Frufly Skrevet 28. oktober 2013 #361 Del Skrevet 28. oktober 2013 Oj!! Håper det ikke er noe alvorlig! Ønsker deg masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #362 Del Skrevet 29. oktober 2013 Alt vel heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. oktober 2013 #363 Del Skrevet 29. oktober 2013 Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #364 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ute på vift i dag for å møte Enigma, det gleder vi oss til Og så har jeg vært hos fysioterapauten i dag, du verden som hun har trykket på meg. Jeg er helt utslitt, på en god måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. oktober 2013 #365 Del Skrevet 31. oktober 2013 Huff, ble redd for deg her når jeg leste om sykehusbesøk, godt alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #366 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja, mistanken er nå ribbensbrist, og det må sies å være en positiv utvikling, fra blodpropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 31. oktober 2013 #367 Del Skrevet 31. oktober 2013 Enda bra det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 31. oktober 2013 #368 Del Skrevet 31. oktober 2013 Takk for i dag, så koselig å se dere igjen. :klem:Genseren måtte en tur i vaskemaskina, men søt er hun nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 2. november 2013 Forfatter #369 Del Skrevet 2. november 2013 Takk for i dag, så koselig å se dere igjen. :klem:Genseren måtte en tur i vaskemaskina, men søt er hun nå! Jo takk det samme Det er alltid kos å treffe deg. I dag har jeg fått vesla til å ta flaske. Hun fikk noe melk jeg har pumpet ut tidligere, og det gikk ned på høykant, i tillegg til at hun da tømte ett bryst etterpå. Det styrker mistanken min om at hun får for lite fra meg, for jeg prøver å pumpe i tillegg nå, men får nesten ikke ut noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 8. januar 2014 En stund siden sist jeg var her. Nå er det bare mme som gjelder. Og vesla vokser og legger på seg. Noe tregt, men det går riktig vei. Julen ble feiret med mannens familie i Nederland, og med unntak av forkjølelse hos meg og mini, så gikk det helt greit. Vi har vært hos manuellterapeut i tillegg til fysioterapeuten, så nå kan vesla sitte i bilsete i våken tilstand uten å gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. januar 2014 #371 Del Skrevet 19. januar 2014 Så godt at vesla er bedre i nakken/ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. juni 2014 #372 Del Skrevet 3. juni 2014 Hvordan går det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #373 Del Skrevet 4. juni 2014 Her går det bra. Jeg har jobbet i 3 mnd allerede, og gleder meg til ferie med minien og mannen. 4 tenner har kommet, og hun er ikke villig til å krype, hun bare drar seg fremover på magen, som en liten soldat på slagmarken. Også vil hun opp og stå. Ellers trives jeg godt på ny arbeidsplass, samme firma. Nå jobber jeg 8-16 hver dag , det passer bedre med barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå