Gå til innhold

Belle

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Og forresten, dette har jeg tenkt på at jeg skulle si helt siden du skrev om Gaiman, jeg ante ikke at Sandman var for spesielt interesserte.... :sjenert: Jeg startet der jeg, for sikkerhets skyld, og selv om det tok meg noen forsøk å komme gjennom alle, så har jeg fått et spesielt forhold til søskenflokken. Spekulerte en stund på om jeg skulle skaffe meg en Sandman-inspirert tatovering, men det ble med tanken. Og i retrospekt er det kanskje like greit... :fnise: (det er en grunn til at jeg alltid har selvpålagt betenkningstid på disse blekkprosjektene!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker å lese de deilige lange innleggene dine, både om rolige helger med barn som sover om morgenen, og om travle jobbdager. Det er liksom det personifiserte småbarnslivet i Norge, med utearbeidende foreldre og hele pakken. Koser meg med dagboken din altså! Dessuten fikk jeg sånn skikkelig lyst på jul her et lite øyeblikk! Jeg tror jeg må på julekonsert i år :hjerte:

Ååå, så koselig å høre. :rodmer: Jeg synes det er så fint å ha et sted hvor man kan dele sånne hverdagsbetraktninger, bare for å skrive av seg. Men det er jo selvsagt ekstra koselig at folk setter pris på hva jeg skriver da.

Jeg begynner så smått å komme i førjulsstemning, dvs. novemberstemning. :ler: Pga. filmen vi skal se, må jeg fremskynde desembertradisjonen til meg og A, og se Julekongen-serien nå. Da risikerer jeg enda mer julestemning. :fnise:

Åh, jeg vil også være den katten! :nigo:

Jeg er enig med lille_frosk, det er alltid så stas å lese oppdateringene dine. I det siste har jeg vært litt dårlig til å svare, men jeg kommer sterkere tilbake! Og så håper jeg det blir et lite glimt å se av de to ninjaene dine når Halloween kommer, det må jo bare være et fantastisk syn! :jepp:

Du er ikke alene om det. Jeg følger også alltid med, men det er ikke alltid jeg har tid eller ork til å svare.

Det kommer nok et bilde eller to både på insta og fb når den tid kommer. :jepp: Usikker på om det blir to ninjaer eller én ninja og én heks nå, men vi får se. A skifter jo mening oftere enn jeg skifter underbukser, så... .fnise:

Og forresten, dette har jeg tenkt på at jeg skulle si helt siden du skrev om Gaiman, jeg ante ikke at Sandman var for spesielt interesserte.... :sjenert: Jeg startet der jeg, for sikkerhets skyld, og selv om det tok meg noen forsøk å komme gjennom alle, så har jeg fått et spesielt forhold til søskenflokken. Spekulerte en stund på om jeg skulle skaffe meg en Sandman-inspirert tatovering, men det ble med tanken. Og i retrospekt er det kanskje like greit... :fnise: (det er en grunn til at jeg alltid har selvpålagt betenkningstid på disse blekkprosjektene!)

Med spesielt interesserte, så tenkte jeg vel helst for folk som er interessert i tegneserier. :fnise: Mannen bare himler med øynene når jeg drar frem noe sånt, så jeg vet jo at det ikke alltid er like populært! Og i forhold til det andre han har skrevet, så er det sært altså. Han skriver riktignok sært på en generell basis (har du for eksempel lest The Ocean at the End of the Lane?), men ikke på samme måte. 

Haha, selvpålagt betenkningstid høres veldig greit ut! Det har jeg også. Ellers hadde jeg gått rundt med en delfin i korsryggen og en svær alv ett eller annet sted. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hvordan står det til her inne hvor alt plutselig er helt nytt? :fnise: (og tydeligvis bare halvparten av smilene funker :dry: )

Min dag startet klokken 4:45 idag. :daane: Stod opp før fuglene begynte å fise for å nå "fakirflyet" som det blir kalt her. :hoho: Avgang 6:20, helt ukristelig tidlig. :lol: 

Møtet var egentlig helt ubrukelig for oss, men nå har vi ihvertfall deltatt, såem...ja. Greit å bruke en hel dag på sånt? :vetikke:  I skrivende stund sitter jeg på flyplassen og har nettopp inhalert en baguett fra upper crust, noe magen kommer til å straffe meg for den neste uken. :bond: Flyet går om en time, så jeg er hjemme ganske nøyaktig 15,5 time etter jeg gikk ut døren i dag morges. :natti: La oss bare si...jeg har ingen andre planer i kveld enn å sove.

Skulle gjerne ha trent, siden jeg ikke fikk gjort det i går kveld da jeg hadde barnefri. Jeg prioriterte heller bror og filmkveld, så sånn sett har jeg ikke særlig dårlig samvittighet. ;) Men nei, ingen trening i dag. Får det sikkert ikke til før på lørdag tror jeg. Føler jeg har brukt opp min kvote med barnevakt for resten av året. :lol: 

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare fortelle dere noe...i dag har jeg rocket noe så sexy som en body. :hoho:Nærmere bestemt denne.  Men seriøst, det må være det diggeste klesplagget jeg noen gang har brukt. Helt seriøst, ja! Jeg er kjent for å være en skikkelig frysepinne. Faktisk så mye at alle må spøke om det, type ''jeg som har nabokontoret hennes trenger ikke å ha på varme på vinteren fordi varmen stråler gjennom'' og sånn. :fnise: Uansett...i dag har jeg ikke frosset i et eneste sekund i løpet av hele den lange dagen jeg har hatt! :overrasket: Folk kledde på seg på møterommet og jeg bare ''aaaah, sitter her med bodyen min og den hjemmestrikkede (og nydelige!) ullcardiganen min jeg. :nigo: Så ja, body anbefales. Selv om det ser helt dust ut uten bukse (eller skjørt). Liker at det blir voksent, men samtidig feminint og ikke kjedelig. Og så liker jeg at jeg endelig kan gå med noe som viser den flate magen min. :sjenert: :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, den var skikkelig fin! :jepp:

Kjenner meg veldig igjen i det å være frossen og det er tropeklima på mitt kontor også. :fnise: Glippe mellom over- og underdel er grusomt så jeg kan godt tenke meg at body er genialt. Hadde du belte på buksa? Føler at det er det jeg mangler for å kunne ha topper nedi buksa, men så synes jeg det er vanskelig å finne et belte jeg liker. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo, den var skikkelig fin! :jepp:

Kjenner meg veldig igjen i det å være frossen og det er tropeklima på mitt kontor også. :fnise: Glippe mellom over- og underdel er grusomt så jeg kan godt tenke meg at body er genialt. Hadde du belte på buksa? Føler at det er det jeg mangler for å kunne ha topper nedi buksa, men så synes jeg det er vanskelig å finne et belte jeg liker. :klo:

Ja, likte den skikkelig, skikkelig godt. Litt styrete når man skal på do, men det er verdt det. :ler: Er jo knapper, da, så man slipper å ta av seg på overkroppen. :hoho:

Nei, jeg brukte Floyd-buksa mi. :hjerte: Jessy-modellen, og da funker ikke belte. Men siden den er high waist ser det fint ut allikevel. :jepp: 

Jeg elsker mitt Rattle Belt fra Cala & Jade. Dyrt, men verdt det. Du kan finne fint brukte på finn også. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg har møtedagen fra helvete i morgen, så gjør jeg ''Ukas'' i dag i stedet for i morgen. :nigo: 

Ukas 

bok/låt/serie/kulturelt innslag av ymse art(lavkultur og!)
Det går fremdeles i antologier her i huset. Koser meg enda med Unfettered, og har friskt i minne en forstyrrende novelle av Peter V. Brett som er lagt i hans Demon Saga-univers. Grøss og gru og alle englers sang, jeg kjenner det fremdeles!

Av musikk går det veldig mye i lett og up-beat treningsmusikk, samt gode, gamle Deftones. Jeg ble nyforelska i Riviere i går. :hjerter: 

trening/fysisk aktivitet
Lørdag: styrketrening. :trene:

Ugh, og det var det! Nå MÅ jeg bare sjerpe meg altså.

ungeprat
Jeg: Nå skal vi bare kjøre og hente en pizza, og så kjører vi til farmor, dere.

A: Ja, åsså ska du gå, mamma.

