^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #381 Del Skrevet 9. januar 2011 Tenk at du er nesten halvveis! Høres ut som du har hatt en behagelig helg. Lykke til med treningen. :dåne: Det er helt sykt å tenke på. De muffinsene høres gode ut da Du får dele oppskrift hvis de faller i smak Hvilken bok er det du har fått deg? Ha en flott kveld videre Jeg skal dele oppskriftene med dere, ja. Det er denne boken. Sinnsykt mange gode oppskrifter, og nesten alt er enten i muffinsform eller porsjonskakeform. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #382 Del Skrevet 9. januar 2011 Mm, muffins. Hadde så lyst til å bake kanelboller i dag, men så hadde vi ikke nok mel, nedtur! Så flink du er som har organisert kjøkkenskap, mye mer morsomt å være på kjøkkenet da. Magebilder er så koselig :rødme: Det er så fascinerende å se utviklingen og hvor fantastisk kroppen vår er som får plass til et lite menneske inni der. Jeg hadde det sånn i går, bare med egg. Kjedelig når du endelig får lyst til å bake, men mangler noe. :gjeiper: Et ryddig kjøkken er kjempegøy. Det synes jeg også. Men gleder meg til å få en skikkelig gravidkul da. Nå ser det bare ut som om jeg er blitt litt småfeit rundt midjen dersom man ikke vet at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2011 #383 Del Skrevet 9. januar 2011 Du må finne ledningen så vi får se magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. januar 2011 #384 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg hadde det sånn i går, bare med egg. Kjedelig når du endelig får lyst til å bake, men mangler noe. :gjeiper: Et ryddig kjøkken er kjempegøy. Det synes jeg også. Men gleder meg til å få en skikkelig gravidkul da. Nå ser det bare ut som om jeg er blitt litt småfeit rundt midjen dersom man ikke vet at jeg er gravid. Men du vet at du har gyldig grunn! Magen blir nok stor tidsnok Eller kanskje du er en av de heldige som bare har sånn fin, akkurat passe babykul helt fram til fødselen? Har hørt at det ofte går i arv, men håper ikke det for min egen del. Hm, jeg laget akkurat en ticker, men hvorfor ser det ut som vi er "ved veis ende"? Kanskje den bare trenger tid på å tenke seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #385 Del Skrevet 9. januar 2011 Du må finne ledningen så vi får se magebilde! Men du vet at du har gyldig grunn! Magen blir nok stor tidsnok Eller kanskje du er en av de heldige som bare har sånn fin, akkurat passe babykul helt fram til fødselen? Har hørt at det ofte går i arv, men håper ikke det for min egen del. Hm, jeg laget akkurat en ticker, men hvorfor ser det ut som vi er "ved veis ende"? Kanskje den bare trenger tid på å tenke seg om. Den blir nok det, ja. Å, kjempesøt ticker. Jeg elsker kirsebærblomster. Vi skal ha minst ett kirsebærtre i hagen vår. :rødme: Jeg vet ikke helt hvorfor den er sånn. Satte du en ''ramme'' for hvor mange år den skulle telle? Kanskje du må det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #386 Del Skrevet 9. januar 2011 Jeg finner ikke ledningen til kameraet, så dere får være fornøyde med et dårlig mobilbilde som i tillegg ligger sidelengs. Her er magen min i dag, 19+1. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 9. januar 2011 #387 Del Skrevet 9. januar 2011 Å, så koselig med kul-på-magen-bilde! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 9. januar 2011 #388 Del Skrevet 9. januar 2011 Å, kjempesøt ticker. Jeg elsker kirsebærblomster. Vi skal ha minst ett kirsebærtre i hagen vår. :rødme: Jeg vet ikke helt hvorfor den er sånn. Satte du en ''ramme'' for hvor mange år den skulle telle? Kanskje du må det? :klø: Åå ja, dere er heldig som får plass til kirsebærtre, de er kjempefine! Skjønner ikke jeg, fant ikke ut hvordan jeg kan gjøre flere endringer på den, men det gjør jo ingenting at den ikke stemmer helt. Kjempefin babykul! :rødme: *Sukk* Så koselig med ei lita jente der inne, blir nesten rørt jeg. Har dere funnet noen alternativer til navn til lille babyjenta da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 9. januar 2011 Å, så koselig med kul-på-magen-bilde! :rødme: Åå ja, dere er heldig som får plass til kirsebærtre, de er kjempefine! Skjønner ikke jeg, fant ikke ut hvordan jeg kan gjøre flere endringer på den, men det gjør jo ingenting at den ikke stemmer helt. Kjempefin babykul! :rødme: *Sukk* Så koselig med ei lita jente der inne, blir nesten rørt jeg. Har dere funnet noen alternativer til navn til lille babyjenta da? Hmm, merkelig. Jaja, den var jo fin uansett, og den teller jo dagene. Det er helt merkelig å tenke på at det er en liten person der inne. Vi har tenkt litt på navn, ja. Tror vi er enige også faktisk, men vi må jo selvsagt se det lille kreket når hun kommer ut før vi er sikre på om det passer. Kan sende PM, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. januar 2011 #390 Del Skrevet 9. januar 2011 Så fin babykul! :rødme: Jeg vil også gjerne ha pm, hvis du vil dele med flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. januar 2011 #391 Del Skrevet 9. januar 2011 Nydelige magen Høres ut som om du har hatt en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. januar 2011 #392 Del Skrevet 9. januar 2011 :rødme: for et fint magehus kreket har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. januar 2011 #393 Del Skrevet 10. januar 2011 Flotte kulen :rødme: Lyst å dele navneforslag med flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. januar 2011 #394 Del Skrevet 10. januar 2011 Fine magen! :rødme: Jeg melder meg også på listen over nysgjerrige på navnet til lille frøken krek. Ønsker deg en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #395 Del Skrevet 10. januar 2011 PM er sendt til alle nysgjerrige sjeler. Må si jeg er littegranne stolt over kulen min jeg også, altså. Synes det er gøy at andre enn jeg og mannen begynner å se det også. Travelt på jobb i dag, så jeg kommer sterkere tilbake senere i kveld. Skal først hjelpe bror med matte. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. januar 2011 #396 Del Skrevet 10. januar 2011 Kjempefine navn dere har på lista! Blir spennende å se hva dere ender opp med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 10. januar 2011 #397 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg er også nysgjerrig på navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. januar 2011 #398 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg finner ikke ledningen til kameraet, så dere får være fornøyde med et dårlig mobilbilde som i tillegg ligger sidelengs. Her er magen min i dag, 19+1. :rødme: Wow.....:rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. januar 2011 #399 Del Skrevet 10. januar 2011 Jeg vil gjerne også ha navneliste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. januar 2011 #400 Del Skrevet 10. januar 2011 Søte lille magen!! Nyskjerrig på navn jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå