kvn84 Skrevet 17. februar 2011 #101 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja nå har det vært stille en stund;) Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 18. februar 2011 #102 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei damer!! Huff, jeg er så dårlig på å holde liv i dagbøker. Ihvertfall prøverdagbøkene mine, for det tar alltid så alt for lang tid! Nå i disse dager har vi vært prøvere et år.. Vet jo at jeg kan bli gravid, men det har vel også noe med sexlysten om dagen.. Jeg føler meg litt oversett og føler mest at vi bare.. eksisterer. Jeg er ikke i tvil på forholdet vårt, for det går alltids opp og ned. Nå er vi i en litt dårlig periode, kjenner jeg. Da orker jeg lite sex, og dermed blir det lite babylaging. Nå er jeg selvfølgelig syk også, så jeg tusler snart til sengs kjenner jeg. Ha en strålende helg, damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 19. februar 2011 #103 Del Skrevet 19. februar 2011 Har en periode med lite sexlyst selv jeg, forholdet går bra, men det blir jo litt slit pga det. Han har jo en enorm sexlyst for tiden, men jeg har absolutt ikke lyst. Kjedelig når det er sånn God bedring Får håpe det blir litt mer aktivitet i sengehalmen for dere snart, og at foholdet når en ny topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå