Nevian Skrevet 6. mars 2022 #7601 Del Skrevet 6. mars 2022 Den svarte ringen arabiske menn ofte går med på hodet - er de ikke redde for at den faller av hvis de bøyer seg fremover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 7. mars 2022 #7602 Del Skrevet 7. mars 2022 Nevian skrev (10 timer siden): Den svarte ringen arabiske menn ofte går med på hodet - er de ikke redde for at den faller av hvis de bøyer seg fremover? Kanskje de er limt fast 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 7. mars 2022 #7603 Del Skrevet 7. mars 2022 Nevian skrev (12 timer siden): Den svarte ringen arabiske menn ofte går med på hodet - er de ikke redde for at den faller av hvis de bøyer seg fremover? Det er kanskje en festeanordning i den, slik at ikke duken blåser av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 7. mars 2022 #7604 Del Skrevet 7. mars 2022 (endret) Antlers skrev (På 30.10.2015 den 2.52): Lurer på om jeg er den eneste som har gått rundt i alle år og trodd at det heter dynamittkubbe... Gubbe? Hæ?! Hvordan gir det liksom mening, da? Hva blir det neste? Vedgubber til peisbruk? Legge en gubbe i skåla? Heter det ikke kubbe, Daaaa? 😅 Dynamitt-kubbe, ved-kubbe og kubbe-lys, ikke sant? 😅 Endret 7. mars 2022 av Bølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 7. mars 2022 #7605 Del Skrevet 7. mars 2022 1 hour ago, Bølle said: Heter det ikke kubbe, Daaaa? 😅 Dynamitt-kubbe, ved-kubbe og kubbe-lys, ikke sant? 😅 Vedkubbe og kubbelys, ja. Men ikke dynamittkubbe https://naob.no/ordbok/dynamittgubbe Takk for at du minnet meg på det. Det ordet er så unaturlig at jeg helt hadde glemt at det heter gubbe, ikke kubbe 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 7. mars 2022 #7606 Del Skrevet 7. mars 2022 Antlers skrev (6 timer siden): Vedkubbe og kubbelys, ja. Men ikke dynamittkubbe https://naob.no/ordbok/dynamittgubbe Takk for at du minnet meg på det. Det ordet er så unaturlig at jeg helt hadde glemt at det heter gubbe, ikke kubbe 🤣 Heter det virkelig Dynamitt-gubbe? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. mars 2022 #7607 Del Skrevet 7. mars 2022 Bølle skrev (8 timer siden): Heter det virkelig Dynamitt-gubbe? 😅 Haha det høres ut som måten jeg skal komplimentere menn på når jeg blir 20 år eldre😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 7. mars 2022 #7608 Del Skrevet 7. mars 2022 Nevian skrev (På 5.4.2021 den 19.33): Når damer blir overrasket eller sjokkert legger de ofte hånda på brystet. Hvorfor...? Jeg gjør det! Men det er helt ubevisst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. mars 2022 #7609 Del Skrevet 8. mars 2022 Bølle skrev (13 timer siden): Heter det virkelig Dynamitt-gubbe? 😅 Harry-gubbe hadde passet bedre da 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. mars 2022 #7610 Del Skrevet 8. mars 2022 Har de uran i Iran. Har de halv i Hellas Spiser de chili i Chile Har de kino i Kina Er det Russ i Russland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. mars 2022 #7611 Del Skrevet 8. mars 2022 Er det bakterier i Germany? Er de sulten i Hungary? Hvor er hun i Korea? Har de steintøy i China? Blir de fort og galen i Portugal? Bor det mange Frank i Frankrike? Hvor er de øverste landene i Nederland? Har hun erter i Belgia? Er det lys i Luxembourg? Er det en liten stein i Lichtenstein? Hva er vestenfor Østerrike? Hva sveiser de i Sveits? Hvilken pol er de på i Polen? Har de finsk kunst i Italia? Har de monokkel i Monaco? Hva heller de i Hellas? Hva dyrker de i Tyrkia? Hvor er de stygge i Finland? Hvor er de fattige i Costa Rica? Hvorfor raser hun i Honduras? Er det ingen som beliter seg i Belize? (bergensuttrykk) Har Donald glemt sin hund i Bolivia? Finner vi en sjokolade på Cuba? Finner man frelseren i El Salvador? Finner man BeeGees på Aruba, Jamaica, Bermuda, Bahama, Key Largo, Montego Bay, Florida Keys eller Kokomo? Er det mange maur i Mauritania? Bruker de burka i Burkina Faso? Er Madam Gresskar fra Madagaskar? Har de kommoder på Komorene? Bor Marius på Mauritius? Jammen, jammen, Jemen Er det damer i Oman? Sier de ja i Brunei? Synger de i Singapore? Går de med tanga på Tonga? Er de i huttaheiti på Tahiti? Kan vi så kan Ada!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mars 2022 #7612 Del Skrevet 9. mars 2022 Antlers skrev (På 3/7/2022 den 6.46): Vedkubbe og kubbelys, ja. Men ikke dynamittkubbe https://naob.no/ordbok/dynamittgubbe Takk for at du minnet meg på det. Det ordet er så unaturlig at jeg helt hadde glemt at det heter gubbe, ikke kubbe 🤣 Da lærte jeg noe nytt 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. mars 2022 #7613 Del Skrevet 9. mars 2022 sofie777 skrev (16 timer siden): Er det bakterier i Germany? Er de sulten i Hungary? Hvor er hun i Korea? Har de steintøy i China? Blir de fort og galen i Portugal? Bor det mange Frank i Frankrike? Hvor er de øverste landene i Nederland? Har hun erter i Belgia? Er det lys i Luxembourg? Er det en liten stein i Lichtenstein? Hva er vestenfor Østerrike? Hva sveiser de i Sveits? Hvilken pol er de på i Polen? Har de finsk kunst i Italia? Har de monokkel i Monaco? Hva heller de i Hellas? Hva dyrker de i Tyrkia? Hvor er de stygge i Finland? Hvor er de fattige i Costa Rica? Hvorfor raser hun i Honduras? Er det ingen som beliter seg i Belize? (bergensuttrykk) Har Donald glemt sin hund i Bolivia? Finner vi en sjokolade på Cuba? Finner man frelseren i El Salvador? Finner man BeeGees på Aruba, Jamaica, Bermuda, Bahama, Key Largo, Montego Bay, Florida Keys eller Kokomo? Er det mange maur i Mauritania? Bruker de burka i Burkina Faso? Er Madam Gresskar fra Madagaskar? Har de kommoder på Komorene? Bor Marius på Mauritius? Jammen, jammen, Jemen Er det damer i Oman? Sier de ja i Brunei? Synger de i Singapore? Går de med tanga på Tonga? Er de i huttaheiti på Tahiti? Kan vi så kan Ada!! Kan Ada dra til kanada? Ja det kan a da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 9. mars 2022 #7614 Del Skrevet 9. mars 2022 Hvorfor er det alltid saksedyr i postkasser om sommeren? 🪳 Og edderkoppene liker seg så klart best på soverommet mitt selv om det er aldri så rent og ryddig der🛏🛁 🕷🕸 Hvorfor? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2022 #7615 Del Skrevet 10. mars 2022 jordbær86 skrev (13 timer siden): Hvorfor er det alltid saksedyr i postkasser om sommeren? 🪳 Og edderkoppene liker seg så klart best på soverommet mitt selv om det er aldri så rent og ryddig der🛏🛁 🕷🕸 Hvorfor? 🤔 Det med postkassene vet jeg ikke. Men har du edderkopper på soverommet er det for fuktig der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 22. mars 2022 #7616 Del Skrevet 22. mars 2022 Hvorfor soler rasister seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. mars 2022 #7617 Del Skrevet 23. mars 2022 jordbær86 skrev (På 9.3.2022 den 22.33): Hvorfor er det alltid saksedyr i postkasser om sommeren? 🪳 Og edderkoppene liker seg så klart best på soverommet mitt selv om det er aldri så rent og ryddig der🛏🛁 🕷🕸 Hvorfor? 🤔 Det har jeg aldri opplevd 🤨 Har jeg vært heldig kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 12. juli 2022 #7618 Del Skrevet 12. juli 2022 Hvis jeg er i skogen blir jeg angrepet av fluer og mygg i hopetall. Hva finner de på når jeg ikke er der? Er jo sikkert et rådyr eller noe i nærheten, men det skal jo finnes først det òg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. juli 2022 #7619 Del Skrevet 12. juli 2022 Nevian skrev (20 minutter siden): Hvis jeg er i skogen blir jeg angrepet av fluer og mygg i hopetall. Hva finner de på når jeg ikke er der? Er jo sikkert et rådyr eller noe i nærheten, men det skal jo finnes først det òg. Fluer og mygg som ikke suger blod legger færre egg da de trenger proteinet i blodet for å kunne produsere flere egg, men de spiser også plantenektar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 12. juli 2022 #7620 Del Skrevet 12. juli 2022 lurven skrev (10 minutter siden): Fluer og mygg som ikke suger blod legger færre egg da de trenger proteinet i blodet for å kunne produsere flere egg, men de spiser også plantenektar Det var en mygg som bet meg i fingeren i går, så nå blir det flere av dem!😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå