sofie777 Skrevet 7. februar 2015 #5281 Del Skrevet 7. februar 2015 Ok, takk for svar. Jeg er vel bare en som oppdaterer mye da og bruker "Mine innlegg" for hva det er verdt. Med en gang jeg har skrevet noe, trykker jeg på den og ser hva som er nytt over hele linjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. februar 2015 #5282 Del Skrevet 7. februar 2015 Men mens du skriver kommer noen andre ofte og kommenterer mens du skriver kommentare din, det har hendt meg ofte og det er irriterendes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 7. februar 2015 #5283 Del Skrevet 7. februar 2015 Men mens du skriver kommer noen andre ofte og kommenterer mens du skriver kommentare din, det har hendt meg ofte og det er irriterendes Ja, men det er unntakene som jeg skrev. Det kan man ikke hjelpe for, det er de som sier nøyaktig det samme timesvis og gjerne dagevis senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. februar 2015 #5284 Del Skrevet 7. februar 2015 Å det er rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. februar 2015 #5285 Del Skrevet 8. februar 2015 Har netthandel grensen blitt offisielt økt til 350 slik jeg kan handle for 350 på utenlandske nettsteder uten å tenke på ekstra regninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. februar 2015 #5286 Del Skrevet 8. februar 2015 Har netthandel grensen blitt offisielt økt til 350 slik jeg kan handle for 350 på utenlandske nettsteder uten å tenke på ekstra regninger? Ja, men du må huske at frakten er medregnet med den nye tollgrensa. Før kunne man handle for 200 kroner og så kom frakten på toppen av det igjen uten at det gjorde noe. Idiotisk opplegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #5287 Del Skrevet 8. februar 2015 Ja, men du må huske at frakten er medregnet med den nye tollgrensa. Før kunne man handle for 200 kroner og så kom frakten på toppen av det igjen uten at det gjorde noe. Idiotisk opplegg. Nja. Det er litt både og. Det hender man snubler over ok tilbud på ebay som har gratis frakt. Da kan man fylle kvoten nesten helt opp. Anonymous poster hash: a45db...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 8. februar 2015 #5288 Del Skrevet 8. februar 2015 Nja. Det er litt både og. Det hender man snubler over ok tilbud på ebay som har gratis frakt. Da kan man fylle kvoten nesten helt opp. Anonymous poster hash: a45db...851 Det er fortsatt et idiotisk opplegg når de velger å inkludere frakten i en minimal tollgrenseendring. Det ville vært mye mer logisk å sette tollgrensa til 500 kroner om de på død og liv skulle inkludere frakten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. februar 2015 #5289 Del Skrevet 8. februar 2015 Det er fortsatt et idiotisk opplegg når de velger å inkludere frakten i en minimal tollgrenseendring. Det ville vært mye mer logisk å sette tollgrensa til 500 kroner om de på død og liv skulle inkludere frakten. Frakten kommer jo opp når man betaler så man vet hvor mye det blir, er ihvertfall slik med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. februar 2015 #5290 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har vært på hotell i helgen, og dukker det mange rare spørsmål opp. Når man bestiller rom, hvordan bestiller man et rom med dobbeltseng? Jeg ba om et dobbeltrom, men fikk da rom med to enkeltsenger. Ber man spesifikt om det eller heter det noe spesielt? (ala engelske Twin room og Double room). Alle hoteller har skilt om at man skal henge opp håndklærne dersom man ønsker å benytte dem på nytt, men selv om jeg gjør dette hver gang så henger det nye håndkler på badet når jeg kommer tilbake. Hvorfor gjør det dette? På de fleste litt eldre hoteller er det askebeger på badet. Er det virkelig vanlig å røyke på do? Der jeg var nå hang det et askebeger der hvor det hadde vært naturlig å ha dopapiret, mens dopapiret hang lenger nede, klemt inn mellom doskålen og veggen og var skikkelig klønete å få noe ut av. De som designet badet kom altså frem til at det var viktigere å få røyke enn å få tørket seg når man satt på do? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5291 Del Skrevet 10. februar 2015 Er det flere som av og til angrer på å ha skrevet innlegg som anonym når det får mye mer positiv respons og plusser enn forventet? Anonymous poster hash: 542f1...f1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. februar 2015 #5292 Del Skrevet 10. februar 2015 Ja, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5293 Del Skrevet 10. februar 2015 Er kromosom og DNA det samme? Anonymous poster hash: a45db...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. februar 2015 #5294 Del Skrevet 10. februar 2015 Er kromosom og DNA det samme? Anonymous poster hash: a45db...851 Nei, det er vel sånn at kromosomet innholder DNA mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. februar 2015 #5295 Del Skrevet 10. februar 2015 Hvordan fjerner jeg pila i et sitat? Har et i signaturen min men jeg vil fjerne pila Fikk tillattelse av personen bak innlegget så det er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5296 Del Skrevet 10. februar 2015 Nei, det er vel sånn at kromosomet innholder DNA mener jeg å huske Så kromosomet er cellekjernen da? Anonymous poster hash: a45db...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. februar 2015 #5297 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Så kromosomet er cellekjernen da? Anonymous poster hash: a45db...851 Hmm, neeeei, det blir vel feil å si? Inne i hvert kromosom så finnes det DNA-tråd. (Det er ikke lenge siden jeg hadde eksamen i anatomi og patologi, men dæven så fort man glemmer etter innlevering..Fikk jo til og med B på denne eksamen... ) Endret 10. februar 2015 av Noz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 10. februar 2015 #5298 Del Skrevet 10. februar 2015 Er kromosom og DNA det samme? Anonymous poster hash: a45db...851 Du har sikkert sett bilder av et kromosom, at det ser ut som en X (og en Y for gutter). I den X-en ligger DNA-tråden krøllet og tvinnet godt sammen, men på en sånn måte at den lett går fra hverandre og sammen igjen. Om du husker de gamle grå telefonene med ledning fra apparatet til røret, så er det omtrent sånn, bare mye mer sammenkveilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. februar 2015 #5299 Del Skrevet 10. februar 2015 Vi flasser jo hudceller hele dagen som framstår som "støv" i husene våre. Har mørkhudede mørkere "støv" enn oss hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. februar 2015 #5300 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Hvorfor sier alle at ost er dyrt? En pakke skinke koster rundt 30 kroner (spiser ikke skinke så bare gjetter), og den holder til 10-15 skiver toppen? En ost holder jo til drøssevis med brødskiver. Når du kjøper en ost og en pakke skinke, vil selvsagt osten være dyrere, men den varer jo MYE lenger, ergo er ikke ost så dyrt om det er som pålegg vi tenker. (Dessuten er ost mye bedre enn skinke) Endret 10. februar 2015 av altflyter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå