:

Ikke noen smarte ta-på løsninger her nei :flau:

Du vil ikke bruke el-tester da? De er jo ganske klare og tydelige i forhold til når man har el.. ;)

haha! Sånn er det bare. Samboeren min er sånn. Hater alle duppedingser. :fnise:

Ja, jeg testet med en EL-test den 27. Skulle ifølge BV-kalkulatoren ha el den 28. EL-testen da var NESTEN positiv, bare en anelse svakere enn den ene streken. Tok en ny test i går, og den var veldig svak. Så EL var sikkert den 28 tenker jeg :) Og det er den eneste dagen vi har hatt :sengekos: også, for vi har visst hatt besøk av veslegutten hver kveld i sengen ellers. Setter en stopper der, liksom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Jeg har vært på shopping i dag! :gjeiper:

Kjøpte juniordyne til micro i sommer, fra KID. Værste dritet jeg har vært borti! :jepp:

Den knitrer, er tynn og både dyne og pute "faller sammen" og ender opp i en ball nederst i dyne/putetrekket. :sukk:

Så nå ble det Høye! Det var det jeg egentlig skulle ha, men det hadde de ikke på KID den gangen. Så da ble det den drittdyna fra KID sist. Angrer som en gal!

Så fort micro våkner fra den siste dubben sin, skal han få ny dyne og pute. :)

Har også vært på specsavers i dag og valgt meg ut nye briller. De var skikkelig tøffe! :jepp:

Sambo fikk også nye briller og solbriller med styrke. På tide kanskje, siden han har hatt slike 149,- briller fra Joker. :ler:

Han ble så lekker med nye briller, så gleder meg til de kommer! :)

Håper alle har en strålende dag! Nå får jeg ordne litt middag her. :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...