Det er jenta si, det, som ikke vil at jeg skal være der. :hoho: Men for å være helt ærlig, så stikker det ikke i det hele tatt. Jeg synes bare det er betryggende å vite at de har det så fint. :hjerte: 

M snakker bare mer og mer nå! Det er tydelig at det gjør henne godt å være på stor avdeling. Vi var skeptiske i starten, men nå er jeg egentlig sjeleglad for at det ble sånn. Hele setninger kommer som perler på en snor, og nå synes jeg at selve uttalen også begynner å komme seg. Det går sakte, men det går! :nigo:

forfengelighet
Detox'er fremdeles, og det er så sjeeedeli! Har tusen produkter jeg helst har lyst til å kleise i ansiktet, men jeg gir meg kun lov til å bruke de vante, gamle. Eller nei! Jeg har fått meg ny solkrem! Skikkelig halleluja-stemning i heimen, den er jo knakende god! Om noen trenger en hard core solkrem så anbefales Bioré Aqua Rich Watery Essence på det sterkeste! :rodmer:

Og så merker jeg at virkelig, virkelig savner Smashbox Always Sharp-lineren min i Penny Lane. Har en som er nesten identisk i fargen (Bourbon fra Urban Decay), men det blir ikke det samme, gitt. Så nå skal jeg drite i Bourbon og kjøpe Penny Lane neste gang jeg får blad fra Kicks.

mening
Jeg har faktisk fått med meg litt av hvert i det siste. Flyktningekrisen kommer man jo ikke unna, og jeg har skikkelig strutseteknikk på den der. Klarer bare ikke å sette meg inn i hvordan de har det, og får helt vondt inni meg når jeg ser bilder av masse barn. Det er feigt, jeg vet, men hnnng, det gjør så vondt! Dessuten blir jeg så sinna av alle de greiene folk klarer å lire av seg på fb angående flyktninger, og særlig de der lommepengegreiene som går som en farsott for tiden. Sjekk fakta, folkens!

nederlag
Tror jeg må inkludere tiden jeg har vært borte fra ungene i det siste som et nederlag. Det er jo ''bare'' noen timer tirsdags kveld, en time onsdags morgen, noen timer onsdags kveld og en time i dag morges, men for meg er det faktisk snakk om å miste to hele dager med dem, den lille tiden jeg får se dem. Sukk. Men nå er det snart helg og da skal vi nikose oss. :hjerte: 

opptur

At jeg blir vist den tilliten jeg gjør mtp. jobben. Dette er et enormt prosjekt, og jeg er faktisk leder! Nå gjelder det bare å vise at jeg klarer dette her, og at jeg også klarer å sjonglere tiden min slik at jeg går glipp av så lite som mulig av tid med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa funker bra uten belte ja! Men det beltet... Oh noes, jeg likte det skikkelig godt. Kjekt at jeg har bursdag snart! Og hvis ingen vil kjøpe det til meg så har jeg fortsatt ikke kjøpt gave til meg selv. :lur: Takk for tips! :nigo:

Koselig å lese ukesoppdateringen din! Elsker å høre at M snakker mer og mer, og A som ser fram til at mamma skal gå. :hoho: De er heldige som har familie som de elsker å være sammen med. Tenk så mange fine minner som skapes der! :rodmer:

Lykke til med møtedag fra helvete i morgen og god helg når den tid kommer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den buksa funker bra uten belte ja! Men det beltet... Oh noes, jeg likte det skikkelig godt. Kjekt at jeg har bursdag snart! Og hvis ingen vil kjøpe det til meg så har jeg fortsatt ikke kjøpt gave til meg selv. :lur: Takk for tips! :nigo:

Koselig å lese ukesoppdateringen din! Elsker å høre at M snakker mer og mer, og A som ser fram til at mamma skal gå. :hoho: De er heldige som har familie som de elsker å være sammen med. Tenk så mange fine minner som skapes der! :rodmer:

Lykke til med møtedag fra helvete i morgen og god helg når den tid kommer! :klem:

Mhm! Jeg elsker Cala&Jade. "Samler" på ting derfra. Har ikke så mye enda da...bare to Batu S, en Batu XS, en Luini Kelim og mint Rattle Belt. :sjenert: Har himla lyst på en Emma (tror jeg? Bucket bag) og en Clio, men akk. Hadde jeg bare hatt et pengetre i hagen!

Ja, kjemoeheldige! Jentene er så glade iialle sammen, og den gleden er helt fantastisk å se. A som kneker seg inn i armkroken til mamma, og M som hyler "OOONKEL!" når hun ser ham. :hjerte: 

Koselig med ukesoppdatering, og den bodyen så heerlig ut! Håper dere har hatt en fiiin helg!

Det er den. Min første, men det blir jjammen ikke den siste. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57742833.jpg

^--- Mhm. Sånn går nå dagene...

Jeg hadde tenkt å skrive et langt og fint innlegg i dag, men svosj så var jobbedagen over. :daane: Helt seriøst, jeg har sittet i møter fra 8-15, bare avbrutt av lunsj. Og som den fæle mammaen jeg er, så gikk jeg glipp av det lille vinduet legesenteret har telefontid ( :dry: ), for å høre om jeg kan droppe innom med en urinprøve fra A. Mistenker at hun har fått UVI. Det er uansett ikke så veldig nøye da, for hun fikk ikke avgitt prøve i dag morges. Vi prøver igjen i morgen, begge to. 

Helgen vår var kjempefin! På lørdag hadde jeg planer om å trene, men jentene hadde ikke særlig lyst til å dra dit, så da holdt vi oss heller hjemme. Jeg hadde også planer om å ta dem med på kjøpesenteret, bare for å lufte oss. De hadde noe Halloween-greier der. Men vi var innom Sparkjøp først, for jeg ville kjøpe litt garn, men da slo begge ungene seg totalt i vranglås. A fordi hun ikke fikk Barbiedukke, og M bare fordi. :lol: Min aller første ''bære to hylende unger ut av butikken uten å kjøpe noe-opplevelse.'' De er en håndfull å ha med seg på butikken, ja, men ikke sånn. Skikkelig ufordragelige og ja...så da ble det Rema i stedet for kjøpesenter. De fikk en sjanse til, og da oppførte de seg eksemplarisk. Etterpå var jeg innom 4 butikker for å lete etter gresskar, men ingen hadde. Til slutt var A så trøtt og lei at hun bare ''me lar d værr, mamma!'' :hoho: Hun ville hjem og spise bokstavkjeks og slurpe på Skyr mini. :fnise: 

Etterhvert som det nærmet seg kvelding, begynte vi å gjøre oss klar til Halloween-runden. A ville være heks (og bekreftet mine mistanker. Det er en grunn til at jeg kun pakket opp det ene ninjakostymet ;) ), mens M ble en skikkelig kul ninja. Bestisen til A kom hit, og vi gikk rundt sammen. Utrolig mye folk ute, og det ble en god slump med godteri på dem. Regner med det kastes etter et halvt års tid eller noe - det går veldig lite snop her i huset! :ler: Men de hadde det så utrolig gøy! Sjenerte A var ikke sjenert i det hele tatt, og knasket og knepet seg gjennom hele nabolaget.

Og apropos snop; JEG SKAL SLUTTE Å SPISE SNOP OG CHIPS. Sånn. Nå har jeg sagt det. Det har blitt så mye greier i det siste og jeg føler meg så bæsj. Det er nok mer psykisk enn noe annet, men jeg liker ikke å føle meg bæsj. Så da blir det fullstendig kutt - det eneste som funker. Unntaket er popcorn og baconchips på kino. :popcorn: 

I går gjorde vi på ingenting. Rett og slett. Jentene har vært himla slitne i helgen, og de trengte virkelig en hjemmedag. Vi så film (To På Rømmen, for n'te gang. Liker'n. :nigo: ), puslet, tegnet, klistremerket og lekte med dyr og dukker. Etter middag (pizza med søtpotetbunn :sikle: Jentene likte det også!) kjørte vi inn til mamma. Der spiste vi bollekake og lefser, før vi til slutt dro på kirkegården og tente lys for pappa, baby Elsa og bestemor. :hjerte: Lille E ligger sammen med pappa og har fått en liten minnestein i ''hagen'' hans. 

Dagen i dag har vært crazy travel. Helt sykt! Men det er gøy! Elsker jobben min. :strix: Nå sitter jeg og ser Watchmen og har planer om å lakke negler og drikke pepsi max. Den får ingen ta fra meg! :fnise: :vin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Mhm! Jeg elsker Cala&Jade. "Samler" på ting derfra. Har ikke så mye enda da...bare to Batu S, en Batu XS, en Luini Kelim og mint Rattle Belt. :sjenert: Har himla lyst på en Emma (tror jeg? Bucket bag) og en Clio, men akk. Hadde jeg bare hatt et pengetre i hagen!

Ja, kjemoeheldige! Jentene er så glade iialle sammen, og den gleden er helt fantastisk å se. A som kneker seg inn i armkroken til mamma, og M som hyler "OOONKEL!" når hun ser ham. :hjerte: 

Det er den. Min første, men det blir jjammen ikke den siste. :nigo: 

Neeeeeeeeeeeeeeeei!!!! Hvorfor fikk du meg til å gå inn på den siden! DIN ONDE ONDE ONDE HEKSEDAME! :heks:

Å herregud......jeg er villig til å ligge med noen for Cleo i Black Cherry. (any takers? please?!?!?!?!!)

Jeg hadde lyst på alle veskene faktisk. A-L-L-E!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeeeeeeeeeeeeei!!!! Hvorfor fikk du meg til å gå inn på den siden! DIN ONDE ONDE ONDE HEKSEDAME! :heks:

Å herregud......jeg er villig til å ligge med noen for Cleo i Black Cherry. (any takers? please?!?!?!?!!)

Jeg hadde lyst på alle veskene faktisk. A-L-L-E!

Og vottene :hjerte:

:hoho: Værsågod. :lur: 

Jaaaa, Cleo i Black Cherry er så usannsynlig fiiin! :hjerter: Men jeg frykter at fargen er en jeg kommer til å bli lei om noen år. ...sier hun som har knæsj metallisk blå Batu S. :fnise: Den er riktignok en hel del billigere også da, men. Vurderer å ønske meg noe/tilskudd til noe derfra til jul. Du er jo heldig da, og kan bare dra innom en fysisk butikk og se! Skulle ønske jeg kunne det altså. Sukk.

Vottene er nye, og er SÅ på ønskelisten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har A fått levert urinprøve? S hadde nettopp UVI, og jeg så for meg kaos og ville protester da hun skulle ta prøven, men det gikk strålende fordi han godeste ga henne klar beskjed om å prøve å tisse på hendene mine mens jeg holdt glasset. Og det viktigste av alt; jeg fikk under ingen omstendigheter lov til å ha på plasthansker.. :hoho: Ja ja, noen ganger må man bare ta en for laget.... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har A fått levert urinprøve? S hadde nettopp UVI, og jeg så for meg kaos og ville protester da hun skulle ta prøven, men det gikk strålende fordi han godeste ga henne klar beskjed om å prøve å tisse på hendene mine mens jeg holdt glasset. Og det viktigste av alt; jeg fikk under ingen omstendigheter lov til å ha på plasthansker.. :hoho: Ja ja, noen ganger må man bare ta en for laget.... :sjenert: 

Nei, ikke enda. Vi har prøvd og prøvd i to morgener nå, men hun får visst litt prestasjonsangst når hun må tisse i den koppen der. :ler: I går morges måtte hun ikke på do (hun er frustrerende nok en sånn som ofte ikke MÅ på do på morgenen), og i dag morges prøvde vi iherdig, men hun måtte ikke før jeg var oppe for å skifte bleie på M og da glemte hun å si ifra. :lol: 

Vi får prøve igjen i morgen. Uheldigvis må hun være med, så det blir litt ekstra styr dette her. Nå er jeg derimot usikker på om hun faktisk har vondt når hun tisser, men det er allikevel verdt å sjekke siden mistanken er der tenker jeg. :Nikke: Jeg skal ringe til legekontoret for å få time i løpet av morgendagen. Satser på at vi får det til i morgen tidlig. Kryss fingre!

:hoho: Fin motivasjon, da! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk beskjed fra legevakta om at det ikke trengte å være morgenurin eller spesielt konsentrert, så S pøste et stort glass saft midt på dagen og gikk på do en halvtime senere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin, fin, fiiiin dag. Det er gøytravelt på jobb. Sånn travelt som får dagen til å gå fortere enn svint, og som ikke stjeler nattesøvn. Enda ihvertfall. :lol: Jeg storkoser meg og har en enorm mestringsfølelse for tiden. Jeg føler jeg får til jobben min og at jeg gjør det bra. :5: 

Ellers har vi ikke gjort stort i dag altså. Da vi kom hjem var det middag, før søster kom for å bake kanelboller. A fikk nabojenta på besøk, så hun så vi ikke stort til før hun kom ned rett før M skulle legge seg. Ungene var trøtte og la seg omtrent selv. Jeg tar meg i det å kjenne en enorm takknemlighet for at jeg endelig har enkle unger søvnmessig. Greit nok at A er tidligere enn fuglene om morgenen, men ærlig talt så synes jeg det er bedre enn en natterangler og to. De sover jo stort sett hele natten, og M alltid mer en 13 timer sammenhengende. DET kan vi ikke klage på ass. :natti: 

Apropos M...på søndag tygde hun seg gjennom 3 tutter. :hoho: Hun klør veldig inni munnen, og i kombinasjon med at vi har vært veeeldig snille med tutten, blir det sånn. Det toppet seg for meg da vi kom hjem klokken 19:30 på søndag, A sov i bilen og jeg skulle bare spurte opp og legge M før henne. Så oppdaget jeg at det var hull i tutten IGJEN, og at det som ellers er et tuttefylt hus (jeg finner dem seriøst over alt!), plutselig var blitt tuttetomt. Så da måtte jeg bare hive henne i bilen igjen da, og dra på tuttejakt. Nærmeste bensinstasjon hadde ikke, men heldigvis var søndagsbutikken fremdeles åpen og hadde en eneste pakke med tutter igjen. Så da bestemte jeg meg...nå er det nok. Grumlet litt til M i bilen at nissen skulle få tutten hennes, hvor hun bare :grine: Naaaaai! Vi får se hvordan det går, men nå er det strengeregime her altså - noe som egentlig burde vært vanlig for en nesten 3-åring, men hvor vi har vært veldig avslappede. Hun har nå to sett med tutt og kos; ett som ligger hjemme i sengen og ett som ligger i hylla i barnehagen. Ellers er det tuttefri sone altså, for nå er jeg lei. Vi har hatt det sånn i to dager nå, og det går kjempefint. :nigo: Føler jeg må gjøre NOE nå som 3-årsdagen nærmer seg og vi er så langt fra bleieslutt som det går an å komme. :sjenert: 

Min plan for resten av kvelden er å gjøre noe så kjedelig som å jobbe. Må få lest gjennom noe greier som jeg bare ikke får tid til mellom disse hundretusen møtene jeg har i løpet av en dag. :bond: 

I morgen blir like travel. Først skal jeg gi blod (for første gang :bond: ), så må jeg høre når det passer seg at jeg og A kommer til legen (jeg kan ta urinprøve på morgenen, vel? Ellers ser jeg ikke på det som gjennomførbart altså, for hun sviska der er så lite forutsigbar når det gjelder tissing atte fy. ), så må jeg jobbe en del med det forrige prosjektet, før jeg liksom skal til naprapaten klokken 14:30. La oss bare si...det får jeg ikke tid til! Og etter leggetid skal jeg og Diddles på kafé og skravle hull i hodene på hverandre! :strix: 

Åååå, og så må jeg ikke glemme! Søster blir satt i gang på søndag! :hoppendeglad: Hun var til kontroll i dag (3 uker før termindato), og hun har 1 cm åpning. De røsket ganske så godt (søster filosoferte litt mens hun var her, og bare ''i dag har jeg hatt en annen dames arm oppi liivmoren min...det er første gang! :fnise: ), så det er jo muligheter for at det skjer av seg selv også. Men på søndag får hun ballong, og hun blir der til babyen er ute. Jeg har hele tiden hatt en følelse på at det skulle skje når jeg er på kurs (ikke bare pessimistisk tenking altså, har hatt en følelse på de dagene der), så da stemmer det jo ganske godt. Bare så synd at jeg skal på det hersens kurset! Reiser mandags kveld og er ikke hjemme før torsdags kveld. :grine: Det er et kurs jeg ikke kan avlyse, siden de bare har det to ganger i året, og det koster ganske mye penger. Men ååååå, jeg skulle så gjerne vært der! Men hei, la oss ikke ta sorgene på forskudd. Kanskje det skjer før, og gjør det ikke det, så skal det uansett bare bli godt å få henne på utsiden av magen. :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på det! Gøy å se deg her inne også! Jeg er på det andre forumet, mulig du skjønner hvem jeg er, send meg evt pm :)

Jeg hadde dagbok her i flere år selv, men er sikkert 10 år siden nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på det! Gøy å se deg her inne også! Jeg er på det andre forumet, mulig du skjønner hvem jeg er, send meg evt pm :)

Jeg hadde dagbok her i flere år selv, men er sikkert 10 år siden nå. 

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig. Tror jeg sender deg en PM jeg. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...