Gå til innhold

A Slice of Life

Gjest Azalea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For det første - Kjolen du linket til var superfin :daane:

For det andre - Hun må jo bare elske en slik morgengave? Virker som en utrolig spennende opplevelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

For det første - Kjolen du linket til var superfin :daane:

For det andre - Hun må jo bare elske en slik morgengave? Virker som en utrolig spennende opplevelse :jepp:

:goodbye: MaiL!!

takk for det, har forelsket meg i den kjolen :daane: men antar at den er skiiiiit dyr :sukk: håper å få tatt en tur inn til oslo å få prøvd.. (selv om det kanskje ikke gjør ting bedre...) kanskje det finnes en som ligner ihvertfall :jepp:

selv om det har kommet kommentarer om hva slags klær som egner seg for bryllup nr 2, så det ville nok blitt ramaskrik hvis det ble en sånn kjole.. :sukk: men jeg skal sjekke det ut jeg :lur:

bra du likte alternative til gave :jepp: har en følelse av at det ville slått an så det absolutt ingen dum ide!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Flott ide!! Det ser jo helt knall ut! :hoppe: Det synes jeg du skal gå for! :jepp:

Og hva mener de egentlig er passende klær for bryllup nr 2? :klo: Ble litt nysgjerrig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Flott ide!! Det ser jo helt knall ut! :hoppe: Det synes jeg du skal gå for! :jepp:

Og hva mener de egentlig er passende klær for bryllup nr 2? :klo: Ble litt nysgjerrig jeg...

Er en del som mener at vi ikke skal gjøre noe stort ut av det, så å kjøpe noe nytt (å noe så prangende som en sånn kjole er) er ikke nødvendig når det er andre gangen :sukk:(aller helst skulle vi bare ta noe pent vi hadde fra før..) Min kommende svigermor og hennes mann som hadde klare formeninger om hvordan det burde gjøres.. (helst skal vi ikke gifte oss i det hele tatt, for hun vil aller helst at jeg bare skal forsvinne...)

fant dessverre en side der noen mener de ligger på alt fra 20 000,- til 9000,- :sukk: så det må vel bli noe som ligner på den.. :sukk:vet godt at det er andre gangen vi gifter oss begge to, å jeg skulle virkelig ønske det var første gangen.. men det får jeg ikke gjort noe med, skulle ønske vi kunne få litt mer støtte for å feire oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen: :daane:

Drit i hva alle andre mener - det er ikke DE som skal gifte seg :kjefte: At ikke folk bare kan glede seg over andres lykke *oppgitt*

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg er helt enig med Diddles! :Nikke: Utrolig hva folk skal påtvinge andre en mening om :rolleyes: Kjærligheten mellom dere er jo ikke feiret tidligere, så de burde jo skjønne at det faktisk betyr litt for dere å få gjøre det ordentlig og med glede også!!

Håper du får en fin fredag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ikke folk kan holde enkelte meninger for seg selv er utrolig... :sukk:

Min mor giftet seg i sin tid tilsammen 3 ganger, og med like flotte bryllup, feiringer og kjoler hver gang, så jeg synes absolutt at dere skal gjøre akkurat som DERE har lyst til :jepp: Det kan godt være noen mente både det ene og det andre om min mors giftemål, men hun fulgte sitt hjerte og det bør dere også gjøre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

På tirsdag skal jeg muligens prøve kjolene... :strix: er en salong i oslo som har dem, så jeg har sendt mail for å få time på tirsdag. Hvis det er en av de fire jeg har sett på som passer, så (etter å ha valgt en av dem da selvsagt.. :fnise: ) så skal jeg bestille den på nett!! :jepp: fant en side som selger de kjolene, myye rimligere og sender :strix:(regner med at uansett hva vi gjør så blir det ikke riktig, så da kan man like gjerne gjøre det "galt" skikkelig)

får uansett forberede meg på at det blir en del kommentarer!! igår fikk vi nemlig beskjed om at det var ingen av oss som trengte å ha noen hvit kjole!! :sukk: blant en del andre ting som kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:asende: årh, jeg blir så provosert av å vite at dere blir behandlet sånn av de nærmeste!! Det er så ufattelig dårlig gjort!!

Synes du er god på å likevel gjøre det du vil selv, så på en måte hever du deg litt over det som blir sagt selv om det selvsagt gjør vondt :sjenert: Vit at du har min fulle støtte, jeg hadde gjort som deg - hvit kjole og full pakke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Utrolig synd dere skal få slike kommentarer som innspill til forberedelsene... :sukk: Det er så unødvendig, og det er jo ikke akkurat sånn at det fører til at dere finner ut at dere skal la være å gifte dere heller... :rolleyes:

Hva skal din kjære ha på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver de surmagede nærmeste å bli invitert..? :sjenert: Hvis det er en seriøs fare for at de vil ødelegge selve dagen, hadde jeg kanskje vurdert å utelate dem fra gjestelista, selv om det er den aller nærmeste familien det er snakk om...

Håper det blir kjoleprøving på deg i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Azalea

Da er timen avtalt, blir prøving imorgen å jeg gruer meg noe helt forferdelig... :sukk:

Hele helgen har egentlig blitt ødelagt fordi hun ikke klarer å holde munn.. hun vil ikke at dette bryllupet skal skje, å når hun nå ser at det kommer til å skje så skal det dysses ned og tones ned så mye som overhode mulig. Skulle ønske vi kunne droppe henne, men den diskusjonene har vi hatt (frem og tilbake flere ganger..) har vel landet på at når vi først skal ha feiring så blir det ikke bedre av at vi ikke inviterer mødre!! men det har gjort at jeg tviler på hele kjolevalget og hva slags kjole.. så jeg gleder meg ikke til imorgen, skal være så ærlig at det har hun ødelagt..

min kjære skal ikke ha kjole (noe som også har skapt en stor greie for min svigermor) men, min kjære føler seg ikke vel eller komfortabel i kjole og ønsker ikke gå rundt å føle seg uvel på en sånn dag. Noe jeg er helt enig med henne i. Har sagt det hele tiden, jeg vil gifte meg med henne!! den hun er, ikke en tilgjort eller annen versjon.Så jeg vet egentlig ikke helt hva hun lander på, men hun har snakket om en slags buksedress med litt sleng og -20 talls inspirert snitt.. :jepp: hennes klær skal gå i hvitt og grått, så det blir liksom de fargene som er tema da!

Vil at huns kal føle seg vel den dagen, å hvis antrekket er feil så ødelegger det alt! så hun landet tidlig på ikke kjole. Moren hennes fikk jo selvsagt helt panikk.. Hun kjenner ikke sin egen datter og skammer seg sånn over både henne og oss, at jeg blir virkelig utrolig sint!!! :sur:

Heldigvis blir det en bryllupslunsj å vi står fritt til å dra når vi vil, fordi min kjære skal ta en Prins William og kjøre selv :fnise::reise:

Huff, er spent på imorgen.. Heldigvis skal jeg ha med en venninne som er utrolig støttende og vet om svigermor sine kommentarer, så her blir det hvitvin til lunsj imorgen.. :skaal:

tusen takk for all støtte dere gir, det er virkelig uvurdelig.. setter så pris på det, dere vet ikke... :klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lettere sagt enn gjort, men kos deg masse med kjoler og vin imorra og drit i de bitterfittene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Også enig med Androide! Lykke til med kjoleprøvingen.

Høres forresten ut som et fint antrekk din kjære har funnet seg også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...