arven1 Skrevet 4. september 2011 #301 Del Skrevet 4. september 2011 Ååååh, tenk at du har termin på onsdag Innen 14 dagers tid er du faktisk mamma uansett Så herlig Godt at du er bedre av forkjølelsen og at fødselen ikke startet når du var på det slappeste. Du trenger all den energien du kan få nå til den store dagen. Det er jo et maratonløp for kroppen og i følge jordmor som jeg går til bruker vi ca 5oo kalorier i timen ved fødsel. Så nå har du bare til å lagre opp godt med krefter de neste dagene Tror jeg skal prøve et par av kjerringrådene dine etterhvert jeg også. Fullmåne den 12 sept så da blir det grøt med kanel til kveldsmat, brystvorteherding og få med sambo på Kanskje det kan få fart på frøkna Jeg vil nemlig føde snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 4. september 2011 #302 Del Skrevet 4. september 2011 Testing av kjerringråd er spennende! Om ikke annet, så synes jeg det hjelper å gjøre noe som kanskje hjelper. Har forresten et par til du kan teste! Jeg har ikke merket forskjell med noen av de du nevner, men disse har gitt meg sterke kynnere hver gang: - Kjøre bil (gjerne på humpete vei). - Gå og gjerne bære på tunge ting (men kanskje ikke å anbefale for det bekkenet ditt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. september 2011 Forfatter #303 Del Skrevet 5. september 2011 Hmmm... nå er jeg usikker på hva som skjer altså. Våknet kl 4 i natt av vonde tak i magen. De kom relativt hyppig men uregelmessig, dvs alt mellom 2-6 min imellom, og varte i 30-50 sekunder. Stod opp og satt litt på nettet, mens det ble vondere og vondere. I 7-tiden vekket jeg mannen, og på dette tidspunktet var det såpass vondt at jeg måtte klemme hånden hans og virkelig puste meg gjennom når det stod på. Men fremdeles var det uregelmessig og ganske tett. Tenker derfor at det kanskje er snakk om maserier. Ringte føden, fikk beskjed om å ta to paracet og en varm dusj og se det an. Gjorde som instruert, og la meg i sengen igjen etterpå. Etter en halvtime-time begynte det å dabbe av. Så nå sitter jeg her med "smårier" innimellom, men de er ikke i nærheten så vonde som de var tidligere. For noe lureri!! Jeg vil ha fødsel nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 5. september 2011 #304 Del Skrevet 5. september 2011 Kan det ha vært maserier? Uansett, nå er du i nærheten av termin, så det blir spennende å se om lillejenta deres kommer denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 5. september 2011 #305 Del Skrevet 5. september 2011 Dårlig gjort med lureri! Men det hjelper vel på modningen kanskje? Og det er jo bra. Krysser fingrene for at det skjer noe snart! (og jeg skal ikke klage over sniking i køen heller. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 5. september 2011 #306 Del Skrevet 5. september 2011 Så bra! Det er jo det, for sjølv om det berre er lure-maserier, så er det med på få ting i gang! Eg tippar du har jenta ute innan denne veka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. september 2011 #307 Del Skrevet 5. september 2011 Det høres jo ut som om noe er på gang iallfall. Mye spennende rundt omkring her nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. september 2011 #308 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Beklager - dobbelpost. Endret 5. september 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 5. september 2011 #309 Del Skrevet 5. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 5. september 2011 #310 Del Skrevet 5. september 2011 Så spennende! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 5. september 2011 #311 Del Skrevet 5. september 2011 Ååååå, ingen sladris her jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 5. september 2011 #312 Del Skrevet 5. september 2011 Oj,oj,så spennende, men så dårlig gjort at det stoppet opp Skjønner godt at du vil ha fødsel NÅ! Håper at det var starskuddet som har gått, men at det bare går litt tregt nå i starten. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 5. september 2011 #313 Del Skrevet 5. september 2011 Det derre hørtes kjent ut! Jeg hadde noe lignende samme døgn som lillejenta ble født! Håper du er igang med fødsel nå! Eller at den hvertfall er like om hjørnet! Tvitvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 7. september 2011 #314 Del Skrevet 7. september 2011 Hei MP! Ser ut til at det har skjedd noe her hos deg! Håper alt står bra til med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 7. september 2011 #315 Del Skrevet 7. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. september 2011 #316 Del Skrevet 7. september 2011 her skjer det ting ja Masse lykke til, eller gratulerer passer kanskje bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 8. september 2011 #317 Del Skrevet 8. september 2011 Her har det vært mistenkelig stille noen dager nå regner med at det har skjedd store ting og at det ikke var falsk alarm du hadde. Gleder meg til oppdatering her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 8. september 2011 Forfatter #318 Del Skrevet 8. september 2011 Det var visst ikke noe lureri likevel Kl. 22.23 mandag kveld kom lillejenta vår til verden! 3,6 kg, 51 cm og helt perfekt Hadde en fin fødsel, og har kost oss disse dagene på barselhotellet. Kommer med fødselshistorien når jeg får litt mer tid til å skrive. Akkurat nå driver tulla og blir kjent med sine nye omgivelser hjemme hos oss. Vår verden er snudd helt på hodet! Og det er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. september 2011 #319 Del Skrevet 8. september 2011 Å, såå koselig! Gratulerer så mye med perfekt liten jente! Bruk den tiden dere trenger bare dere 3 og kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 8. september 2011 #320 Del Skrevet 8. september 2011 ÅÅÅ, gratulera med jento! Gler meg til å høyre meir om korleis alt gjekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå