AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2016 #7001 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvem er det som leverer mat og sånn til de forskjellige matbutikkene i Norge? ASKO leverer i alle fall til NorgesGruppen (for eksempel til Kiwi-butikkene) men hvem andre er det som leverer til disse matbutikkene? 0g hvem leverer matvarer og alt mulig, til for eksempel alle Rema 1 000-butikkene? Er det alltid de samme leverandørene som leverer alt mulig, til alle de forskjellige mat-butikkene? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 11. oktober 2016 #7002 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvor mange mannfolk trenger man for å lese en kakeoppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7003 Del Skrevet 12. oktober 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som leverer mat og sånn til de forskjellige matbutikkene i Norge? ASKO leverer i alle fall til NorgesGruppen (for eksempel til Kiwi-butikkene) men hvem andre er det som leverer til disse matbutikkene? 0g hvem leverer matvarer og alt mulig, til for eksempel alle Rema 1 000-butikkene? Er det alltid de samme leverandørene som leverer alt mulig, til alle de forskjellige mat-butikkene? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Asko leverer til norgesgruppen. Asko fungerer som et svært lager, så alle leverandørene til norgesgruppen leverer varer der, så sørger Asko for å lever alt samlet til butikken. Unntaket er Tine, brød/baker, frukt og gilde. Lurer på om gilde også kommer via Asko de senere åra. Anonymkode: 8be70...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7004 Del Skrevet 12. oktober 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Asko leverer til norgesgruppen. Asko fungerer som et svært lager, så alle leverandørene til norgesgruppen leverer varer der, så sørger Asko for å lever alt samlet til butikken. Unntaket er Tine, brød/baker, frukt og gilde. Lurer på om gilde også kommer via Asko de senere åra. Anonymkode: 8be70...6ce Mener Gilde kanskje også kommer via Asko nå, tror jeg har fått inn varer fra Gilde på jobb. Skal ikke si det sikkert, altså. Noen som vet vet hvor varer til Rema og Coop kommer fra? Anonymkode: 0ec9f...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2016 #7005 Del Skrevet 12. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener Gilde kanskje også kommer via Asko nå, tror jeg har fått inn varer fra Gilde på jobb. Skal ikke si det sikkert, altså. Noen som vet vet hvor varer til Rema og Coop kommer fra? Anonymkode: 0ec9f...fad Jeg tror de har sine egne lagre på samme måte som Asko. Men jeg kjenner bare til Norgesgruppen (og hvordan den fungerte for 10 år siden da jeg jobbet i den) Anonymkode: 8be70...6ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2016 #7006 Del Skrevet 16. oktober 2016 Er barn gror i en kvinnes mage som resultat av en manns sæd som møter hennes egg. Barnet vil ha 50/50 gener fra begge foreldre. Likevel er det jo mor som "gror" denne babyen. Stoffet til alle cellene i denne babyen kommer jo fra mor, til å bygge bein, hjerne, tenner, hår, blodårer, hud, lunger osv. Hvordan kan da babyen være et resultat fra to mennesker?? Det er jo fra mor den får byggestener til alt vev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7007 Del Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, DreamOn skrev: Er barn gror i en kvinnes mage som resultat av en manns sæd som møter hennes egg. Barnet vil ha 50/50 gener fra begge foreldre. Likevel er det jo mor som "gror" denne babyen. Stoffet til alle cellene i denne babyen kommer jo fra mor, til å bygge bein, hjerne, tenner, hår, blodårer, hud, lunger osv. Hvordan kan da babyen være et resultat fra to mennesker?? Det er jo fra mor den får byggestener til alt vev. Du må ha en nøkkel i låsen for å få åpnet døren. Anonymkode: 32437...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2016 #7008 Del Skrevet 16. oktober 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha en nøkkel i låsen for å få åpnet døren. Anonymkode: 32437...020 Veldig bra forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7009 Del Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, DreamOn skrev: Veldig bra forklart. Vet. Anonymkode: 32437...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7010 Del Skrevet 16. oktober 2016 14 timer siden, DreamOn skrev: Er barn gror i en kvinnes mage som resultat av en manns sæd som møter hennes egg. Barnet vil ha 50/50 gener fra begge foreldre. Likevel er det jo mor som "gror" denne babyen. Stoffet til alle cellene i denne babyen kommer jo fra mor, til å bygge bein, hjerne, tenner, hår, blodårer, hud, lunger osv. Hvordan kan da babyen være et resultat fra to mennesker?? Det er jo fra mor den får byggestener til alt vev. Ikke helt riktig. Barnet utvikler seg ved at cellene deler seg. Altså, i det øyeblikket sædcellen og eggcellen smelter sammen, begynner cellene å dele seg. Altså kommer ikke byggestoffet fra mor. Anonymkode: 0ec9f...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. oktober 2016 #7011 Del Skrevet 16. oktober 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt riktig. Barnet utvikler seg ved at cellene deler seg. Altså, i det øyeblikket sædcellen og eggcellen smelter sammen, begynner cellene å dele seg. Altså kommer ikke byggestoffet fra mor. Anonymkode: 0ec9f...fad Disse cellene deler seg men de må ha byggstoffet fra et sted. En 4 kilos baby kommer jo ikke fra intet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7012 Del Skrevet 16. oktober 2016 38 minutter siden, DreamOn skrev: Disse cellene deler seg men de må ha byggstoffet fra et sted. En 4 kilos baby kommer jo ikke fra intet. Neida, men hvordan vokser babyen etter den er kommet ut av mors mage? Den får næring fra mor, det er vel dette som danner byggeklossene her? Anonymkode: 0ec9f...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7013 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvorfor har så mange damer telefon angst? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #7014 Del Skrevet 18. oktober 2016 Hvorfor kjenner jeg noen ganger en slags varm iling i venstre fot når jeg nyser? Anonymkode: 032dd...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #7015 Del Skrevet 19. oktober 2016 Kan man trygt varme opp burger King/mc Donalds mat og spise det? Burde man bruke ovn eller mikrobølgeovn? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 19. oktober 2016 #7016 Del Skrevet 19. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man trygt varme opp burger King/mc Donalds mat og spise det? Burde man bruke ovn eller mikrobølgeovn? Anonymkode: cb8bb...ae9 Ja, men det smaker ikke noe særlig. Micro på burgeren og stekeovn på chipsen, blir noe tørrere og smaker veldig "varmet opp igjen". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 20. oktober 2016 #7017 Del Skrevet 20. oktober 2016 På 18.10.2016 den 17.41, AnonymBruker skrev: Hvorfor kjenner jeg noen ganger en slags varm iling i venstre fot når jeg nyser? Anonymkode: 032dd...f4a Det er overtrykksventilen som Gud har plassert der. Se på det som en slags blindtarm, men basert på lufttrykk. Men det vanligste er å ha overtrykksventilen plassert bak trommehinnene (av en eller annen grunn). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7018 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 18.10.2016 den 15.54, AnonymBruker skrev: Hvorfor har så mange damer telefon angst? Anonymkode: cb8bb...ae9 ? Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. oktober 2016 #7019 Del Skrevet 21. oktober 2016 På 18.10.2016 den 15.54, AnonymBruker skrev: Hvorfor har så mange damer telefon angst? Anonymkode: cb8bb...ae9 Både damer og menn trenger telefon til mange daglige ting. Hvor angsten kommer inn og om den bare gjelder damer, er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2016 #7020 Del Skrevet 21. oktober 2016 7 minutter siden, sofie777 skrev: Både damer og menn trenger telefon til mange daglige ting. Hvor angsten kommer inn og om den bare gjelder damer, er jeg mer usikker på. Mange jeg vet om som er damer har telefon angst Anonymkode: cb8bb...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå