Gå til innhold

Tips til julegaver?


FantasDick

Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen tråd som passet, så lager en selv. Kan godt bruke den som en felles tråd for alle som trenger tips til julegaver, så det ikke blir så mange tråder. :)

Vi sliter med å finne gaver til søsken - voksne, med partner og barn, og som i tillegg har "alt". Jeg lurte på om f.eks gavekort på kino/forestilling, et kort hvor vi tilbyr å være barnevakt (f.eks for kvelden gavekortet skal taes i bruk?) og en flaske vin, eller noe god kaffe/te kan være noe? Hva tror dere?

Jeg må nesten legge til at det ikke er vane å gi dyre gaver i våre familier, om noen skulle lure på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ingen tråd som passet, så lager en selv. Kan godt bruke den som en felles tråd for alle som trenger tips til julegaver, så det ikke blir så mange tråder. :)

Vi sliter med å finne gaver til søsken - voksne, med partner og barn, og som i tillegg har "alt". Jeg lurte på om f.eks gavekort på kino/forestilling, et kort hvor vi tilbyr å være barnevakt (f.eks for kvelden gavekortet skal taes i bruk?) og en flaske vin, eller noe god kaffe/te kan være noe? Hva tror dere?

Jeg må nesten legge til at det ikke er vane å gi dyre gaver i våre familier, om noen skulle lure på det.

Prøv denne:

http://www.julegaveforslag.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "alt" og barn, og jeg ville blitt veldig glad for kinobilletter og barnevakt :jepp:

Tusen takk! Jeg tror vi går for det, i alle fall til det ene paret. Er så vanskelig når de har alt og ikke ønsker seg noe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tips:)

Ung herremann- Menu har knall tøffe krus "inc" de har tattoverings mønster og er perfekt for unge menn! "love and luck" og "hope and faith" både min svoger og samboer ble glad for de;)

Barn- Noe de kan bruke i lek eller ute. Noe som aktiverer synest jeg er viktig.

Til diverse barn kan man for eksemperl gi en lommelykt,lommekniv(så lenge de er gammle nok til og spikke litt pinner osv,)

-tre leker som leke-pil og bue ,utkledningstøy-kaptein sabeltan osv haba`s sopp i bamsestoff som inneholder oppbevaringsplass til ett deilig pledd! genial inventar til barnerommet.

-Frukt/kaker/og div.mat i tre:)

-doktor/te sett:)

eldre menn-

-Bok om været;)

-finere kaffe og konfekt

-Wiskey bok og litt smaksprøver;)

-afthershave krem

Damer

/ jenter

-Smykketre til øredobber eller til smykker og armbånd

-spa sett(beroligende musikk,duftelys,badesalt og ansiktsmaske for eksempel:)

-lekkre toalettmapper.

-gode hår produkt:)¨

-ett krus med en deilig te-eske.

Finnes en del ikke materielle gaver, Men kjenner at tiden ikke strekker til:)

Min mann skal få en bok om øl og mange gode smaksprøver;)

min søster får en lykt til sin nye leilighet

min mor får deilig husholdningsprodukter fra durance(klesvask,oppvask o.l(veldig god gave til de som har alt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...