AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4881 Del Skrevet 10. november 2014 Den må du ha rota vekk, ellers har butikken svindlet deg, for hvis du beholder en, og gir en hver til de to gamlisene (tre tilsammen), så skylder du dem ganske riktig førtini hver. Du skylder dem altså nittisju for kjolen, pluss lommekrona. Det blir nittiåtte. Legger du til de to kronene de allerede har fått tilbake, kommer du opp i hundre. Men, så har de rentetapet på et rentefritt lån, samt inflasjon til lånet er tilbakebetalt. Så egentlig har du svindlet dem for førti øre... Gamlisene? Anonymous poster hash: ef74c...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 15. november 2014 #4882 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 15. november 2014 #4883 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger? Det finnes to forskjellige måter å se på sunnhet. Noen ser kun på kaloriinnhold. Da er ting som salat og vann sunt. Andre ser på vitaminer, mineraler osv. Da er normale ting sunt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 16. november 2014 #4884 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger? Salaten i seg selv er jo selvfølgelig like sunn, men dressingen har jo gjerne en del fett som gjør at den er ansett som usunn. Derfor vil dressingen trekke sunnheten til hele måltiden totalt sett ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4885 Del Skrevet 16. november 2014 Salaten i seg selv er jo selvfølgelig like sunn, men dressingen har jo gjerne en del fett som gjør at den er ansett som usunn. Derfor vil dressingen trekke sunnheten til hele måltiden totalt sett ned. Men bare når det kommer til kalorier. Næringen i salaten blir jo ikke noe mindre. Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 16. november 2014 #4886 Del Skrevet 16. november 2014 har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes : mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet? dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charactouy Skrevet 16. november 2014 #4887 Del Skrevet 16. november 2014 Sprit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. november 2014 #4888 Del Skrevet 16. november 2014 Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kosthold, så jeg har litt problemer med å skjønne når noe er sunt eller ikke. Jeg tenker at det er næringsinnholdet i noe som først og fremst bestemmer om det er sunt eller ikke, stemmer ikke det? En salat f.eks inneholder mye vitaminer, mineraler og sikkert annet som er bra, og er derfor ansett som sunt. Men med en gang man heller dressing over den er den plutselig usunn? Den inneholder jo akkurat like mye vitaminer og mineraler som før, og dressingen er sikkert ikke bare negativ, så hvorfor er salaten plutselig ikke sunn lenger? Og når man har i salat i noe er det plutselig sunt, hvordan? Det er fortsatt det samme usunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4889 Del Skrevet 16. november 2014 har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes : mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet? dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo Antibac? Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 16. november 2014 #4890 Del Skrevet 16. november 2014 Men bare når det kommer til kalorier. Næringen i salaten blir jo ikke noe mindre. Anonymous poster hash: 7c1a6...b9f Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett". Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. november 2014 #4891 Del Skrevet 16. november 2014 Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett".Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter Sjokolade er jo i seg selv en blanding av frukt og grønnsaker (ok, pluss en liten melkeskvett), så jeg ser ikke helt hvorfor man skal stappe den inni enda en grønnsak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. november 2014 #4892 Del Skrevet 16. november 2014 Neida, men mye av poenget med å spise sunt blir jo redusert om man heller på "farlig fett". Sjokolade får liksom ikke blitt sunt selv om man stapper bitene inni brokkolibuketter Brokkoli med sjokolade er sunnere enn bare sjokolade, men mindre sunt enn bare brokkoli. Dersom man spiser noe skikkelig sunt til middag, og så spiser en sjokoladekake til dessert, er da hele måltidet usunt? Inntrykket jeg får av noen er at skal man "ødelegge" måltidet med noe usunt, kan man like gjerne droppe den sunne hovedretten og bare spise dessert, for det blir ikke sunt allikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. november 2014 #4893 Del Skrevet 16. november 2014 har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes : mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet? dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo Selg de på finn.no og kjøp nye der samtidig... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 19. november 2014 #4894 Del Skrevet 19. november 2014 har et spørsmål jeg ikke har turt spørre noen om so here goes : mista et par svin dyre briller i dass. en ganske skitten dass, GANSKE. hvordan skal jeg vaske de skikkelig så jeg slipper bekymre meg for å få tarmbakterier og annet drit i trynet? dette er høyteknologiske gamer briller så vet ikke helt om det er så lurt å dynke de i zalo Apropo lure på rare ting føler jeg dette kvalifiserer: Hvordan mister man et par gamerbriller i dass'? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. november 2014 #4895 Del Skrevet 19. november 2014 Apropo lure på rare ting føler jeg dette kvalifiserer: Hvordan mister man et par gamerbriller i dass'? tja ikke så vansklig det vel. stod å pissa så skulle jeg klø meg over øret, hadde glemt jeg hadde på meg gamerbriller så de datt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #4896 Del Skrevet 19. november 2014 tja ikke så vansklig det vel. stod å pissa så skulle jeg klø meg over øret, hadde glemt jeg hadde på meg gamerbriller så de datt av Var dette oculus rift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. november 2014 #4897 Del Skrevet 19. november 2014 Var dette oculus rift? nei de her : http://www.gunnars.com/ dyreste modellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #4898 Del Skrevet 19. november 2014 nei de her : http://www.gunnars.com/ dyreste modellen 69 dollar for et par virtuelle briller? Nice Antar dette er et norsk produkt siden det står gunnar der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. november 2014 #4899 Del Skrevet 19. november 2014 69 dollar for et par virtuelle briller? Nice Antar dette er et norsk produkt siden det står gunnar der nei de til 100 dollar. og nei de er ikke norske. men mange norske gamere bruker det. gunnar optics sponser endel pro gamers verden over. men hva mener du med virtuelle briller? de er ekte, ikke virtuelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 19. november 2014 #4900 Del Skrevet 19. november 2014 nei de til 100 dollar. og nei de er ikke norske. men mange norske gamere bruker det. gunnar optics sponser endel pro gamers verden over. men hva mener du med virtuelle briller? de er ekte, ikke virtuelle Å, trodde det var slike virtuelle briller som oculus rift. Er gunnar optics norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå