Gå til innhold

Julepynting - ute


girly28

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvordan bruker dere pynte til jul ute? Jeg har tenkt og pynte med en del lys ute i busker og på huset. Men jeg har ikke noe bilder og vise dere. får vel gjøre det når jeg er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har litt lys utendørs, sånn ledning med lys på som kan festes over inngangspartiet eller i busker, hvor som helst egentlig. I tillegg har vi 2 nissebarn som holder hver sin lykt. Synes lett det kan bli for "glorete" med lys i mange farger eller blinkende lys, som viser nisser/juletrær o.l på husveggene - too much, for min del, og veldig amerika :)

Men litt ekstra lys er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er fint og koselig med mye lys ute. Jeg ska ha lys etter hele inngangspartiet og i buskerne og så "gangen" til dørren. Der ska vi ha sånne polkagrislys som jeg har kjøpt fra Usa. og så har vi en julenisse med lykt og ett juletre med lys i. :) Trur jeg er litt påvirket i fra USA jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lys på en stor tuja som står sånn til at jeg ser den fra stuevinduet. I tillegg så har jeg girlander med lys rundt inngangsdøra. Ingen nisse eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har for all del ikke fargede lys, men hvite :) Vi har lys på et "juletre" som står på ene plenen, det har vokst seg i perfekt juletre"form" med tykt av greiner, så det passer jo veldig bra. Også har vi et lite tre/busk fremfor inngangsdøren som vi har små, hvite lys på. Ellers har vi to nissebarn (skjært ut i tre og malt) som holder hver sin lykt på ene plenen ovenfor inngangsdøra, de er veldig koselige :) Det er vel det, holder i massevis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sambo legger ned veto på blå belysning som skal etterligne istapper, de har 4 forskjellige hastigheter og lysmønstere... huff :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leier en liten sokkelleilighet så er enda usikker på hvordan jeg skal ha det. Må bli noe lite ved døra i så tilfelle.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...