Gå til innhold

Aravis prøver igjen.


Gjest ~Aravis~

Anbefalte innlegg

Gjest ~Aravis~

Tusen takk for lykkeønskninger, damer :)

I dag er nok en bursdag over. Ble 25 denne gang. Utrolig lite givende dag, men. :ler: Det blir sånn med årene. :)

Håper alle har det bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Aravis~

Ja, i dag skal jeg ikke ligge på latsiden, for å si det sånn! Her må det VASKES, med stor V.

Så jeg må lage en liten liste.

- Vaske masse klær og henge dem opp

- Støvsuge gulv

- Vaske gulv

- Tørke støv

- Tømme ovnen i stua for aske

- Tømme ovnen på kjøkkenet for aske

- Handle i kveld

- Lage kake i kveld.

BAH.

Wish me luck! :):jepp:

Ellers så går det som vanlig her. Vi fyrer, koser oss inne i kulda og gleder oss masse til jul.

Handlet det siste av gaver i går, så da mangler bare det som vi har bestilt! Kommer forhåpentligvis i posten snart. :popcorn:;)

Kos dere i dag, damer! :)

Endret av ~Aravis~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er da :jepp:

Mangler et par julegaver enda vi, men skal på IKEA og kjøpe de på mandag. Så er det bare å pakke de inn og dele de ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Fikk gjort nesten alt i går, unntatt kakene. Lagde de i dag istedet! Langpannesjokoladekake (som gikk rett i fryseren) og daimiskake. (som også gikk rett i fryseren, naturlig nok. :ler: )

Fikk også reist til nærmeste by for å hente de nye brillene våre. Koselig med nye briller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

God jul til dere alle som er innom! :nissegutt:

Jeg har virkelig prøvd alt jeg kan for å bli ferdig til jul. :sukk: Vasket til klokka 2 i natt, har pyntet i dag, og levert noen få pakker. I dag skal jeg :handle: , forhåpentligvis levere flere pakker og ordne resten i huset.

I morgen skal jeg på kveldsvakt, så da er det lite jeg får gjort før jeg skal på jobb.. Og fredag så er det jo juleaften!! :jepp: Så da er jo dagen plutselig her! Mangler å finne tre da.. :tre: Så, krysser fingrene for at vi blir ferdige!

Ifølge BV så har jeg EL på nyttårsaften. Håper den sitter da! :jepp:

Ha en strålende jul, damer. Kos dere!!! :nisse::nisseblunk::nissevink::nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tjohopp!

Innom for å ønske deg en strålende onsdag :)

Nå nærmer det seg EL for deg. Håper det blir full klaff og septemberbarn :jepp: Spennende! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny i prøverdagbøkene, så må inn å lese litt hos dere andre prøvere :) Håper spiren sitter snart! Kjedelig når det tar lang tid... Satser på det ble full klaff i går ;) Det er første barn for vår del, så jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta for oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Hei :nissevink: Jeg er på en liten god-jul-runde - så ønsker også deg en veldig GOD JUL Aravis! :klem:

Kos deg masse i jula!! :kristin:

Tusen takk! Jeg er litt sent ute, men. :fnise: God Jul tilbake! :)

Håper du blir ferdig til jul, hehe.. D blir du nok. God jul, aravis :nissevink:

Jeg ble ferdig!! :) Og :velkommen: inn hit :)

God jul! :tree: Hatt det fint?

Kjempekoselig jul, til tross for sykdom. Skal fortelle om det straks ;)

Hei og tjohopp!

Innom for å ønske deg en strålende onsdag :)

Nå nærmer det seg EL for deg. Håper det blir full klaff og septemberbarn :jepp: Spennende! :popcorn:

EL var på nyttårsaften! :jepp: Kanskje vi får et septemberbarn til? *håpe*

Jeg er ny i prøverdagbøkene, så må inn å lese litt hos dere andre prøvere :) Håper spiren sitter snart! Kjedelig når det tar lang tid... Satser på det ble full klaff i går ;) Det er første barn for vår del, så jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta for oss...

:velkommen:

Koselig å ha flere prøvere her! Krysser fingrene for oss begge to. :jepp: Plutselig sitter spiren, fortere enn du tror. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Aravis~

Tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har hatt juleferie fra alt! :klemmer:

Det begynte 4/5 dag jul med sykdom for vår del. Lille gutten vår fikk falsk krupp for 2. gang i sitt liv. Heldigvis ikke så ille som sist gang, da ble det sykehustur og hele pakka. Nå er han stort sett kvitt kruppen,men han har nok influensa i tillegg. Feber, snørr og det virker som om han har vondt i hele kroppen, sånn som man får ved influensa. Synes synd på den lille gutten min.. :tristbla:

Men ellers har julen vært fin! Fikk masse flotte og fine gaver. Nike Shox av sambo :flørte: De er herlige! Masse deler til servicet vi samler på, + masse annet. :)

Hadde EL på nyttårsaften, fikk positiv EL-test ved 16-17 tiden, men fikk ikke :sengekos: før klokka 2 om natten. :fnise:

De sier jo at EL kommer inntill et døgn etter positiv test, så jeg håper den satt!! Fikk ikke hatt noe :sengekos: 1 dag nyttår, veslegutten var så dårlig da. Får liksom ikke tid til alt man vil da man har syke unger. :sukk:

Ha en strålende dag, damer. :) Nå blir det snart sengen her. :)

Endret av ~Aravis~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Aravis~

Kjedelig med sykdom. Stakkars lillegutt, håper han blir fort frisk :klemmer:

Har du IKM allerede om to dager? :klø:

Neida, tickeren min henger ikke helt med :ler: Syklusen min hopper litt frem og tilbake etter MA`en. :)

Krysser fingrene for at den klaffa denne gangen :jepp:

Takk for kryssingen!! :)

Ja, nå er jo jeg skikkelig syk også. Veslegutt begynner heldigvis å bli bedre, virker som om han snart er i toppform, mangler bare matlysten nå, så ordner det seg. :):jepp:

Det som er så irriterende, er at de på jobb er veldig flinke med å gi meg dårlig samvittighet for at jeg er syk og hjemme fra jobb. Var hjemme mandag og tirsdag med veslegutt, fri i dag, og skal jobbe i morgen. MEN: jeg er jo fortsatt syk, og veslegutten er jo ikke helt topp han heller..

Er så irritert over at det skal gå utover meg, det at de ikke gidder å ansette flere folk. Vi er svært sårbare hvis folk blir borte noen dager, og det er så forbanna håpløst!! Jeg blir så irritert.. :kjefte:

Men, da får vi se.. Får vel bare reise på jobb i morgen da. :sukk: Stå på kjøkkenet der med småfeber og snørr. Herlig. Mange som får lyst til å komme innom og spise mat der nå, sant? :gjeiper:

Håper alle har en fin onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten så får jeg omgangsyke nå, eller så har jeg fått svangerskapskvalme 1 uke før ikm.. :sjenert:

:fnise:

Vi kan jo håpe på det siste :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...