Gå til innhold

A Slice of Life


Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Så mye rot ifht Riksen og Ski.. Du får bare fortsette, og ikke gi deg før henvisningen har kommet til rette :jepp:

Oj... 5år allerede? Det har gått veldig fort! Og jeg må si jeg er veldig glad for at du er her jeg også :kose:

:kleppe: for null hull og masse skryt hos tannlegen - det er sånn det skal være !

:goodbye: Ja det har så langt vært mye unødvendig rot og ting har jo derfor tatt mye lengere tid enn vi trodde.. gleder meg ikke akkurat til den operasjonen, så hadde vært greit å bare bli ferdig liksom...

få den delen overstått...

Ja, det har gått fort.. disse 5 årene.. skjønner ikke helt hvor de har blitt av.. :vetikke::klo: men det er vel sånn når man ser tilbake :sprettoy: takk for det, jeg er jo glad for å være her også!! har jo vært mye bra disse 5 årene også!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt, at du kan se tilbake og tenke at det har vært mye godt de siste 5 årene - tross alt :hjerte: Føyer meg inn i rekkene som er veldig veldig glad for at du er med oss ennå, en verden uten deg ville blitt litt mørkere lille sol :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt, at du kan se tilbake og tenke at det har vært mye godt de siste 5 årene - tross alt :hjerte: Føyer meg inn i rekkene som er veldig veldig glad for at du er med oss ennå, en verden uten deg ville blitt litt mørkere lille sol :klemmer:

Skjønne Diddles :hug: du er en solstråle selv altså :sol::klem: er veldig takknemlig for alle gode ord her inne hos fantastiske jentene mine!! :hjerte:

Nå sitter jeg med voffsen på fanget - hun vil være med å skrive i KG :fnise: og har varm kaffe og menssmerter :glare: kjære har nok en senvakt og er vel hjemme sånn rundt 20.00 ikveld.

etter et døgn hos mamma er det ubeskrivelig deilig å være hjemme, elsker hjemme.. menssmerter eller ei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med voffsen på fanget - tiltross for menssmerter :jepp: Håper de er borte nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdagsmorgen...lite søvn, veldig kald og sliten.. :daane: drukket to kopper kaffe, men nå sitter jeg med frokost jucie og venter på en pause i nåværende høststorm for å kunne ta lille vov ut å gå morgentur.. ikke at det ser ut til at det haster for henne, der hun ligger godt innpakket i tepper på sofaen og snorker.. :fnise:

Ellers er det ikke gode dager for tiden.. Er inni i en periode hvor jeg føler meg som verdens tykkeste nålevende mennesket... :frown:

Alt er bare ræva egentlig.. æsj for sånne dager... :tristbla::cry3:

Høres koselig ut med voffsen på fanget - tiltross for menssmerter :jepp: Håper de er borte nå :klemmer:

Det er veldig koselig å ha henne på fanget, hun sitter gjerne der i timesvis. En skikkelig kosejente :rodmer:

Menssmertene ga seg heldigvis, først i går ettermiddag.. men borte nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Håper onsdagen blir bedre etterhvert! Her lysner det litt nå, kanskje det letter litt hos deg også? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper gårsdagen ble bedre etterhvert, og at torsdagen omfavner deg med positive tanker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For andre gang har Ski sykehus klart å rote bort henvisningen fra Riksen... er det bare mulig :kjefte: :kjefte:Eneste grunnen at de sendte henvisningen dit var at de hadde kortere vente tid - my ass!! :kjempesinna: så etter en lang prat i helga skal jeg nå prøve å få tak i Riksen, for å høre om de kan sende henvisningen til byen hvor vi bor. De gjør samme operasjon, men har lengere ventetid.. hadde sannsynlig vært ferdig hadde de sendt den hit med en gang.. er det bare mulig.... :kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hakeslepp:

Håper engelen Maren får ordna opp i rotet! Er det mulig?! :daane:

Nei nå synes jeg virkelig dere har møtt nok motgang i dette prosjektet! Krysser fingrene for at det går bedre fremover! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Håper engelen Maren får ordna opp i rotet! Er det mulig?! :daane:

Nei nå synes jeg virkelig dere har møtt nok motgang i dette prosjektet! Krysser fingrene for at det går bedre fremover! :klemmer:

Takk Mazzi :klemmer: vi fikk en overraskende telefon fra den legen vi var hos i juni. ( han ringte oss på onsdag forrige uke, legen selv ringte :daane:)sånt er jo ikke vanlig at de gjør selv, de har jo som regel noen som ringer for dem. men mannen ringte oss, og hadde ringt og gjort noen undersøkelser for oss ang å få henvisningen sendt til sykehuset her vi bor. Skulle ringe meg tilbake, men ikke hørt noe. så jeg snakket med Maren nå for litt siden, å la igjen beskjed. så får vi se hva som skjer, men nå er vi innstilt på at det ikke skjer noe før jul. Blir vel kanskje noe januar/februar.. :sukk: det tar tid altså...

Men men, heldigvis så skjer det andre ting som tar litt fokus.. men skal innrømme at når flere og flere venner og søskenbarn kommer med babynyheter og terminer nærmer seg så kjenner jeg det knyter seg litt i magen.. :trist: æsj altså, hvis jeg bare hadde hatt bedre sædkvalitet :fnise:

Endret av Azalea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:hoho:

Hur er läget?!

:fnise:

Nå har det skjedd ting her!!!! :bond::bond:

Vi har fått time til operasjon 16 januar 07.30 (jeg som skal opereres da, men min kjære er jo med hele veien.) Etter det er det bare å vente (igjen) på brev om at alt er iorden (vi satser jo på det) så får jeg resepter på de medisnene jeg trenger, å så er vi i gang :bond::bond::daane:(sannsynligvis ikke før til våren da, men allikevel.. begynner å se et lite håp her nå.. etter mange mnd med venting bare på å få svar fra noen..) :roll:

OMG!!!! 16 januar er liksom ikke så veeeeldig lenge til kjente jeg nå.... shit :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

GOD JUL!!

:tree: :nissevink: :nissekonekyss: :tree:

Ha en fortryllende julaften med latter og glede, kansje en tåre og to for de som ikke er tilstede :hjerte:

Store gode :klemmer: fra meg til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL!!

:tree: :nissevink: :nissekonekyss: :tree:

Ha en fortryllende julaften med latter og glede, kansje en tåre og to for de som ikke er tilstede :hjerte:

Store gode :klemmer: fra meg til dere!

Riktig god jul kjære Diddles :klemmer: håper du og familien hadde en fantastisk jul :rodmer:

vi hadde en rolig, men fantastisk jul sammen med gode venner vi regner som familie. Det ble helt perfekt!! Fredag før jul fikk vi i tillegg post fra Riksen : R I N G E B R E V :bond: så nå operasjonene er gjennomført og vi har fått svarene så kan vi i teorien starte :bond::daane::overrasket::sjokk:Holy Shit! (så sannsynligvis, hvis det er noe ledig på Riksen så prøver vi første forsøk i mars.. februar utgår fordi vi er borte da.. L I V R E D D O G V E T T S K R E M T!!

*minner meg selv på å puste og tenke at dette ikke er noen verdensendrende prosess*

(funker særdeles dårlig, bare så det er sagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...