Gå til innhold

For tidlig med røde gardiner og duker?


Miss Diamond87

Anbefalte innlegg

Driver å vasker og pynter til jul nå. Er jo første søndag i advent så nå skal julestjerna frem sammen med adventsstakene.

Problemet er.... Jeg har kjøpt meg noen fine, røde gardiner og duker. Jeg har også noen lilla duker, lilla pynt osv, bare ikke gardiner! Rødt og lilla sammen ble total fiasko så jeg valgte å legge på røde duker.

Ikke har jeg råd til å kjøpe meg lilla gardiner heller, med mindre det er slike fjorlette, ultratynne gardiner fra kid elns til 50 kr pr lengde. :)

Skal jeg bare gå for rødt all the way nå da eller blir det bare veldig rart? Og når setter dere frem julestjerna (blomsten altså), nisser osv? Jeg er så å si blank på å pynte til advent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke andre gardiner som kan passe sammen med lilla,da? Hvit/offwhite, grå eller sort går godt sammen med lilla. Ellers kan du jo bare kjøre på med rødt hvis du vil det. Det er ditt hjem, ikke bry deg om hva andre mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke andre gardiner som kan passe sammen med lilla,da? Hvit/offwhite, grå eller sort går godt sammen med lilla. Ellers kan du jo bare kjøre på med rødt hvis du vil det. Det er ditt hjem, ikke bry deg om hva andre mener :)

jeg har noen sorte da. Men blir ikke det litt vel dystert da..? Jeg bryr meg egentlig ikke om hva andre mener, men je vil bare få det så fint som mulig her og ikke så så mye kræsj med farger osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som elsker jula. Så jeg hopper over pyntingen av advent og går rett på røde gardiner og duker. Har egentlig alltid gjort det. Hehe. Men venter litt med å nisser og sånt litt ut i desember da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galithralia

Har ikke gardiner :P Men hvite persienner, har valgt å pynte stuen med lilla lys og en mørkeblå duk (passer overraskende godt sammen!) og på soverommet har jeg røde lys i vinduene :sjenert:

Så lenge du synes fargene passer så går jo det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rødt for alle penga. Eneste som pleier å være lilla her i huset er lysene i adventstaken, men i år var jeg for sent ute så de er hvite, ellers er det full jul fra begynnelsen av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Aravis~

Jeg er veldig tradisjonell sånn sett, så her er det kun lilla duker og lys som er fremme nå. SKal sette frem julekrybben kanskje, men der er det stopp. Jeg har brune gardiner i stuen. De henger der hele julen, riktignok. På kjøkkenet har jeg julegardiner, men de kommer ikke opp før lille juleaften. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er all pynten med unntak av juletreet på plass i dag. Det må være opp til hver enkelt når en ønsker å pynte, og hvilken farger en ønsker å pynte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...