Inwe Skrevet 7. desember 2010 #41 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er så fantastisk med nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 8. desember 2010 #42 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg tror jeg hadde festesmereter nettopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 8. desember 2010 #43 Del Skrevet 8. desember 2010 Uh! Krysser fingrene for at det var det det var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. desember 2010 #44 Del Skrevet 9. desember 2010 Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 9. desember 2010 #45 Del Skrevet 9. desember 2010 Uh! Krysser fingrene for at det var det det var! Ja, jeg krysser fingrene. Når er IKM? Ikm er den 14, visstnok. spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. desember 2010 #46 Del Skrevet 9. desember 2010 Ikm? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 9. desember 2010 #47 Del Skrevet 9. desember 2010 Ikm? :klø: IKM er den dagen som mensen skal komme. ble du klokere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 9. desember 2010 #48 Del Skrevet 9. desember 2010 Nå skjønte jeg det! Men hvorfor heter det IKM ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 10. desember 2010 #49 Del Skrevet 10. desember 2010 Nå skjønte jeg det! Men hvorfor heter det IKM ? :klø: IKM = Ikke Kommende Mens. Altså datoen man forventer mens, men håper at den ikke kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 10. desember 2010 #50 Del Skrevet 10. desember 2010 I dag har vi kost oss med julemat! Ribbe og hele sulamitten. Skikkelig godt. Ellers så går dagene som vanlig, har skikkelig lyst til å teste på mandag.. Selv om jeg burde vente til tirsdag. Bah! Jeg får vente og se, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 12. desember 2010 #51 Del Skrevet 12. desember 2010 Ømme pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 12. desember 2010 #52 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje det skjer noe da? Krysser alt jeg har på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 12. desember 2010 #53 Del Skrevet 12. desember 2010 Kanskje det skjer noe da? Krysser alt jeg har på dine vegne Takk for kryssingen! Jeg har nok en feeling på at det klaffet denne gangen, men det vet man jo aldri. Testing i morgen, eller på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. desember 2010 #54 Del Skrevet 12. desember 2010 Spennende Ikke lett å vente nei. Jeg krysser fingrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 12. desember 2010 #55 Del Skrevet 12. desember 2010 Testet i sta.. negativ! Men, 2 dager for tidlig. Håpet er ikke ute enda! Selv om jeg er overbevist om at mensen kommer. Vi får vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 13. desember 2010 #56 Del Skrevet 13. desember 2010 Gjem unna popcornet, damer! Her kom mensen i dag tidlig. Så da får vi heller satse på septemberbaby en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 13. desember 2010 #57 Del Skrevet 13. desember 2010 Gjem unna popcornet, damer! Her kom mensen i dag tidlig. Så da får vi heller satse på septemberbaby en gang til. Har hørt at Septemberbabyer er ekstra søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 13. desember 2010 #58 Del Skrevet 13. desember 2010 Har hørt at Septemberbabyer er ekstra søte Hihi, jeg kan skrive under på den. Sønnen ble født i september, og det er egentlig en herlig mnd å få barn i! Men alikevel skulle jeg ønske jeg fikk et vårbarn. Kanskje vi skal ta 3 barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 13. desember 2010 #59 Del Skrevet 13. desember 2010 Får håpe det klaffer neste gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 14. desember 2010 #60 Del Skrevet 14. desember 2010 Innom for å ønske deg en fin dag! Kjedelig med TR men masse lykke til i neste periode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå