Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rodmer: Jeg er så glad i kjæresten min jeg... :rodmer:

Så koselig! :hjerte:

Hvordan her starten av uka vært for dere? Her er det reisefeber i alle retninger, klarer ikke konsentrere meg jeg... :sjenert:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredagsmorgen :klemmer:

Da er det endelig fredag og snart helg..Blir ikke sånn ordentlig helg siden kjære skal jobbe imorgen, så da får vi bare lørdag kveld og søndagen sammen. Men det er heldigvis 6 uker til neste lørdagsjobbing, så jeg overlever nok.

Idag er det skikkelig høstvær her, regn og vind.. den vinden har ødelagt hele sommeren! så jeg gleder meg skikkelig til å komme nedover til Hellas til :sol: og varme.

Idag er det litt husarbeid som står på planen. Men gjorde mye igår siden svigermor kom en tur. Har blitt tett i nesa igjen så skal prøøøve å ta det med ro.

Mazzi; :hug: Vi drar 7 oktober fra Gardermoen. Flyet går 06.50! Det er bare vi to ja, en skikkelig romantisk kjæresteferie :hjerte: Skal bli godt med litt tid sammen alene, har ikke vært mye av det i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig at dere har bestilt tur! Det kommer til å bli godt for kropp og sjel og kjærestene tenker jeg :hjerte:

Ta det litt med ro med husarbeidet i dag du, spesielt hvis du gjorde endel i går :jepp.

Ha en fin fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så koselig at dere har bestilt tur! Det kommer til å bli godt for kropp og sjel og kjærestene tenker jeg :hjerte:

Ta det litt med ro med husarbeidet i dag du, spesielt hvis du gjorde endel i går :jepp.

Ha en fin fin helg :klemmer:

Ja det skal bli utrolig deilig å bare ha tid sammen :hjerte: - merker at de to siste årene fortsatt henger igjen og bearbeides fortsatt.. da er godt å "rømme" fra alt å bare kose oss sammen og nyte at vi er der vi er nå.

Så gleder meg veldig, begynner å gå opp for meg nå at vi faktisk skal dra! Og at det ikke er lenge til!!

Har gjort litt, skiftet på senga og satt på klesvask, gått lang tur med voffen og skal lage meg kaffe nå tenkte jeg!

Ha en fin dag du også, å goooood helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..jeg har ett spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på..

jeg er på jakt etter helt vanlige fotoalbum som jeg kan lime inn bilder i selv, ikke ringperm men helt vanlige fotoalbum. Men jeg finner det ikke noe sted????!!! :vetikke:

Har pleid å kjøpe dem på Clas Ohlson, de har akkurat slike jeg vil ha. Uten noe mønster på utsiden, bare enkle enten dyp grå eller dyp blå på utsiden. Og med enten hvite eller svarte ark på innsiden, uten lommer eller ringperm.. er det noen som vet hvor jeg kan få tak i sånne? Clas Ohlson har tydeligvis sluttet å selge dem :snurt:

Å jeg vil ha sånne jeg kan lime inn bilder i selv!!! - dumme Clas Ohlson... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier vel å ha sånt både i fotobutikker og i bokhandler :) Jeg kjøpte på EliteFoto i fjor..

Ellers da, hatt en fin helg? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De pleier vel å ha sånt både i fotobutikker og i bokhandler :) Jeg kjøpte på EliteFoto i fjor..

Ellers da, hatt en fin helg? :klemmer:

Takk Mazzi :klemmer: da skal jeg ta turen innom fotobutikk og bokhandler å sjekke!! :kose:

fikk bare heeelt panikk når C.O ikke hadde de jeg pleier å bruke mer :sjenert:

Nja, helgen ble ikke helt som planlagt.. Hang over doskåla natt til lørdag, å utover lørdag formiddagen.. å spy er noe skikkelig herk.. :sukk:

Igår var jeg litt bedre, men tok det med ro.. enten allikevel opp med skikkelig feber i natt, så det viruset legen mente jeg har trives visst nok godt inni meg :roll:

Men er litt bedre nå da, heldigvis :) hva med deg, har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...