Mynona Skrevet 20. april 2014 #4221 Del Skrevet 20. april 2014 Prøv å vaske med litt eddik. Eddik fjerner lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 20. april 2014 #4222 Del Skrevet 20. april 2014 Da jeg jobbet på bensinstasjon så solgte vi en god del melk, brød, egg, frukt, sjokolader, potetgullposer, røyk osv.. Men det var før søndagsåpne butikker og før butikkene var oppe til kl 23 på hverdager, så spesielt på søndager så var køen bokstavligtalt ut av døra fordi surrete foreldre hadde glemt å kjøpe nistemat til ungene sine til mandags morgning. Men hvorfor gidder bensinstasjoner fortsatt å ha slike ting i sortimentet sitt?? Ja, hva annet skal de selge enn bensin og lyspærer, men jeg kan ikke tro at en eneste person gidder å kjøpe ost, melk, brus og slike ting som er vesentlig dyrere på bensinstasjoner... (Jeg tenker da først og fremst på bensinstasjoner som ikke ligger i gokk langt vekk fra matbutikker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 20. april 2014 #4223 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg kjøper av og til dagligvarer på bensinstasjonen fordi det er kortere vei til den enn til nærmeste søndagsåpne butikk. Er nok tilegnet mennesker som er dårlige til å planlegge eller som har merkelig døgnrytme... Jeg går under begge kategoriene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 20. april 2014 #4224 Del Skrevet 20. april 2014 Da jeg jobbet på bensinstasjon så solgte vi en god del melk, brød, egg, frukt, sjokolader, potetgullposer, røyk osv.. Men det var før søndagsåpne butikker og før butikkene var oppe til kl 23 på hverdager, så spesielt på søndager så var køen bokstavligtalt ut av døra fordi surrete foreldre hadde glemt å kjøpe nistemat til ungene sine til mandags morgning. Men hvorfor gidder bensinstasjoner fortsatt å ha slike ting i sortimentet sitt?? Ja, hva annet skal de selge enn bensin og lyspærer, men jeg kan ikke tro at en eneste person gidder å kjøpe ost, melk, brus og slike ting som er vesentlig dyrere på bensinstasjoner... (Jeg tenker da først og fremst på bensinstasjoner som ikke ligger i gokk langt vekk fra matbutikker) Behovet er vel der, ellers hadde de nok sluttet med det for lengst. Ikke alle har en søndagsåpen butikk i nærheten heller, så da blir det bensinstasjonen gitt. Noen har også nattåpent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heihei123 Skrevet 20. april 2014 #4225 Del Skrevet 20. april 2014 Dagen derpå ligger jeg i sengen hele dagen, selvom jeg ikke egentlig er sliten. Men føler bare for å isolere meg selv Selvom jeg ikke har gjort noe gale, så det er jo litt rart. Er det flere enn meg? Haha, tilbringer stort sett dagen derpå på sofaen. Tror jeg blir litt sliten av å være så sosial, samt at det tar på å være på topp. Kjedelig i grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tinbjo1 Skrevet 20. april 2014 #4226 Del Skrevet 20. april 2014 Haha, tilbringer stort sett dagen derpå på sofaen. Tror jeg blir litt sliten av å være så sosial, samt at det tar på å være på topp. Kjedelig i grunn.. Jepp. Lagt i sengen i hele dag. Føles som det eneste riktige stedet å være idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. april 2014 #4227 Del Skrevet 20. april 2014 "Kjønn: Ikke viktig" står det på noen profiler. Vil det si at det er viktig med kjønn for oss som er kvinne eller mann? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 20. april 2014 #4228 Del Skrevet 20. april 2014 Hva skjer om man spiser mentos og så drikker cola? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 20. april 2014 #4229 Del Skrevet 20. april 2014 Hva skjer om man spiser mentos og så drikker cola? Da lukter :fise: dine kjempefreshe. Alle 600 av dem... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. april 2014 #4230 Del Skrevet 21. april 2014 Da lukter :fise: dine kjempefreshe. Alle 600 av dem... Åkei, for jeg så liksom for meg at colaen bruser opp og ut av munnen sånn som det gjør i "fri luft" når man blander mentos og cola. Liker hverken mentos eller cola, så får heldigvis aldri prøvd dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 21. april 2014 #4231 Del Skrevet 21. april 2014 Hva skjer om man ikke har spist kjøtt på 15 år og så spiser det igjen? Får man hard mage? Bløt mage? Vondt i magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. april 2014 #4232 Del Skrevet 21. april 2014 Hva skjer om man ikke har spist kjøtt på 15 år og så spiser det igjen? Får man hard mage? Bløt mage? Vondt i magen? Du får masse nyttig protein, og litt vondt i samvittigheten. Magen går det helt greit med, men du kan selvsagt oppleve å få en psykosomatisk reaksjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. april 2014 #4233 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg lurer på hvorfor jeg får venneforespørsler fra totalt ukjente på Facebook, folk jeg ikke har noen som helst forbindelse med, verken felles venner/kjente eller diskutert i samme gruppe med, og/eller jeg har aldri hørt om personen før - når det fremdeles er mange, mange jeg kjenner/kjente/husker fra før blant venners venner som aldri har sendt venneforespørsel. (Jeg har vært medlem i over tre år.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 21. april 2014 #4234 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg lurer på hvorfor jeg får venneforespørsler fra totalt ukjente på Facebook, folk jeg ikke har noen som helst forbindelse med, verken felles venner/kjente eller diskutert i samme gruppe med, og/eller jeg har aldri hørt om personen før - når det fremdeles er mange, mange jeg kjenner/kjente/husker fra før blant venners venner som aldri har sendt venneforespørsel. (Jeg har vært medlem i over tre år.) Det fins mange rare grunner til at ukjente legger deg til på facebook. Kanskje de tror de kjenner deg, kanskje de kom over profilbildet ditt, fikk lyst til å ligge med deg og tror at å legge deg til som venn får dette til å skje selv om dere er på forskjellige kontinenter, kanskje de er fra et sted hvor sosial status har forbindelse med antall facebookvenner, kanskje det er en spamkonto hvor de legger deg til for å pushe reklame, osv osv. Det kan også være flere grunner til at folk du kjenner/kjente/husker fra før ikke sender venneforespørsel. De vil helst kun ha nære venner på lista, de har aldri tenkt over å legge deg til, de er den typen som ikke er kjent med facebook og derfor er passive, de liker ikke å være den som tar det første skrittet - osv, osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 21. april 2014 #4235 Del Skrevet 21. april 2014 Det fins mange rare grunner til at ukjente legger deg til på facebook. Kanskje de tror de kjenner deg, kanskje de kom over profilbildet ditt, fikk lyst til å ligge med deg og tror at å legge deg til som venn får dette til å skje selv om dere er på forskjellige kontinenter, kanskje de er fra et sted hvor sosial status har forbindelse med antall facebookvenner, kanskje det er en spamkonto hvor de legger deg til for å pushe reklame, osv osv. Det kan også være flere grunner til at folk du kjenner/kjente/husker fra før ikke sender venneforespørsel. De vil helst kun ha nære venner på lista, de har aldri tenkt over å legge deg til, de er den typen som ikke er kjent med facebook og derfor er passive, de liker ikke å være den som tar det første skrittet - osv, osv. Takk, ja, det gir mening. Jeg kom selv fram til etterhvert på egen hånd etter at jeg skrev dette, at det ihvertfall var to forskjellige problemstillinger, som kanskje ikke har så mye med hverandre å gjøre - jeg ble bare så forvirret over forespørselen fra et totalt ukjent dusinvarenavn med "tom" profil og 11 felles venner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. april 2014 #4236 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor legger de alltid plastleker og dritt ved Donald Duck & Co. når det hadde vært like morsomt om bladet kom innpakket i bobleplast? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 22. april 2014 #4237 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor legger de alltid plastleker og dritt ved Donald Duck & Co. når det hadde vært like morsomt om bladet kom innpakket i bobleplast? Alle leserne har ikke autisme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. april 2014 #4238 Del Skrevet 22. april 2014 Hvorfor legger de alltid plastleker og dritt ved Donald Duck & Co. når det hadde vært like morsomt om bladet kom innpakket i bobleplast? De hadde bare safet med boblekonvolutter, noe som er no fun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 7. mai 2014 #4239 Del Skrevet 7. mai 2014 Litt nedi gata her har de satt opp et nytt hus på ei tomt hvor det allerede står et hus fra før. Hvilket nummer får da dette huset? Får det samme nummer som det andre, bare med B bak? Jeg er fullstendig klar over at jeg kan gå og sjekke, noe jeg har gjort når jeg har gått forbi men jeg ser ikke noe nummer på noen av husene og jeg vil ikke vekke mistanke ved å snike meg rundt huset heller ... Som oftest vil det få en B, ja. Noen steder, hvor det er store tomter mellom husene og man tror det kan komme nye hus senere, så hopper man rett og slett over noen nummer. F.eks 2, 4, 6, 10. Den mest interessant nummereringen jeg har sett var gaten jeg bodde i i Dublin. En lite veistump som begynte tellingen øverst til nederst med 1, 3, 5, 7, 9. På andre siden av veien, fra nederst til øverst, fantes 10, 11, 12, 13, 14. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mai 2014 #4240 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvorfor legger de alltid plastleker og dritt ved Donald Duck & Co. når det hadde vært like morsomt om bladet kom innpakket i bobleplast? Var mye kulere før når de la ved juksetatoveringer, klistremerker og blåpapir til å tegne figurene med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå