Mynona Skrevet 8. september 2016 #6921 Del Skrevet 8. september 2016 Hvorfor høres varmt vann i springen anderledes ut en kaldt vann? Jeg trenger ikke å kjenne etter om vannet er blitt varmt når det renner fra springen, for jeg hører når det er blitt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #6922 Del Skrevet 8. september 2016 Hvorfor oppbevares ikke store brusflasker i kjøleskap i butikker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 8. september 2016 #6923 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Mynona skrev: Hvorfor høres varmt vann i springen anderledes ut en kaldt vann? Jeg trenger ikke å kjenne etter om vannet er blitt varmt når det renner fra springen, for jeg hører når det er blitt det. Du er ikke gæærn hvis du tror det Jeg leste nylig en artikkel om temaet, ikke denne, men den forklarer ihvertfall: http://www.thenakedscientists.com/HTML/questions/question/2584/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6924 Del Skrevet 8. september 2016 2 timer siden, Jacklost skrev: Hvorfor oppbevares ikke store brusflasker i kjøleskap i butikker? Dette ville isåfall ha krevd veldig mange store kjøleskap eller noe. Slike ting hadde jo tatt en god del plass inne i butikken, og krever sikkert masse elektrisitet. Anonymkode: 5e7d7...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. september 2016 #6925 Del Skrevet 8. september 2016 1 time siden, Pringle skrev: Du er ikke gæærn hvis du tror det Jeg leste nylig en artikkel om temaet, ikke denne, men den forklarer ihvertfall: http://www.thenakedscientists.com/HTML/questions/question/2584/ Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. september 2016 #6926 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Jacklost skrev: Hvorfor oppbevares ikke store brusflasker i kjøleskap i butikker? Plassmangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6927 Del Skrevet 8. september 2016 Lurer på hvorfor folk lurer på alt det rare de lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2016 #6928 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Lurer på hvorfor folk lurer på alt det rare de lurer på. Fordi DU også skal ha noe å lure på vel. Anonymkode: 5e7d7...5e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6929 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fordi DU også skal ha noe å lure på vel. Anonymkode: 5e7d7...5e9 Antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 8. september 2016 #6930 Del Skrevet 8. september 2016 3 timer siden, Jerry Lee skrev: Lurer på hvorfor folk lurer på alt det rare de lurer på. Mennesker er en nysgjerrig rase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6931 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, Jacklost skrev: Mennesker er en nysgjerrig rase Ja. Jeg burde nok ha satt en eller annen ironisk smiley bak utsagnet mitt. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. september 2016 #6932 Del Skrevet 8. september 2016 Jeg lurer på om det er navner som ikke er skrevet i navnetrådenEller hvor mange ganger det samme navnet gjentas. Ikke foreslå at jeg skal sjekke, håper at noen andre gidder det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6933 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, fiole skrev: Jeg lurer på om det er navner som ikke er skrevet i navnetrådenEller hvor mange ganger det samme navnet gjentas. Ikke foreslå at jeg skal sjekke, håper at noen andre gidder det..... Har sett at en viss en må være forelsket i ei Natalie. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. september 2016 #6934 Del Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Har sett at en viss en må være forelsket i ei Natalie. Hehe... Ehm, sier du det? ddddet var litt rart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6935 Del Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, fiole skrev: Ehm, sier du det? ddddet var litt rart Hei, Natalie... 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. september 2016 #6936 Del Skrevet 8. september 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Hei, Natalie... 😈 Kryper under bordet å gjemmer meg jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 8. september 2016 #6937 Del Skrevet 8. september 2016 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Lurer på hvorfor folk lurer på alt det rare de lurer på. Jeg, for min del, har en livlig fantasi og har alltid vært nysgjerrig. Jeg plager alltid folk rundt meg med teite spørsmål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6938 Del Skrevet 8. september 2016 Et øyeblikk siden, fiole skrev: Kryper under bordet å gjemmer meg jeg Så...i denne lurepåtråden lurer jeg på hvorfor det? 😈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. september 2016 #6939 Del Skrevet 8. september 2016 2 minutter siden, Aamu skrev: Jeg, for min del, har en livlig fantasi og har alltid vært nysgjerrig. Jeg plager alltid folk rundt meg med teite spørsmål. Plag i vei, du. Svar garanteres ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 8. september 2016 #6940 Del Skrevet 8. september 2016 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Så...i denne lurepåtråden lurer jeg på hvorfor det? 😈 Fikk en ubehagelig følelse at det kunne være meg kanskje......Er litt gammel og begynner å bli senil....kansje uff å huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå