Gjest ~Aravis~ Skrevet 14. desember 2010 #61 Del Skrevet 14. desember 2010 Tusen takk for lykkeønskninger, damer I dag er nok en bursdag over. Ble 25 denne gang. Utrolig lite givende dag, men. Det blir sånn med årene. Håper alle har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 15. desember 2010 #62 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Ja, i dag skal jeg ikke ligge på latsiden, for å si det sånn! Her må det VASKES, med stor V. Så jeg må lage en liten liste. - Vaske masse klær og henge dem opp - Støvsuge gulv - Vaske gulv - Tørke støv - Tømme ovnen i stua for aske - Tømme ovnen på kjøkkenet for aske - Handle i kveld - Lage kake i kveld. BAH. Wish me luck! Ellers så går det som vanlig her. Vi fyrer, koser oss inne i kulda og gleder oss masse til jul. Handlet det siste av gaver i går, så da mangler bare det som vi har bestilt! Kommer forhåpentligvis i posten snart. Kos dere i dag, damer! Endret 15. desember 2010 av ~Aravis~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvn84 Skrevet 15. desember 2010 #63 Del Skrevet 15. desember 2010 Har faktisk begynt med sånne lister selv, får ting gjort da:) Kos deg med husvasken, vi skal i gang her vi nå også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. desember 2010 #64 Del Skrevet 16. desember 2010 Flink du er da Mangler et par julegaver enda vi, men skal på IKEA og kjøpe de på mandag. Så er det bare å pakke de inn og dele de ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 16. desember 2010 #65 Del Skrevet 16. desember 2010 Fikk gjort nesten alt i går, unntatt kakene. Lagde de i dag istedet! Langpannesjokoladekake (som gikk rett i fryseren) og daimiskake. (som også gikk rett i fryseren, naturlig nok. ) Fikk også reist til nærmeste by for å hente de nye brillene våre. Koselig med nye briller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 18. desember 2010 #66 Del Skrevet 18. desember 2010 Når skal kakene nytes da? Du er flink som klarer å putte de rett i fryseren Den typen viljestyrke har ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 19. desember 2010 #67 Del Skrevet 19. desember 2010 Innom for å ønske deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 22. desember 2010 #68 Del Skrevet 22. desember 2010 God jul til dere alle som er innom! Jeg har virkelig prøvd alt jeg kan for å bli ferdig til jul. Vasket til klokka 2 i natt, har pyntet i dag, og levert noen få pakker. I dag skal jeg , forhåpentligvis levere flere pakker og ordne resten i huset. I morgen skal jeg på kveldsvakt, så da er det lite jeg får gjort før jeg skal på jobb.. Og fredag så er det jo juleaften!! Så da er jo dagen plutselig her! Mangler å finne tre da.. Så, krysser fingrene for at vi blir ferdige! Ifølge BV så har jeg EL på nyttårsaften. Håper den sitter da! Ha en strålende jul, damer. Kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 23. desember 2010 #69 Del Skrevet 23. desember 2010 Hei Jeg er på en liten god-jul-runde - så ønsker også deg en veldig GOD JUL Aravis! Kos deg masse i jula!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 23. desember 2010 #70 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper du blir ferdig til jul, hehe.. D blir du nok. God jul, aravis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 26. desember 2010 #71 Del Skrevet 26. desember 2010 God jul! Hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 29. desember 2010 #72 Del Skrevet 29. desember 2010 Hei og tjohopp! Innom for å ønske deg en strålende onsdag Nå nærmer det seg EL for deg. Håper det blir full klaff og septemberbarn Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 2. januar 2011 #73 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg er ny i prøverdagbøkene, så må inn å lese litt hos dere andre prøvere Håper spiren sitter snart! Kjedelig når det tar lang tid... Satser på det ble full klaff i går Det er første barn for vår del, så jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta for oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 3. januar 2011 #74 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei Jeg er på en liten god-jul-runde - så ønsker også deg en veldig GOD JUL Aravis! Kos deg masse i jula!! Tusen takk! Jeg er litt sent ute, men. God Jul tilbake! Håper du blir ferdig til jul, hehe.. D blir du nok. God jul, aravis Jeg ble ferdig!! Og inn hit God jul! Hatt det fint? Kjempekoselig jul, til tross for sykdom. Skal fortelle om det straks Hei og tjohopp! Innom for å ønske deg en strålende onsdag Nå nærmer det seg EL for deg. Håper det blir full klaff og septemberbarn Spennende! EL var på nyttårsaften! Kanskje vi får et septemberbarn til? *håpe* Jeg er ny i prøverdagbøkene, så må inn å lese litt hos dere andre prøvere Håper spiren sitter snart! Kjedelig når det tar lang tid... Satser på det ble full klaff i går Det er første barn for vår del, så jeg er veldig spent på hvor lang tid det vil ta for oss... Koselig å ha flere prøvere her! Krysser fingrene for oss begge to. Plutselig sitter spiren, fortere enn du tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 3. januar 2011 #75 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Tusen takk for at dere har holdt liv i dagboken min mens jeg har hatt juleferie fra alt! Det begynte 4/5 dag jul med sykdom for vår del. Lille gutten vår fikk falsk krupp for 2. gang i sitt liv. Heldigvis ikke så ille som sist gang, da ble det sykehustur og hele pakka. Nå er han stort sett kvitt kruppen,men han har nok influensa i tillegg. Feber, snørr og det virker som om han har vondt i hele kroppen, sånn som man får ved influensa. Synes synd på den lille gutten min.. Men ellers har julen vært fin! Fikk masse flotte og fine gaver. Nike Shox av sambo :flørte: De er herlige! Masse deler til servicet vi samler på, + masse annet. Hadde EL på nyttårsaften, fikk positiv EL-test ved 16-17 tiden, men fikk ikke før klokka 2 om natten. De sier jo at EL kommer inntill et døgn etter positiv test, så jeg håper den satt!! Fikk ikke hatt noe 1 dag nyttår, veslegutten var så dårlig da. Får liksom ikke tid til alt man vil da man har syke unger. Ha en strålende dag, damer. Nå blir det snart sengen her. Endret 3. januar 2011 av ~Aravis~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 5. januar 2011 #76 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjedelig med sykdom. Stakkars lillegutt, håper han blir fort frisk Har du IKM allerede om to dager? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 5. januar 2011 #77 Del Skrevet 5. januar 2011 Krysser fingrene for at den klaffa denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 5. januar 2011 #78 Del Skrevet 5. januar 2011 Kjedelig med sykdom. Stakkars lillegutt, håper han blir fort frisk Har du IKM allerede om to dager? :klø: Neida, tickeren min henger ikke helt med Syklusen min hopper litt frem og tilbake etter MA`en. Krysser fingrene for at den klaffa denne gangen Takk for kryssingen!! Ja, nå er jo jeg skikkelig syk også. Veslegutt begynner heldigvis å bli bedre, virker som om han snart er i toppform, mangler bare matlysten nå, så ordner det seg. Det som er så irriterende, er at de på jobb er veldig flinke med å gi meg dårlig samvittighet for at jeg er syk og hjemme fra jobb. Var hjemme mandag og tirsdag med veslegutt, fri i dag, og skal jobbe i morgen. MEN: jeg er jo fortsatt syk, og veslegutten er jo ikke helt topp han heller.. Er så irritert over at det skal gå utover meg, det at de ikke gidder å ansette flere folk. Vi er svært sårbare hvis folk blir borte noen dager, og det er så forbanna håpløst!! Jeg blir så irritert.. Men, da får vi se.. Får vel bare reise på jobb i morgen da. Stå på kjøkkenet der med småfeber og snørr. Herlig. Mange som får lyst til å komme innom og spise mat der nå, sant? :gjeiper: Håper alle har en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 7. januar 2011 #79 Del Skrevet 7. januar 2011 Enten så får jeg omgangsyke nå, eller så har jeg fått svangerskapskvalme 1 uke før ikm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. januar 2011 #80 Del Skrevet 7. januar 2011 Enten så får jeg omgangsyke nå, eller så har jeg fått svangerskapskvalme 1 uke før ikm.. Vi kan jo håpe på det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå