Gjest Azalea Skrevet 11. september 2012 #321 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er så glad i kjæresten min jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. september 2012 #322 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg er så glad i kjæresten min jeg... Så koselig! Hvordan her starten av uka vært for dere? Her er det reisefeber i alle retninger, klarer ikke konsentrere meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. september 2012 #323 Del Skrevet 13. september 2012 Igår bestilte vi tur Karpathos here we come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. september 2012 #324 Del Skrevet 13. september 2012 Åh, det hørtes deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 13. september 2012 #325 Del Skrevet 13. september 2012 Åh, det hørtes deilig ut! Det blir stas!! er ikke lenge til vi drar heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. september 2012 #326 Del Skrevet 13. september 2012 Når drar dere? Bare dere to eller? Høres kjempedeilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. september 2012 #327 Del Skrevet 14. september 2012 God fredagsmorgen Da er det endelig fredag og snart helg..Blir ikke sånn ordentlig helg siden kjære skal jobbe imorgen, så da får vi bare lørdag kveld og søndagen sammen. Men det er heldigvis 6 uker til neste lørdagsjobbing, så jeg overlever nok. Idag er det skikkelig høstvær her, regn og vind.. den vinden har ødelagt hele sommeren! så jeg gleder meg skikkelig til å komme nedover til Hellas til og varme. Idag er det litt husarbeid som står på planen. Men gjorde mye igår siden svigermor kom en tur. Har blitt tett i nesa igjen så skal prøøøve å ta det med ro. Mazzi; Vi drar 7 oktober fra Gardermoen. Flyet går 06.50! Det er bare vi to ja, en skikkelig romantisk kjæresteferie Skal bli godt med litt tid sammen alene, har ikke vært mye av det i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. september 2012 #328 Del Skrevet 14. september 2012 Å så koselig at dere har bestilt tur! Det kommer til å bli godt for kropp og sjel og kjærestene tenker jeg Ta det litt med ro med husarbeidet i dag du, spesielt hvis du gjorde endel i går :jepp. Ha en fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 14. september 2012 #329 Del Skrevet 14. september 2012 Å så koselig at dere har bestilt tur! Det kommer til å bli godt for kropp og sjel og kjærestene tenker jeg Ta det litt med ro med husarbeidet i dag du, spesielt hvis du gjorde endel i går :jepp. Ha en fin fin helg Ja det skal bli utrolig deilig å bare ha tid sammen - merker at de to siste årene fortsatt henger igjen og bearbeides fortsatt.. da er godt å "rømme" fra alt å bare kose oss sammen og nyte at vi er der vi er nå. Så gleder meg veldig, begynner å gå opp for meg nå at vi faktisk skal dra! Og at det ikke er lenge til!! Har gjort litt, skiftet på senga og satt på klesvask, gått lang tur med voffen og skal lage meg kaffe nå tenkte jeg! Ha en fin dag du også, å goooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. september 2012 #330 Del Skrevet 14. september 2012 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. september 2012 #331 Del Skrevet 15. september 2012 Så koselig å lese at du skal ut på tur! Høres ut som om det blir flott tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #332 Del Skrevet 17. september 2012 hmm..jeg har ett spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på.. jeg er på jakt etter helt vanlige fotoalbum som jeg kan lime inn bilder i selv, ikke ringperm men helt vanlige fotoalbum. Men jeg finner det ikke noe sted????!!! Har pleid å kjøpe dem på Clas Ohlson, de har akkurat slike jeg vil ha. Uten noe mønster på utsiden, bare enkle enten dyp grå eller dyp blå på utsiden. Og med enten hvite eller svarte ark på innsiden, uten lommer eller ringperm.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? Clas Ohlson har tydeligvis sluttet å selge dem Å jeg vil ha sånne jeg kan lime inn bilder i selv!!! - dumme Clas Ohlson... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 #333 Del Skrevet 17. september 2012 De pleier vel å ha sånt både i fotobutikker og i bokhandler Jeg kjøpte på EliteFoto i fjor.. Ellers da, hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #334 Del Skrevet 17. september 2012 De pleier vel å ha sånt både i fotobutikker og i bokhandler Jeg kjøpte på EliteFoto i fjor.. Ellers da, hatt en fin helg? Takk Mazzi da skal jeg ta turen innom fotobutikk og bokhandler å sjekke!! fikk bare heeelt panikk når C.O ikke hadde de jeg pleier å bruke mer Nja, helgen ble ikke helt som planlagt.. Hang over doskåla natt til lørdag, å utover lørdag formiddagen.. å spy er noe skikkelig herk.. Igår var jeg litt bedre, men tok det med ro.. enten allikevel opp med skikkelig feber i natt, så det viruset legen mente jeg har trives visst nok godt inni meg Men er litt bedre nå da, heldigvis hva med deg, har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #335 Del Skrevet 17. september 2012 æsj.. så var det det der med å skulle spise når jeg er alene da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 #336 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg kan holde deg med selskap her, hvis det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #337 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg kan holde deg med selskap her, hvis det hjelper... :klemmer: :klemmer: tusen takk mazzi :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 #338 Del Skrevet 17. september 2012 Ingen årsak søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 17. september 2012 #339 Del Skrevet 17. september 2012 Ingen årsak søta! :kose:hjalp med selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. september 2012 #340 Del Skrevet 17. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå