Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvorfor det er blitt popelært å ha laang "ettervekst" og lysere nederst ? det ser jo ikke bra ut! har sett det i flere serier på tv i det siste, bl.a brooke i one tree hill og hu i hart of dixie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slowpoke

Hvorfor er det slik at når man leter etter noe, spesielt i en dameveske, ligger den gjenstanden alltid på bunnen?

DET lurer jeg også på. Veldig, veldig plagsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg hele tiden bare "må" svare i duste-tråder på KG. Jeg vet jo at jeg bare blir mismodig og mister all håp for menneskeheten...

:klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hvorfor det er blitt popelært å ha laang "ettervekst" og lysere nederst ? det ser jo ikke bra ut! har sett det i flere serier på tv i det siste, bl.a brooke i one tree hill og hu i hart of dixie.

Kremt...jeg tror det har med at man skal få "dybde" i fargen...eller noe sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg lurer på hvorfor "alle" kvinnelige operasangere har store pupper?

I farten kommer jeg på to vakre damer som ikke er så veldig barmfagre. Det er Angela Gheorghiu og Cecilia Bartoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hvorfor "alle" kvinnelige operasangere har store pupper?

Er ikke de fleste kvinnelige operasangere ganske store? Da er det vel naturlig med store pupper? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor "alle" kvinnelige operasangere har store pupper?

Jeg tror det har mer med stor lunger å gjøre, og da ser også brystene større ut. Men er ikke helt sikker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor "alle" kvinnelige operasangere har store pupper?

Det er selvsagt fordi de må passe på å smøre stemmebåndene ofte. De drikker rent fett flere ganger om dagen, og dette fettet samler seg gjerne i brystene :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det er selvsagt fordi de må passe på å smøre stemmebåndene ofte. De drikker rent fett flere ganger om dagen, og dette fettet samler seg gjerne i brystene :opplyser:

Aha! Gjelder dette kun operasangere eller kan jeg også drikke fett for å få større pupper?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Gjelder dette kun operasangere eller kan jeg også drikke fett for å få større pupper?

Du kan jo prøve, men husk på at mange operasangere bruker magen når de synger, og dermed unngår opphopning av det særdeles farlige magefettet. Skal du drikke fett, så vil jeg anbefale å jodle litt samtidig, sånn for sikkerhets skyld.

OBS: Drikker du bare fett, er du plutselig på noe som kalles lavkarbodiett. Da vil du rett og slett gå drastisk ned i vekt, og puppene vil forsvinne helt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du kan jo prøve, men husk på at mange operasangere bruker magen når de synger, og dermed unngår opphopning av det særdeles farlige magefettet. Skal du drikke fett, så vil jeg anbefale å jodle litt samtidig, sånn for sikkerhets skyld.

OBS: Drikker du bare fett, er du plutselig på noe som kalles lavkarbodiett. Da vil du rett og slett gå drastisk ned i vekt, og puppene vil forsvinne helt.

Ok. Takk for god info :opplyser:

Jeg skal prøve en måneds tid, og så kommer jeg tilbake med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er selvsagt fordi de må passe på å smøre stemmebåndene ofte. De drikker rent fett flere ganger om dagen, og dette fettet samler seg gjerne i brystene :opplyser:

Er det sånn man får vann i kneet også? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn man får vann i kneet også? :klo:

Neida, det får man fordi en irritert slimhinne produserer ekstra mye slim, slik at leddet hovner opp. Dette fører til smerter når man forsøker å bevege leddet.

"Vann i kneet" er bare et forsøk på å få det til å høres bedre ut enn det egentlig er. Det er som sagt slim det handler om.

Men det er jo mye rart man kan finne på dersom man ønsker seg litt slim på kneet en dag, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slim og slim, det er leddvæske som fører til vann i kneet. Irritasjon i kneleddet = overproduksjon av leddvæske = oppblåst kne med alt for mye "vann" i. :fnise: Kjennes forøvrig som om du klemmer på en vannballong når du bøyer kneet, ikke nødvendigvis vondt, men herlighet så udigg XD

Jeg lurer på hvorfor så mange kvinner er helt Skallmann med veskene sine, de har jo alt bortsett fra et dampskip og et lokomotiv oppi der. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

[quote name=Forever :)' timestamp='1330103407' post='10530373]

Jeg lurer på hvorfor det er "bølger" i WC når det blåser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1330103407' post='10530373]

Jeg lurer på hvorfor det er "bølger" i WC når det blåser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1330103407' post='10530373]

Jeg lurer på hvorfor det er "bølger" i WC når det blåser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...