Gå til innhold

Lurer på rare ting-tråden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Men, det forklarer samtidig for meg hvorfor handikaptoalettene er så store, kanskje mange virkelig trenger å ha med seg noen inn, det hadde jeg ike tenkt på... selv om jeg har vært med og hjulpet både barn og eldre/funksjonshemmede på do...

....Man skal jo gjerne ha plass til rullestolen der da.

Og at man svinge rundt i den uten å deise borti veggen, toalettet og vasken

Synes ikke toalettpapiret er langt vekke på HC-toalettet, men heller altfor nærmt. Det er omtrent i fanget på meg der det henger på armlenene og jeg må vri kroppen i merkelige vinker for å få tak i en lengde. Men uansett så virker ikke opphengingen så veldig gjennomtenkt rundt omkring, nei.

Hmmm, merkelig. Vi har tydeligvis vært på forskjellige handikaptoalett :lol:

Jeg når ikke bort så jeg må alltid huske på å ta med meg papir før jeg starter

urineringsprosessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klager folk enten det er sommer eller vinter?

F.eks

Sommer - "ååh, hvor jeg savner vinteren,dette er for varmt!"

-Samme person-

Vinter -"ååh...Hvor jeg savner sommeren, dette er for kaldt!"

Fordi det er viktig å ha noe å glede seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn når det begynner å bli natt kom jeg på at jeg lurer på hva som er forskjell på anal og rektal... Begge deler har med rumpa å gjøre, så hva er forskjellen?

Prøvde å google det. Ingen god idé...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn når det begynner å bli natt kom jeg på at jeg lurer på hva som er forskjell på anal og rektal... Begge deler har med rumpa å gjøre, så hva er forskjellen?

Prøvde å google det. Ingen god idé...

Anus er åpningen og analen er ytterste del av kanalen før rectum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planter i vinduet lener seg mot lyset. Da bruker jeg å snu potta motsatt vei. Er det "planteplageri" ?

Vil planten da tenke "Svarte! Alt det arbeidet for ingenting!" Og når dette gjentar seg gang på gang så blir planten depresiv og dør - også står du uforstående tilbake og konkluderer med at du ikke har grønne fingre.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planter i vinduet lener seg mot lyset. Da bruker jeg å snu potta motsatt vei. Er det "planteplageri" ?

Vil planten da tenke "Svarte! Alt det arbeidet for ingenting!" Og når dette gjentar seg gang på gang så blir planten depresiv og dør - også står du uforstående tilbake og konkluderer med at du ikke har grønne fingre.

Tull. Alle vet at trening er godt for helsa. Om det er planter eller dyr er skit samma. Om plantene dine dør er det på grunn av for lite eller for mye vann, tipper jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er kvaliteten på reklamen så ofte omvendt proporsjonal med kvaliteten på varen/tjenesten det reklameres for? Eksempel: Go'morgen yoghurt, kjempebra reklamer, men sukkerbomber; OneCall, beste og billigste telefonabonnement, skrikende elendige reklamer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor det er lava i jordens indre

Lava fins i jordens indre for å smøre dynamoen. Uten dynamoen stopper både jorda og magnetfeltet. Det hadde vært kjedelig.

Vulkaner fungerer forresten som jordens kviser. Når kontinentalplatene flytter på seg vil vulkanene skvises og ut kommer gørra. Akkurat som på en menneskekropp blir kviseproblemet større når det er sol og varmt vær. På grunn av drivhuseffekten vil vi derfor bare se mer og mer til denne prosessen i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Lava fins i jordens indre for å smøre dynamoen. Uten dynamoen stopper både jorda og magnetfeltet. Det hadde vært kjedelig.

Vulkaner fungerer forresten som jordens kviser. Når kontinentalplatene flytter på seg vil vulkanene skvises og ut kommer gørra. Akkurat som på en menneskekropp blir kviseproblemet større når det er sol og varmt vær. På grunn av drivhuseffekten vil vi derfor bare se mer og mer til denne prosessen i årene som kommer.

Takk for svar ^^

men når kom lavan ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar ^^

men når kom lavan ditt?

For sånn ca 6000år siden når jorda ble skapt av tralletonetroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

For sånn ca 6000år siden når jorda ble skapt av tralletonetroll.

Hvor ender universet? Og hvis det ender, hva er universet i da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, men jeg har ihvertfall skvettevekt meg selv fordi jeg nøs i søvne :fnise:

Haha, ser det for meg :laugh:

Hvorfor har ikke Tarzan skjegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Haha, ser det for meg :laugh:

Hvorfor har ikke Tarzan skjegg??

Aner ikke det heller, men; Ingen mannemann uten skjegg :snurt:

Hvordan kan man vite om man skal uttale D`en i et ord eller ikke (oftest på slutten)? Det gjelder forøvrig flere bokstaver.... (Bad, Bod, Tid vs Ragnhild, Sand, Donald, Trondheim)

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen mannemann uten skjegg :snurt:

Thank you honey :wink:

Hvordan kan man vite om man skal uttale D`en i et ord eller ikke (oftest på slutten)? Det gjelder forøvrig flere bokstaver.... (Bad, Bod, Tid vs Ragnhild, Sand, Donald, Trondheim)

Tror ikke det er mulig. Akkurat som man ikke kan vite om det skal være en, ei, et foran substantiv. Man må bare høre på andre og huske det.

Kan skallede folk ha flass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en hannhund kaller sin hunnhund "pus", blir hun fornærmet da?

Tipper hun heller blir imponert over at hennes rumpeslikkende ektemann plutselig kan snakke? :Hehe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det som tar alle bildene til bloggere og mote-folk på instagram? Har de med seg en person ut hver gang? Setter de opp kamera på stativ med selvutløser? spør de ukjente mennesker på gata? Og må det ikke være fryktelig flaut og stå å posere overalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...