Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Survival

Jeg lurer på hvorfor jeg alltid blir så kald på hånden når jeg sitter med dataen og beveger datamusa med høyre hånd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det negativt å sammenligne noen med en gnu?

Type... " å ha et gnuaktig blikk..." eller noe slikt.

Hva er det med gnuen?

Er det fordi den stort sett bare sover og beiter på savannen? Ensformig = dum/dust

Jeg bare lurer på opphavet til utrykket..

:P

Gnuer lever i mongosvære flokker som må være i konstant bevegelse for å få nok mat, kanskje der dumskapen ligger? For om du kunne velge, ville du gått hele tiden med masse random folk (spise, gå, spise, gå, bli angrepet av løve, løpe, gå, spise, drikke, gå, gå, gå...) eller ha en liten, men tøff vennegjeng som akkurat er stor (og close) nok til å holde hodet kalt og løvene borte, og som kan ligge og dra seg mens de spiser og slippe den konstante gåingen?

Jeg velger latskap, gnuene er dumme og velger konstant gåring, angrep og mange andre random gnuer de aldri kommer til å få ett forhold til :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor så mange føler for å SKRIVE MED VERSALER!? Tror dere ikke noen ser innleggene deres eller er dere redd for at vi er tunghørt? Roper dere i dagliglivet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor så mange føler for å SKRIVE MED VERSALER!? Tror dere ikke noen ser innleggene deres eller er dere redd for at vi er tunghørt? Roper dere i dagliglivet også?

Jeg vet ikke spesifikt hvilke du tenker på. Om det er noen som gjør det hele tiden. Men når jeg bruker det er for å rope ja. Enten hvis det er noen som ikke skjønner en dritt, så man må fremheve det, eller om noen kverulerer eller hvis de er dævhørte.

Altså bruker jeg det for å gjøre noe tydelig. I dagliglivet roper jeg sjelden, men der har jeg kroppspråk å lene meg på. Det har jeg ikke på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller det at man ser hele innlegg skrevet i utelukkende versaler, ofte er det totalt meningsløse innlegg, avsporinger eller drittkasting. Og da lurer jeg på hvorfor, er det fordi folk tror at man ikke ser det hvis ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er heller det at man ser hele innlegg skrevet i utelukkende versaler, ofte er det totalt meningsløse innlegg, avsporinger eller drittkasting. Og da lurer jeg på hvorfor, er det fordi folk tror at man ikke ser det hvis ikke?

Vet ikke... Det er vanskelig å lese og... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det det er ;) Det er mye med slitsomt for øyet å lese og hjernen å tolke når det er mye som skrives med store boktaver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jeg lurer på hvorfor så mange føler for å SKRIVE MED VERSALER!? Tror dere ikke noen ser innleggene deres eller er dere redd for at vi er tunghørt? Roper dere i dagliglivet også?

fordi vi er sinte. er sånn man er sint på internett ;) ja, vi roper i det daglige :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, først nå så jeg innlegget ditt over her :fnise:

jeg lurer på hva i helvette som får folk til å stjele andres våte klær fra ett vaskeri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heller det at man ser hele innlegg skrevet i utelukkende versaler, ofte er det totalt meningsløse innlegg, avsporinger eller drittkasting. Og da lurer jeg på hvorfor, er det fordi folk tror at man ikke ser det hvis ikke?

Da tenker jeg at personen har klart å sette på Caps Lock og ikke vet hvordan å skru den av igjen. Synes litt synd på dem, for de kan ikke ha det så lett i hverdagen, og tenker at de burde skaffe seg en hobby som ikke involverer datamaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæd??

Haha, venta vel på den! ;)

Men nei, gjelder også laken det ikke har forekommet seksuelle aktiviteter i, hehe!

Vi bruker veldig lite vaskepulver, får dette problemet også med flytende... Antlers!!!! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hva i helvette som får folk til å stjele andres våte klær fra ett vaskeri?

Tørr hud?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, venta vel på den! ;)

Men nei, gjelder også laken det ikke har forekommet seksuelle aktiviteter i, hehe!

Vi bruker veldig lite vaskepulver, får dette problemet også med flytende... Antlers!!!! :lete:

Jeg ville gjettet på at dette skjer fordi lakenet er såpass stort at det av og til tuller seg rundt seg selv, slik at pulveret ikke løser seg skikkelig opp/skylles vekk. Men det henger jo ikke helt på greip når det gjelder flytende vaskemiddel. Med mindre lakenet tuller seg på nøyaktig samme måte igjen, og det fortsatt er pulverflekker du ser, da :fnise:

Kanskje det har hopet seg opp litt gammelt pulver i vaskekammeret? Ville nok tatt ut og vasket den løse delen, og forsøkt å se om det var noen rester lenger inn der. Det kan kanskje også komme fra under gummibretten i vaskemaskinen. Vask den godt hele veien rundt - inni alle kriker og kroker.

Endret av Antlers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke forstår, er hvorfor man sier "bla, bla, bla.. hvis du vet hva/hvordan det er."

F.eks "Jeg er pilot, hvis du vet hva det er." Eh, du er da pilot, enten jeg vet hva det er eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg lurer på hvorfor jeg tror at J. Edgar Hoover døde en eller annen mystisk død? At han forsvant eller noe, og ingen fant ham?

Men står ingenting om det på wikipedia i hvertfall?

Hvorfor tror jeg det?

Blander jeg sammen med noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nuppdupp

En ting jeg ikke forstår, er hvorfor man sier "bla, bla, bla.. hvis du vet hva/hvordan det er."

F.eks "Jeg er pilot, hvis du vet hva det er." Eh, du er da pilot, enten jeg vet hva det er eller ikke.

det er sikkert for å virke nedlatende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gjettet på at dette skjer fordi lakenet er såpass stort at det av og til tuller seg rundt seg selv, slik at pulveret ikke løser seg skikkelig opp/skylles vekk. Men det henger jo ikke helt på greip når det gjelder flytende vaskemiddel. Med mindre lakenet tuller seg på nøyaktig samme måte igjen, og det fortsatt er pulverflekker du ser, da :fnise:

Kanskje det har hopet seg opp litt gammelt pulver i vaskekammeret? Ville nok tatt ut og vasket den løse delen, og forsøkt å se om det var noen rester lenger inn der. Det kan kanskje også komme fra under gummibretten i vaskemaskinen. Vask den godt hele veien rundt - inni alle kriker og kroker.

Den første teorien kan jo stemme da. For hjelper å sende lakenet en runde til med ekstra skylling.

Vi har vaska selve såpekoppen, men skal sette på en vask uten klær, men med eddikk i. Kanskje det ligger såpe i rør/slange mellom såpekopp og trommel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor jeg tror at J. Edgar Hoover døde en eller annen mystisk død? At han forsvant eller noe, og ingen fant ham?

Men står ingenting om det på wikipedia i hvertfall?

Hvorfor tror jeg det?

Blander jeg sammen med noen andre?

Kan det være du blander med milliardæren og flygeren Howard Hughes? Det var ikke så mye muffens med måten han døde på, utenom at han døde ombord på ett fly, og var totalt avmagret de siste årene av livet sitt. Men det var mye styr med ett testamente som dukket opp, som ble bedømt som falskt (noe som også ble lagd film av). Han levde dessuten veldig tilbaketrukket de siste ti årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kan det være du blander med milliardæren og flygeren Howard Hughes? Det var ikke så mye muffens med måten han døde på, utenom at han døde ombord på ett fly, og var totalt avmagret de siste årene av livet sitt. Men det var mye styr med ett testamente som dukket opp, som ble bedømt som falskt (noe som også ble lagd film av). Han levde dessuten veldig tilbaketrukket de siste ti årene.

hm, neeei, jeg tror ikke det. Mener bestemt at det er en som forsvant...

Var SÅ sikker på at det var Hoover. Men tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...