Gå til innhold

Back to trivsel


elvital

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg flink! Har akkurat unnegjort både del 1 OG 2 av 30 days shred. Tror jeg kommer til å være ganske støl i mårra... Merker det allerede i bena. Men syns jeg har vært flink *klapp på skuldern til meg*.

I går spurte typen om jeg hadde begynt å trene, for han merka forskjell på bicepsen min :D Det må jo være bra. At det begynner å gi resultater.

Ellers var dette siste dag av del 1. I mårra er det start med del 2. Har gjort del 1 hverdag hele uka. I går tok jeg 20 min rockering også! (må være litt forsiktig med den/kanke ta den hver dag pga merker det i ryggen desverre :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Innom en liten tur :) Tøft at typen kommenterte det, sånn helt av seg selv.

Min kjærste merka ikke engang at jeg hadde vært og vokset øyenbrynene (har en helt ny øyenbrysfasong nå..) haha, så du er heldig der :)

Stolt av deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med besøk :)

Ja, ble litt glad da. Nå skal det sies at han pleier å mobbe meg fordi jeg visstnok ikke har muskler(annet enn i fingrene-hvor jeg til gjengjeld er sterkere enn han nesten:P Random sted å være sterk). Tok han en uke(vel 2 møter) før han la merke til at håret var mørkere(INGEN andre har sett det :O ). Er han egentlig helt streit? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var ganske flink forrige uke. Ble ikke noe onsdag og fredag, men til gjengjeld gikk jeg MASSE på lørdag, og en god del på søndag med shape ups(var i NYC!). Ingen trening mandag, en liten tur i går. Satser på tur og 30 days i dag. Får se litt hvordan det går, har ganske vondt i ryggen etter bussen/all gåingen i nyc.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uke unnagjort. Vært ganske så flink. Kostholdet hakke vært helt i hundre da men.. I dag endte jeg opp med å gå en liten, rolig tur i stedet for shreddingen. Merker at skuldre/rygg trengte en pause. (har hatt problemer med skuldrene tidligere, så må ta litt hensyn). Satser på å starte med del 3 i mårra. Har fortsatt ikke godt ned noe da... Syns det er litt rart, for har spist som før jeg begynte å trene, kanskje sunnere også. Men har kanskje fått mer muskler? (føler magen er stor:/ )

Merker jeg gleder meg mer og mer til å flytte ut herfra og til et sted hvor jeg bestemmer hva som skal handles inn av mat!

I dag har jeg hatt skikkelig craving for norsk , usunn mat(type hennig olsen is, non stop, vafler osv). Slitsomt. Har én pose smash, lurer på om jeg skal ta hull på den...

(og kom inn på selvangivelsen til slutt, får tilbake en grei slump :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag starta jeg på del 3 av 30 days shred. Syns den var vanskeligere å utføre av en eller annen grunn. Og kjente det mye i låra mens jeg holdt på... Noen som har noen erfaring? Kan jo være for at jeg ikke har gjort den før. Litt dumt at det var så mye hopping i den, for kan ikke hoppe skikkelig her hjemme, bråker så fælt desverre.

I tillegg gikk jeg en god tur etter jobb, 50 minutter. Rolig-moderat tempo, og Sketchers shape-ups på bena! Resten av kvelden blir nok brukt til å slappe av, redigere bilder/drive med datan/se på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oi, nå var det lenge siden oppdatering. Siden sist har jeg begynt på treningsstudioet her i byen, prøver å komme dit ca 6 ganger i uken. Men har vært litt mindre de siste ukene siden jeg har ahtt besøk fra Norge, og til uken blir det nok ikke så mye pga Norges besøk :)

Ser tydelig forandringer på armene mine. Det er gøy!

Han ene som jobber der spurte forrige dagen om jeg prøver å slanke meg, for jeg var blitt tynnere. Da ble jeg glad :) Ellers så har jg gått opp litt i vekt, mars/april var ikke så gode måneder for meg, men regner med at fettet er bytta ut med muskler nå. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...