Aamu Skrevet 8. september 2016 #6941 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Plag i vei, du. Svar garanteres ikke. Hva er det som gjør at matbokser slutter å passe til matbokslokket sitt etter få gangers bruk og ømfintlig behandling? Plastmatbokser altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6942 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, fiole skrev: Fikk en ubehagelig følelse at det kunne være meg kanskje......Er litt gammel og begynner å bli senil....kansje uff å huff Så DU er/er ikke Natalie? Javel, nei... 😊 (Forvirra...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6943 Del Skrevet 8. september 2016 6 minutter siden, Aamu skrev: Hva er det som gjør at matbokser slutter å passe til matbokslokket sitt etter få gangers bruk og ømfintlig behandling? Plastmatbokser altså. Altfor schwære brødskiver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. september 2016 #6944 Del Skrevet 8. september 2016 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: Altfor schwære brødskiver! Åhhh.... takk! Bare knekkebrød fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6945 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Åhhh.... takk! Bare knekkebrød fremover. 😂 Men seriøst..og folk må gjerne rette på meg. JEG tror det er fordi plast beveger seg..boksen og lokket er av ulik størrelse og beveger seg ulikt. Derfor passer de dårlig sammen etter en stund... (For no' tøys! 😡) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. september 2016 #6946 Del Skrevet 8. september 2016 8 minutter siden, Jerry Lee skrev: 😂 Men seriøst..og folk må gjerne rette på meg. JEG tror det er fordi plast beveger seg..boksen og lokket er av ulik størrelse og beveger seg ulikt. Derfor passer de dårlig sammen etter en stund... (For no' tøys! 😡) Ja.. men hvorfor gjør de det, da? Når de blir behandlet likt. Passer sammen når jeg kjøper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6947 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Ja.. men hvorfor gjør de det, da? Når de blir behandlet likt. Passer sammen når jeg kjøper det. Sikkert bare for å irritere deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. september 2016 #6948 Del Skrevet 8. september 2016 19 minutter siden, Jerry Lee skrev: Sikkert bare for å irritere deg... Alle er imot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6949 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Aamu skrev: Alle er imot meg Nei, da. Bare plasten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. september 2016 #6950 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: 😂 Men seriøst..og folk må gjerne rette på meg. JEG tror det er fordi plast beveger seg..boksen og lokket er av ulik størrelse og beveger seg ulikt. Derfor passer de dårlig sammen etter en stund... (For no' tøys! 😡) Særlig om plasten blir varmebehandlet. Feks i en oppvaskmaskin. 3 timer siden, Aamu skrev: Ja.. men hvorfor gjør de det, da? Når de blir behandlet likt. Passer sammen når jeg kjøper det. Fordi plasten vokser eller trekker seg sammen ulikt om du holder boks og lokk adskilt når de vaskes i vann med høy nok temperatur. Det trenger heller ikke nødvendigvis være vann så varmt som oppvaskmaskinen gir. En varm håndoppvask kan også slå plasten slik at boksen ikke passer ordentlig sammen lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6951 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Minya skrev: Særlig om plasten blir varmebehandlet. Feks i en oppvaskmaskin. Fordi plasten vokser eller trekker seg sammen ulikt om du holder boks og lokk adskilt når de vaskes i vann med høy nok temperatur. Det trenger heller ikke nødvendigvis være vann så varmt som oppvaskmaskinen gir. En varm håndoppvask kan også slå plasten slik at boksen ikke passer ordentlig sammen lenger. Se her, ja. Eksperthjelp. ☺ Endatil en som ga meg litt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 8. september 2016 #6952 Del Skrevet 8. september 2016 (endret) Er det forresten rart at Tuppeware er så populært? Der slår ikke plasten seg og lokkene passer flere tiår etter at boksen ble kjøpt inn. (Nei, jeg er ikke tw-selger, men hadde kjøpt mye om jeg hadde hatt råd). Endret 8. september 2016 av sofie777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. september 2016 #6953 Del Skrevet 8. september 2016 Grøss, TW, grusomme minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #6954 Del Skrevet 9. september 2016 Og nå begynte jeg å lure på hvorfor Tupperware er så fælt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2016 #6955 Del Skrevet 9. september 2016 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Og nå begynte jeg å lure på hvorfor Tupperware er så fælt... Har du prøvd noen av produktene fra Tupperware selv da? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #6956 Del Skrevet 9. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd noen av produktene fra Tupperware selv da? Anonymkode: 5e7d7...5e9 Det har jeg selvsagt. Og syns det er mye bra. Gamle greier fra bestemor er fortsatt like fine og funksjonelle. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 9. september 2016 #6957 Del Skrevet 9. september 2016 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Det har jeg selvsagt. Og syns det er mye bra. Gamle greier fra bestemor er fortsatt like fine og funksjonelle. 😊 TW vekker gamle minner på den måten at jeg ble "lurt" av venninne til å komm på flere tw seskaper noe som er det værste jeg vet!!! Jeg ble så traumatisert at bare jeg hører ordet så kjenner jeg håra reiser seg flere unevnelige steder på kroppen... Produktet er bra nok det (men jeg har ingen) av ovenevnente årsak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. september 2016 #6958 Del Skrevet 9. september 2016 1 minutt siden, fiole skrev: TW vekker gamle minner på den måten at jeg ble "lurt" av venninne til å komm på flere tw seskaper noe som er det værste jeg vet!!! Jeg ble så traumatisert at bare jeg hører ordet så kjenner jeg håra reiser seg flere unevnelige steder på kroppen... Produktet er bra nok det (men jeg har ingen) av ovenevnente årsak. 😂Forståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. september 2016 #6959 Del Skrevet 10. september 2016 To spørsmål. 1. Hvordan vet katter når de skal vaske seg? Det virker litt tilfeldig uten om de ofte vasker seg etter de har spist 2 .Heroin er jo et av de mest avhengighetsskapende stoffene som finnes, en stor del av grunnen til det er at de som prøver det og blir avhengige allerede er i et tungt belastet miljø og har dermed stoffet lett til gjengelig. Jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde prøvd det, (har aldri prøvd noe annet et enn et par trekk hasj) jeg er overhodet ikke i noe belastet miljø. Hvis jeg sprøytet inn heroin, ville jeg fått rusen og ferdig eller ville jeg for resten av higet higet etter den samme rusen? Jeg HAR INGEN intensjoner om å prøve, er bare nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2016 #6960 Del Skrevet 10. september 2016 5 timer siden, DreamOn skrev: To spørsmål. 1. Hvordan vet katter når de skal vaske seg? Det virker litt tilfeldig uten om de ofte vasker seg etter de har spist Katter vasker seg så mye at de ikke trenger å vite når de skal vaske seg Neida, det er sikkert noe slags system i det, uten at jeg har full oversikt. Jeg innbiller meg at de tar grundig full kroppsvask etter døgnets lengste soveøkt og ellers vasker kroppsdeler som er skitne/potensielt skitne. Grunnen til at de vasker ansikt/hode så grundig etter de har spist er vel at de er avhengige av å ha værhårene rene for at de skal fungere. Anonymkode: de230...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå