Gå til innhold

Tidenes julefilm?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så den VG-kåringen, men gikk ikke inn på den. Så de hadde et bilde av Tre nøtter til Askepott, og det blir jo såklart den som vinner. Så kjedelig og forusigbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en film til - The Snowman! :rødme: Nydelig gammeldags tegnefilm med fantastisk musikk, f.eks. denne sangen som mange vil kjenne igjen:

Grimm og Gru har jeg faktisk aldri hørt om. Er det denne dere mener?

Mhm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Tre nøtter til Askepott....å, som jeg elsker den filmen!:rødme: Disney sine juletegnefilmer er også et must! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nøtter til Askepott er et must på julaften. Reisen til julestjernen er jeg litt lei av, men det står nå på i bakgrunnen i stua. Grevinnen og hovmesteren er også noe som sees på med et halvt øye lille julaften.

Ellers hører Alene hjemme 1 og 2 med til julen. Går mange koselige filmer på tv i julen da, vet ikke navnet på alle.

Julenissen (med Tim Allen).

Ill be home for Christmas (fra 1998 med Jessica Biel og Jonathan Taylor Thomas).

All I want for Christmas (fra 1991, med Thora Birch).

A town without Christmas.

Mary Christmas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tre nøtter til askepott - ingen over ingen ved siden av. Blir ikke jul uten.

enig enig !! fikk sambo til å se den med meg ifjor for første gang ca.. han mente han aldri hadde sett den fordi den alltid bare stod på i bakgrunnen, og han likte den også! heheh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grimm og Gru er en god nummer to for min del. Tror jeg var litt forelsket i han hovedskurken der i sin tid. :nigo::)

Godt å høre det ikke bare var meg. :nigo:

Ellers er jeg enig - Tre Nøtter til Askepott. Ingen over, ingen ved siden. Når de rir over de snøkledde markene i slutten med den fantastiske sangen - da er det jul. Det blir ikke mer jul enn det.

Å, the Snowman! Den er jo også helt fantastisk.!

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tre nøtter til askepott, The Holiday og Love actually. Jeg blir varm og glad inni meg bare jeg tenker på at jeg snart skal se dem :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest pepsimax

Godt å høre det ikke bare var meg. :nigo:

Ellers er jeg enig - Tre Nøtter til Askepott. Ingen over, ingen ved siden. Når de rir over de snøkledde markene i slutten med den fantastiske sangen - da er det jul. Det blir ikke mer jul enn det.

Å, the Snowman! Den er jo også helt fantastisk.!

når jeg leste nedover her (kan godt være dette er en eldgammel tråd forresten) så fikk jeg en tåre i øyekroken av det du skrev der:) gleder meg jammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...