Gå til innhold

Skilte seg for 10 år siden. Nå saksøker hun eksen for lottogevints


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tidligere i år vant Nigel Page (44) sammen med sin nye kone Justine Laycock (41) det europeiske lotteriet EuroMillions største gevinst noensinne på 56 millioner pund, i overkant av 500 millioner norske kroner.

Kort tid etterpå gikk Wendy, Nigels ekskone og mor av deres felles 13-årige datter, til retten. Ti år hadde gått siden hun forlot Nigel til fordel for en annen mann.

http://www.dagbladet.no/2010/11/22/nyheter/utenriks/lotteri/14400604/

Hva synes dere om dette? En simpel "tyv" eller synes du hun har rett på pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grådigheten lenge leve, greit nok at barnebidraget ble for høyet (selv om det også var i litt høyeste laget) men hun hadde da ingen rettigheter på lottogevinsten. skulle ikke vært mulig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fortsetter det sånn er det ikke godt å vite hva som blir det neste. Kanskje naboer og tidligere lærere også henger seg på, eller hva med kassadama som solgte lottokuppongen? Plutselig så blir man vel saksøkt av jordmora også, "jeg var nå tros alt den som tok h*n i mot da".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det ser ut som hun hadde krav på ett øre, men de skriver jo ingenting om hvorfor hun saksøkte ham for dem. Vi vet ingenting om hvordan skilsmissen foregikk eller noe i den duren heller, og jeg får liksom inntrykk av at det må være noe avisen ikke skriver siden hun faktisk vant i retten og er den første som med hell har saksøkt eksmannen for lottopenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mann på 45

Jeg synes ikke det ser ut som hun hadde krav på ett øre, men de skriver jo ingenting om hvorfor hun saksøkte ham for dem. Vi vet ingenting om hvordan skilsmissen foregikk eller noe i den duren heller, og jeg får liksom inntrykk av at det må være noe avisen ikke skriver siden hun faktisk vant i retten og er den første som med hell har saksøkt eksmannen for lottopenger.

Men det står faktisk at dette var et oppgjør utenfor retten. Han var saksøkt, men gikk med på en avtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det står faktisk at dette var et oppgjør utenfor retten. Han var saksøkt, men gikk med på en avtale.

Å ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Bare i Amerika, eller hva? : p

Tja. En jeg kjenner ble saksøkt av ekskona fordi hun ville ha underholdningsbidrag. De skilte seg for 20 år siden. Hun tapte imidlertid saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grådigheten lenge leve, greit nok at barnebidraget ble for høyet (selv om det også var i litt høyeste laget) men hun hadde da ingen rettigheter på lottogevinsten. skulle ikke vært mulig,

Den som var grådig, var han som vant lottogevinsten og som ikke en gang ville avse 4% av gevinsten til hun som var mor til og hadde ansvaret for deres felles datter.

Jeg synes at barnebidraget ble satt lavt i forhold til den utrolig store gevinsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes heller ikke hun hadde direkte rett på noe , men syntes heller ikke resultatet er direkte urimelig siden deres felles barn nå jo også får nyte godt av endel av pengene som faren vant og er det ikke dette det mases om i alle trådene hvor faren omtrent bare er villig til å betale minimumsbidrag til ungen, enda han tjener uforskammet mye mer enn mor ?

20 millioner av 500 mill vil jo ikke akkurat gjøre faren og hans familie fattige heller :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som var grådig, var han som vant lottogevinsten og som ikke en gang ville avse 4% av gevinsten til hun som var mor til og hadde ansvaret for deres felles datter.

Jeg synes at barnebidraget ble satt lavt i forhold til den utrolig store gevinsten.

Jeg er faktisk uenig, dette er en gevisnt han ærlig har fortjent, han var en av de få heldige som faktisk vant i et lotteri (noe de fleste av oss sannsynligvis drømmer om)

Det var ikke hun som kjøpte loddet, eller bedde han om å kjøpe det lodde. sansyneligvis hadde ikke hun noenting med årsaken til at han vant de milionene. hvorfor skal hun få betalt da? det var hun som forlot han, og tok med seg datteren. Nå vet ikke jeg hvordan famillie forholde der er, men vil tro dersom han er noelunde oppegående, så forsørger han datteren med det hun trenger. og det er datteren han har et økonomisk ansvar for. ikke moren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...