Gå til innhold

Hva skal du kjøpe til din storebror?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer eg, tenkte eg skulle se om noen hadde noen gode ideer.

Har nemlig null peiling på hva eg skal kjøpe til min 26 år gamle bror som eg ikkje er heilt på talefot med for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min bror er 22 år, og vi er veldig nære. Han tjener utrolig godt i jobben sin, så han kjøper seg egentlig alt han ønsker seg. Derfor er det vanskelig å finne ut noe til han. Men jeg tenker:

-t-skjorter (det kjøper han nesten aldri selv)

-Tur-klær (veldig friluftsgutt)

-Et kult data/xbox-spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er 32 og utrolig vanskelig å kjøpe gave til synes jeg. Tidligere år har det blitt

* tegneserier og bøker

* dataspill

* whisky eller annen sprit

* kjøkkenutstyr

Håper det gav litt inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min er 35 og kjempevanskelig å finne noe til! I fjord ble det bare et gavekort,ganske kjedelig syns jeg,men da får han hvertfall mulighet til å kjøpe noe han liker selv.Vurderer dette i år også,eller en humorbok/dvd av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror er 24 og vi har et ganske nært forhold. I år har jeg kjøpt sjøflytur i Dubai. Gir det samme til mine foreldre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig nær med min bror, og har for det meste kjøpt musikkting (CD, musikkDVD, osv.) i tillegg til en kul, nerdete t-skjorte og noen brukte bøker.

Ellers synes jeg opplevelser alltid er en fin gave. Biletter til kino, teater, opera, e.l. Ellers funker gavekort på middag, for eksempel.

Er han interessert i øl, kan du kjøpe en kurv med litt spreke ølsorter til ham, gjerne med noen poser chilinøtter e.l. til. Eller hva med en flaske konjakk eller whisky, om han liker sånt? Det kommer jo veldig an på prisnivået du har tenkt å legge deg på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir som regel klær: bokser, gode sokker, t-skjorte, genser e.l. Det pleier å falle i smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min bror på 25år har jeg kjøpe Asics Kayano løpesko og en penklokke til 1500. Tror han kommer til å bli veldig fornøyd :) Vi har også et godt søskenforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal kjøpe abbonemang på fhm eller illustrert vitenskap tror jeg :)

eller abonnement på pondus e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eller abonnement på pondus e.l.

han er ikke sann som leser tegneserier.. men ja abbonemang på ettellerannet blad som de inntereserer seg for ej kjempebra. og så trenger ikke det bli så dyrt om man velger feks 3 måneder.. og vil man gi litt dyrere forlenger man det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

han er ikke sann som leser tegneserier.. men ja abbonemang på ettellerannet blad som de inntereserer seg for ej kjempebra. og så trenger ikke det bli så dyrt om man velger feks 3 måneder.. og vil man gi litt dyrere forlenger man det bare :)

Mente det som et tips til TS, ikke en rettelse til deg :gjeiper: Beklager dårlig formulering. :sjenert:

Å kjøpe 3 mnd var lurt, spesielt hvis man ikke er helt sikker på hva mottaker liker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente det som et tips til TS, ikke en rettelse til deg :gjeiper: Beklager dårlig formulering. :sjenert:

Å kjøpe 3 mnd var lurt, spesielt hvis man ikke er helt sikker på hva mottaker liker. :)

hehehe trodde du skrev d for du synst d va bedre enn min ide, og ville bare jeg skulle vite det.. hehehehehe... :P

ja det også, tenkte ikke jeg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klær, denne strikkegenseren i mørke grå;

http://www.hm.com/no/mobilev2/hjem/ibutikkennherre__mobileInStoresNowMen.nhtml?nr=11&category=-1#poster

Og denne olabuksen fra Jack and Jones

http://jackjones.bestsellershop.com/loose-fit/branco-jos-505/37930/37954

og skjorter fra Jack and Jones med 3 knapper i halsen som er veldig kult og uhyre skjeldent!

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke min bror en storebror, men jeg regner med det går litt innenfor samme interesseområdet. Han skal få spotify premium og en cardigan eller et skjerf:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...