Djungelvrål Skrevet 5. februar 2017 #7161 Del Skrevet 5. februar 2017 Hva kommer det av at vi mennesker har så forskjellig tålmodighet? Noen har all verdens tide mens andre får aldri gjort ting raskt nok, jeg er av den siste typen. Blir bare mer og mer utålmodig jo eldre jeg blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 5. februar 2017 #7162 Del Skrevet 5. februar 2017 Tålmodigheten er omvendt proposjonal med hvor mye du må på do. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 5. februar 2017 #7163 Del Skrevet 5. februar 2017 16 minutter siden, Boomonster skrev: Hva kommer det av at vi mennesker har så forskjellig tålmodighet? Noen har all verdens tide mens andre får aldri gjort ting raskt nok, jeg er av den siste typen. Blir bare mer og mer utålmodig jo eldre jeg blir. Hvor utålmodig blir du da når du runder 90? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2017 #7164 Del Skrevet 6. februar 2017 Hvorfor klarer ikke forskerer å lage et apetittdempende medikament som sterkt overvektige kan ta i stedet for at de skal bruke kirurgi. (som ikke bestandig virker i lengden). De kan kurere all verdens og plager med medikamenter men å stoppe sult er liksom helt umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. februar 2017 #7165 Del Skrevet 6. februar 2017 20 timer siden, TigerGutten skrev: Hvor utålmodig blir du da når du runder 90? Blir sikkert helt ubrukelig når jeg er 90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2017 #7166 Del Skrevet 6. februar 2017 Får kjendisene betalt for å være med på 4 stjernes middag, og i så fall hvor mye? Anonymkode: 032dd...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. februar 2017 #7167 Del Skrevet 6. februar 2017 Er aldersgrenser på kino kun veiledende, eller har kinoen rett til å nekte foreldre å ta med seg for små barn? Snakket med en far som mente at dersom han ville ta med seg barnehagebarnet sitt på en film med 12-årsgrense så kunne de ikke stoppe ham (ev ikke kom til å gjøre det for å slippe bråk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. februar 2017 #7168 Del Skrevet 7. februar 2017 12 timer siden, Kara W skrev: Er aldersgrenser på kino kun veiledende, eller har kinoen rett til å nekte foreldre å ta med seg for små barn? Snakket med en far som mente at dersom han ville ta med seg barnehagebarnet sitt på en film med 12-årsgrense så kunne de ikke stoppe ham (ev ikke kom til å gjøre det for å slippe bråk). Hvis jeg husker rett så har de en aldersgrense på når foreldre er med også, men det er mange år siden jeg så det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 7. februar 2017 #7169 Del Skrevet 7. februar 2017 12 timer siden, Kara W skrev: Er aldersgrenser på kino kun veiledende, eller har kinoen rett til å nekte foreldre å ta med seg for små barn? Snakket med en far som mente at dersom han ville ta med seg barnehagebarnet sitt på en film med 12-årsgrense så kunne de ikke stoppe ham (ev ikke kom til å gjøre det for å slippe bråk). De har en nedre aldersgrense selv med foresatte tilstede. Husker jeg leste det på en plakat på toalettet der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. februar 2017 #7170 Del Skrevet 7. februar 2017 5 timer siden, studenten93 skrev: De har en nedre aldersgrense selv med foresatte tilstede. Husker jeg leste det på en plakat på toalettet der! Jo da. Nedre aldersgrense for en film med 12 år er 9 år med foreldre. Spørsmålet er vell heller hvor juridisk ev streng er denne regelen. Kommer kinoen til å nekte deg å ta med 6-åringen din, og har de i så fall egentlig rett til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 7. februar 2017 #7171 Del Skrevet 7. februar 2017 25 minutter siden, Kara W skrev: Jo da. Nedre aldersgrense for en film med 12 år er 9 år med foreldre. Spørsmålet er vell heller hvor juridisk ev streng er denne regelen. Kommer kinoen til å nekte deg å ta med 6-åringen din, og har de i så fall egentlig rett til det? Ja, her kan du lese om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 7. februar 2017 #7172 Del Skrevet 7. februar 2017 21 timer siden, Boomonster skrev: Hvorfor klarer ikke forskerer å lage et apetittdempende medikament som sterkt overvektige kan ta i stedet for at de skal bruke kirurgi. (som ikke bestandig virker i lengden). De kan kurere all verdens og plager med medikamenter men å stoppe sult er liksom helt umulig? Den der har jeg lurt på også. Det må jo finnes noe som demper/skrur av appetitten til folk? Det må jo være et mye bedre alternativ enn å skjære magen til syke folk åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 7. februar 2017 #7173 Del Skrevet 7. februar 2017 5 timer siden, PaperFlower skrev: Den der har jeg lurt på også. Det må jo finnes noe som demper/skrur av appetitten til folk? Det må jo være et mye bedre alternativ enn å skjære magen til syke folk åpen? Det finnes jo medisiner som skrur opp apetitten, slik som Sarotex og Remeron. (antidepressiva) Ja det er veldig merkelig at man ikke kan fremstiller noe som kan virke apetittdempende.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #7174 Del Skrevet 8. februar 2017 Hvorfor har sol et eget symbol, mens stjerne har et annet symbol? I praksis er sol og stjerne det samme. En brennende gasskule.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. februar 2017 #7175 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg mistenker at symbolene for sol og stjerne er ganske mye eldre enn kunnskapen om at solen vår er en stjerne. Symboler er uansett ikke representanter av virkeligheten, men et slags bilde av vår oppfattelse av virkeligheten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 8. februar 2017 #7176 Del Skrevet 8. februar 2017 10 timer siden, Kara W skrev: Jeg mistenker at symbolene for sol og stjerne er ganske mye eldre enn kunnskapen om at solen vår er en stjerne. Symboler er uansett ikke representanter av virkeligheten, men et slags bilde av vår oppfattelse av virkeligheten. Så utdatert. Litt som å stå fast ved at jorden ikke er rundt, og et geosentrisk verdensbilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 9. februar 2017 #7177 Del Skrevet 9. februar 2017 Hvorfor ringer svindlerne i bare noen sekunder? Får de tak i noe på den korte tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 9. februar 2017 #7178 Del Skrevet 9. februar 2017 På 8.2.2017 den 21.33, MissMas skrev: Så utdatert. Litt som å stå fast ved at jorden ikke er rundt, og et geosentrisk verdensbilde. De fleste kart er fortsatt flate, selv om det ikke betyr at de som lager dem tror at verden er flat. Å kunne forstå sammenhengen mellom det abstrakte og det virkelige er ofte et tegn på intelligens. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #7179 Del Skrevet 9. februar 2017 5 timer siden, Brimi skrev: Hvorfor ringer svindlerne i bare noen sekunder? Får de tak i noe på den korte tiden? De tjener vel på at folk ringer tilbake igjen? Anonymkode: 5fd14...208 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. februar 2017 #7180 Del Skrevet 10. februar 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: De tjener vel på at folk ringer tilbake igjen? Anonymkode: 5fd14...208 Det kan hende, men jeg ringer aldri tilbake xD Spesielt ikke når telefonnummeret ikke hører til Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå