Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:danse::blomst::hug::bolledeig: :bolledeig: :bond::rodmer::skya::hoppendeglad:

jeg fikk verdens største overraskelse og beste bursdagsgave igår!!!!

Alle planer om små firbente og to bente familiemedlemmer er satt på vent i en stund fremover (det var det som var hemmeligheten - mulig valp og start av babyplanlegging) :rodmer:

Igår kveld gikk min kjære samboer ned på kne og fridde, foran peisovnen og med masse stearinslys rundt oss :rodmer: :rodmer: :rodmer:

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅåh, gratulerer!! :hjerte: :hjerte:

Hva svarte du? :fnise:

:klemmer: til søte deg, med både bryllupsplaner og andre spennende planer (selv om de er satt litt på vent.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Gratulerer så masse vennen :hoppendeglad:

Jeg så meldingen du sendte meg i høst i dag.. :fnise: Ikke vært så aktiv her som du kanskje har skjønt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Gratulerer så masse vennen :hoppendeglad:

Jeg så meldingen du sendte meg i høst i dag.. :fnise: Ikke vært så aktiv her som du kanskje har skjønt ;)

DDuck :hug::biggrin::bolledeig::rodmer::sol::kose: Der var du!!! å nå ble jeg glad, så kooooooos å se deg her igjen!!!! hvordan går det med deg??? PS, aldri for sent å svare på melding, selv om det er en stund siden liksom ;)

-------------------------------

De siste to ukene, på dagen faktisk, har vi vært "foreldre" til en liten jente Beagle :rodmer: Mads har blitt storebror til lille Ida, på ca 1 år! (omplasseringshund, som ikke har hatt det så bra...)

ellers så har bryllupsplanene fått en stopp, av flere årsaker.. både grunnet papirarbeid hos fylkesmannen og foreldre som har "gitt oss en på tryne" :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg får ikke lest det med skjult skrift på telefonen, men skjønner jo at en gratulasjon er på plass! :strix:

Så kjedelig at folk stikker kjepper i hjulene for dere, men prøv å fokuser på det fine dere har sammen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har ikke vært her inne på månedsvis og ikke fått med meg frieriet i det hele tatt før nå - uansett Gratulerer så mye!!! :hjerte:

Håper kjeppene dere har fått i hjulene ikke ødelegger for mye for gleden, og at det blir bryllup tilslutt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
Gjest Azalea

:strix: en lykkedag :hjerte: Alt vel ellers?

forhåpentligvis en veldig lykkedag :rodmer: hvis papirer går i orden da, vi venter på det nå!!

men skal ikke nekte for at jeg har tittet på kjole :fnise::sjenert:

jo da, ellers går det ok! lei av vind og lengter til varme vår/sommerdager, men det kommer vel! med deg da Diddles? kos :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 10 august!! Håper alt går i orden og krysser fingrene for dere :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...