Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2010 #141 Del Skrevet 29. november 2010 Fuck My Life Å ja, da vet jeg det. Det er ikke så lett med alle disse forkortelsene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billebill Skrevet 29. november 2010 #142 Del Skrevet 29. november 2010 Det verste uttrykket jeg kan tenke meg: Dødfødt. Altså, når det benyttes i sammenhengen "Denne festen er helt dødfødt" eller "Den jobben er jo helt dødfødt for min del". Føler ikke jeg behøver å forklare hvorfor. *Grøss* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2010 #143 Del Skrevet 29. november 2010 Er det noen som har nevnt "typa mi" enda? På østlandet og steder med mye a-endelser er det blitt en ganske vanlig måte å si "typen min" (kjærsten min) Jeg spyr inni meg hver gang jeg hører det. Typen din er ikke hunnkjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. november 2010 #144 Del Skrevet 29. november 2010 "Det er tanken som teller", ofte brukt som en dårlig unnskyldning for å gi bort idiotiske gaver for eksempel, i siste liten. Men det er jo igrunn sant da. At det er tanken bak gaven som skal telle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2010 #145 Del Skrevet 29. november 2010 Men det er jo igrunn sant da. At det er tanken bak gaven som skal telle I så tilfelle har nok noen tenkt dårlig om meg en del ganger . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. november 2010 #146 Del Skrevet 29. november 2010 I så tilfelle har nok noen tenkt dårlig om meg en del ganger . såpass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 29. november 2010 #147 Del Skrevet 29. november 2010 såpass hehe Jeg tenker på slike i siste liten-gaver, en Lanosåpe, et kjøkkenhåndkle, et stygt, glorete plastfat og lignende, fra voksne mennesker. Da kunne de like gjerne latt være å kjøpe noe . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2010 #148 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg kan virkelig ikke fordra det når gutter skal være kule, holder hendene i en unaturlig stilling og roper "waz up.' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2010 #149 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Dobbel Endret 30. november 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 29. november 2010 #150 Del Skrevet 29. november 2010 Kvasi. Det blir så kvasi licksome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 30. november 2010 #151 Del Skrevet 30. november 2010 Badboy/badboyen....gjerne i setninger som "Åh, hvorfor faller jeg alltid for badboyen?". Der ligger svaret i selve spørsmålet er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2010 #152 Del Skrevet 30. november 2010 Er det noen som har nevnt "typa mi" enda? På østlandet og steder med mye a-endelser er det blitt en ganske vanlig måte å si "typen min" (kjærsten min) Jeg spyr inni meg hver gang jeg hører det. Typen din er ikke hunnkjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. november 2010 #153 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kan virkelig ikke fordra det når gutter skal være kule, holder hendene i en unaturlig stilling og roper "waz up.' Hehe syns det er litt nusselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. november 2010 #154 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg tenker på slike i siste liten-gaver, en Lanosåpe, et kjøkkenhåndkle, et stygt, glorete plastfat og lignende, fra voksne mennesker. Da kunne de like gjerne latt være å kjøpe noe . huff ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 30. november 2010 #155 Del Skrevet 30. november 2010 Alle z endinger som koz ,klemz osv.. Det er virkelig ille :| Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 30. november 2010 #156 Del Skrevet 30. november 2010 Hahaha, jeg ler så jeg griner! Noe som irriterer meg fryktelig er når noen sier ".. lille venn". Trenger ikke komme her å "lille venn"-e meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 30. november 2010 #157 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Har en beskjent som kaller folk for vennen.Måten hun sier det på er jeg er voksen du er liten nå skal jeg forklare deg hva som er riktig.Man sier ikke vennen til voksne mennesker. Og omfg-oh my fucking god Klein og alle disse fjortis ordene blir gal av dem. Endret 30. november 2010 av CafeLatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 30. november 2010 #158 Del Skrevet 30. november 2010 Jeg kan ikke fordra kunder som begynner med: det er ikke sikkert du kan svare. Nei, men spørre skal du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop28 Skrevet 30. november 2010 #159 Del Skrevet 30. november 2010 Og omfg-oh my fucking god Klein og alle disse fjortis ordene blir gal av dem. Høres ut som noe de har tatt fra en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CafeLatte Skrevet 1. desember 2010 #160 Del Skrevet 1. desember 2010 Høres ut som noe de har tatt fra en film. aner ikke men det er snakk om damer som er over 20 år.De bruker det regelmessig på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå