Antlers Skrevet 19. september 2015 #6401 Del Skrevet 19. september 2015 Innen rulletobakk har de ulike merkene ofte nummer basert på grovhet. Flere merker har f.eks. nr. 2 og 3, men mangler nr. 1. Rart... Det er vel fordi nr. 1 er så grovskåret at den kun kan brukes i pipe - noe som er lite utbredt i dag. Blanding nr. 2 fungerer jo uansett helt fint til både pipe og rulling. Skulle man hatt de grovere variantene av alle forskjellige merker liggende i butikken, ville nok de fleste pakkene tørket inn før man fikk solgt dem. Det er rett og slett ikke nok etterspørsel til å forsvare produksjon av de groveste blandingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. september 2015 #6402 Del Skrevet 19. september 2015 (endret) Det er vel fordi nr. 1 er så grovskåret at den kun kan brukes i pipe - noe som er lite utbredt i dag. Blanding nr. 2 fungerer jo uansett helt fint til både pipe og rulling. Skulle man hatt de grovere variantene av alle forskjellige merker liggende i butikken, ville nok de fleste pakkene tørket inn før man fikk solgt dem. Det er rett og slett ikke nok etterspørsel til å forsvare produksjon av de groveste blandingene. Ser slik ut (gjorde linken ikke-klikkbar, for sikkerhets skyld): digitaltmuseum.no/011013510289/reklamefoto-av-pakker-med-tobakk-og-sigaretter-av-typen-petteroes-karvet-blad-petteroes-milde-og-petteroes-blanding-billedserie-fra-petteroes-special-rulletobakk-salgsprogram-1988 Endret 19. september 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 19. september 2015 #6403 Del Skrevet 19. september 2015 Hva betyr innslip? Da tenker jeg på i forbindelse med briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. september 2015 #6404 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg ser det går 20 innlegg på en trådside før tråden går over til ny side. Men hva om alle 20 innleggene er ekstremt lange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #6405 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg ser det går 20 innlegg på en trådside før tråden går over til ny side. Men hva om alle 20 innleggene er ekstremt lange?Det blir fortsatt 20 innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2015 #6406 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) La oss prøve å lage et enkelt innlegg som blir kjempelangt, så kanskje det bikker over til neste side før tiden? Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Skavisse.. Nei. Endret 21. september 2015 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #6407 Del Skrevet 21. september 2015 Brukte det ikke å være 25 innlegg per side før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2015 #6408 Del Skrevet 21. september 2015 Brukte det ikke å være 25 innlegg per side før? Folk fattet seg i korthet før i tiden, så man trengte ikke sløse sånn med plassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #6409 Del Skrevet 21. september 2015 Hva mener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 21. september 2015 #6410 Del Skrevet 21. september 2015 Hva mener du Kanskje du kan sove på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2015 #6411 Del Skrevet 21. september 2015 (endret) . Endret 21. september 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 21. september 2015 #6412 Del Skrevet 21. september 2015 Veldig nysgjerrig på om dette blir 20 sider eller ei nå..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 21. september 2015 #6413 Del Skrevet 21. september 2015 Apropos typer av tobakk, hva er egentlig karvet blad? Da jeg var liten hadde vi en nabo som var storrøyker av karvet blad. Jeg husker at det stinket noe aldeles forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_The Archbishop Skrevet 21. september 2015 #6414 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg lurer på hva som er poenget med å holde hverandre i hendene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. september 2015 #6415 Del Skrevet 23. september 2015 For å trykke Ctrl+Alt+Delete trengs det to hender. Hva gjør da folk med bare en arm? Kan man programmere om datamaskinen til å låse seg med en annen kombinasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 23. september 2015 #6416 Del Skrevet 23. september 2015 For å trykke Ctrl+Alt+Delete trengs det to hender. Hva gjør da folk med bare en arm? Kan man programmere om datamaskinen til å låse seg med en annen kombinasjon? Jeg bruker aldri snarveier. Jeg bruker musa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 23. september 2015 #6417 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg bruker aldri snarveier. Jeg bruker musa. sa brura 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 23. september 2015 #6418 Del Skrevet 23. september 2015 sa brura Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #6419 Del Skrevet 24. september 2015 For å trykke Ctrl+Alt+Delete trengs det to hender. Hva gjør da folk med bare en arm? Kan man programmere om datamaskinen til å låse seg med en annen kombinasjon? Ctrl alt-gr del går med en hånd. Anonymous poster hash: 03c12...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. september 2015 #6420 Del Skrevet 24. september 2015 Jeg bruker aldri snarveier. Jeg bruker musa. Jeg prøvde det idag, men fant ingen måte å låse opp PCen med mus på (Windows 7) Ctrl alt-gr del går med en hånd.Anonymous poster hash: 03c12...8da Det skal jeg prøve imorgen. Idag fant jeg ut at det går an å stille den inn slik at man kan trykke knappene etter hverandre, altså ikke samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå