Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2004 #81 Skrevet 23. august 2004 Fra min slekt: Olive Bolette Alete Mafalda Jørgine Nordahl (svigerfars fornavn) Ellers synes jeg Stinius er et artig navn, ikke mange som snur seg når du roper det. Jeg liker navn som ikke alle jevnaldrende har, jeg... Husker da jeg gikk på skolen - gud vet hvor mange Anne'r og Anne-kombinasjoner vi hadde i klassen
aowi Skrevet 23. august 2004 #83 Skrevet 23. august 2004 Kjenner ei lita jente som heter Nordis og ei som heter Isolde. Tord og Neri er oxo fine navn Videre Andrine, Bertil, Jensper, Gonleik, Øyvor, Imri.... :rosasmil:
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 23. august 2004 #84 Skrevet 23. august 2004 Vet om en gutt i begynnelsen av 20 åra som heter Leidulf. Det kan ikke ha vært like lett å vokse opp med i dag. Et par navn fra slekta mi: Sigholdt, Aasta, Herbjørn, Haldis.
Gjest MrsL Skrevet 23. august 2004 #85 Skrevet 23. august 2004 Solveig Kanutta Nilsine Er to navn fra vår slekt
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2004 #86 Skrevet 23. august 2004 Vet om en gutt i begynnelsen av 20 åra som heter Leidulf. Det kan ikke ha vært like lett å vokse opp med i dag. Der jeg kommer fra er Leidulf ett ganske så vanlig navn Jeg har forøvrig to stk i slekta mi som heter Modulf...og ei som heter Klara.
maiia Skrevet 23. august 2004 #87 Skrevet 23. august 2004 Kjenner en eldre dame som heter Magna Ovidie, og jeg syns faktisk Ovidie er ganske fint... Jeg har også noen gamle slektsnavn som ikke er så lekre: Hildur Oddmar Palmar Alberte Guldborg Godtfred
Charmina Skrevet 23. august 2004 #88 Skrevet 23. august 2004 Bestefar het Jentoft!! Ellers heter jo datteren til en eller annen kjendis Ømgjær! Spesielt navn! Villmøy heter datteren til en venn av oss! Klems Charmina 80 dager til termin
Gjest ollebrumm Skrevet 24. august 2004 #89 Skrevet 24. august 2004 Mange av navnene som er listet opp her er jo navn jeg har hørt på småbarn her. Jeg tror navn også avhenger veldig av geografi her i landet. I setesdal har Gyro og Johans vært vanlige navn. Jeg vet også om unge folk som heter det. I østerdalen har det vært mange Solan gjennom historien. Ellers synes jeg at navnet Mentz og etternavnet Mentzen er ganske morsomt da. Etternavnet Homse likeså. Enevold og Oseas er fornavn jeg har funnet på slektstreet mitt. Morsomt med navn.
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2004 #90 Skrevet 25. august 2004 Må bare slenge inn Othelie Eugenie Karlotte Marinius -alle navn fra slekta (nålevende)
Donnie Darko Skrevet 25. august 2004 #91 Skrevet 25. august 2004 navn til noen jeg kjenner.. Nåkkve (er visst bare to stykker i norge som heter dette) Solve Skjalg Olve Gylve
Diva Skrevet 25. august 2004 #93 Skrevet 25. august 2004 Palma har jeg en gang hørt. Er vel ikke alt for mange som heter det ?
Montezuma Skrevet 25. august 2004 #95 Skrevet 25. august 2004 Mini her i huset heter Torstina til mellomnavn. Vet bare om ytterligere en nålevende som heter det. Ellers har jeg en venninne som kunne fortelle om Eddi Ugur Dæglum *wow* og Rosa Bleie (hun fikk visst etternavnet ved ekteskap).
Gjest tigerlilje ikke pålogget Skrevet 27. august 2004 #98 Skrevet 27. august 2004 I min familie finner man blant annet disse navnene: Bolette Botella Jørgine Klausine Hansine Kjenner også noen som heter Asborg Åsbjørg Gullborg Milka
Gjest Fighter Skrevet 27. august 2004 #99 Skrevet 27. august 2004 Ole-Tov Ågot Albertine Haldor Waldemar
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #100 Skrevet 27. august 2004 Syns navnet Benny på en kvinne er ganske sært.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå