Gjest A. Caron Skrevet 17. november 2010 #401 Skrevet 17. november 2010 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Silicon Er almennkunnskap at det blir brukt som tetningsmateriale, det vaet alle oppgående som har leil eller hus. Men hva med metall? Er det mere naturlig å stikke i kroppen, eller fargestoffer (tatoveringer)? Hehe, det var jaggu et intelligent spørsmål fra silikon-leiren. Som om det var forventet at vi plutselig skulle hoppe til og forsvare silikonen mot de "skrekkelige" andre tingene du refererer til... Nei, alt som heter plastkirurgi er en uting så lenge folk "kjøper seg det" utelukkende av kosmetiske overfladiske årsaker. (Plastisk kirurgi på folk som virkelig har en defekt/skavank er derimot helt OK, og burde sågar dekkes av det offentlige) Og nei, piercing og tatovering er like mye en uting, og som en annen her skrev, rett og slett harry Endret 17. november 2010 av A. Caron 1
Gjest HunterLady Skrevet 17. november 2010 #402 Skrevet 17. november 2010 Hvem er det som har kuk mellom beina her? Jeg henger med gutter og tenker som en gutt. Du er ei jente, og tenker som ei jente. Nuff said. Tror jeg har hengt med mer kuk enn deg, selv om du er eier av en.. Husk at ingen peniser er lik! Jeg har fitte og tenner på BDSM.. Betyr det at alle med fitte tenner på det?
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #403 Skrevet 17. november 2010 Tror jeg har hengt med mer kuk enn deg, selv om du er eier av en.. Husk at ingen peniser er lik! Jeg har fitte og tenner på BDSM.. Betyr det at alle med fitte tenner på det? BDSM er en fetish, å tenne på naturlige jenter er et INSTINKT. Stor forskjell. Get educated! 1
smalls Skrevet 17. november 2010 #404 Skrevet 17. november 2010 Og nei, piercing og tatovering er like mye en uting, og som en annen her skrev, rett og slett harry Alle har forskjellig smak. Noen liker tattoveringer og piercinger mens andre synes det er blodharry. Det er da godt alle ikke har samme smak?
Gjest HunterLady Skrevet 17. november 2010 #405 Skrevet 17. november 2010 BDSM er en fetish, å tenne på naturlige jenter er et INSTINKT. Stor forskjell. Get educated! Sorry, er ikke ferdig med utdannelsen min riktig ennå :gjeiper: Så hvis du ser meg på gata, så vil du av instinkt vike fra meg eller finne meg avtennende? Kan vedde puppene mine på at du hadde tent på meg.. Nuff said.
FantasDick Skrevet 17. november 2010 #406 Skrevet 17. november 2010 BDSM er en fetish, å tenne på naturlige jenter er et INSTINKT. Stor forskjell. Get educated! Du kan vel lese litt selv, i og med at det er svært diskutabelt om vi mennesker har/blir styrt av instinkter i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2010 #407 Skrevet 17. november 2010 Du kan vel lese litt selv, i og med at det er svært diskutabelt om vi mennesker har/blir styrt av instinkter i det hele tatt. Du er rimelig ignorant hvis du tror det. Jeg gir meg nå, dette er for pokker som å pisse i motvind!
FantasDick Skrevet 17. november 2010 #408 Skrevet 17. november 2010 Du er rimelig ignorant hvis du tror det. Okei. Takk, det samme? Jeg gir meg nå, dette er for pokker som å pisse i motvind! Stakkars.
Gjest A. Caron Skrevet 17. november 2010 #409 Skrevet 17. november 2010 Sorry, er ikke ferdig med utdannelsen min riktig ennå :gjeiper: Så hvis du ser meg på gata, så vil du av instinkt vike fra meg eller finne meg avtennende? Kan vedde puppene mine på at du hadde tent på meg.. Nuff said. Ha ha ha, er man uimotståelig og tvinger alle mannfolk i kne med bankende ståkuk bare man ser litt sexy ut, og utstråler "se på meg se på meg"? Noen (unggutter i puberteten) reagerer sikkert slik, mens voksne reflekterte mannfolk neppe bryr seg, bortsett fra kanskje et par lette "knepp" i bokser`n sånn i forbifarta. For ikke å snakke om hvis "se på meg`et" skulle finne på å åpne kjeften da... Er redd den lille livsgnisten av et "knepp" hadde konvertert til noe ala "dødskramper" i stedet for... 1
Gjest HunterLady Skrevet 17. november 2010 #410 Skrevet 17. november 2010 Ha ha ha, er man uimotståelig og tvinger alle mannfolk i kne med bankende ståkuk bare man ser litt sexy ut, og utstråler "se på meg se på meg"? Noen (unggutter i puberteten) reagerer sikkert slik, mens voksne reflekterte mannfolk neppe bryr seg, bortsett fra kanskje et par lette "knepp" i bokser`n sånn i forbifarta. For ikke å snakke om hvis "se på meg`et" skulle finne på å åpne kjeften da... Er redd den lille livsgnisten av et "knepp" hadde konvertert til noe ala "dødskramper" i stedet for... Mhm.. Tro hva du vil.. Nå har jo jeg aldri sakt at jeg er råsexy eller oser "se på meg og kløfta mi!" Men som sakt.. Du hadde nok tent på meg. Om du er heterofil såklart. Og du ville blitt fylt med glede og fascinasjon når jeg åpna den søte, lille kjeften min! Så det så!
Antlers Skrevet 17. november 2010 #411 Skrevet 17. november 2010 Fordi hun ikke var fornøyd med puppene sine og hun viste selv hun ikke kom til å bli fornøyd med slik som de var og det var ikke noe hun kunne gjøre.Puppene var helt ødelagte men jeg skjønner ikke helt hva du vil frem til. Puppene var helt ødelagte, faktisk.... Jeg antar at du med det mener de ikke så ut som silikon/ungpikebryster? Èn ting er å være pro-silikon. Noe helt annet er å kalle normale bryster ødelagte. Det er rett og slett sykt at folk er såpass hjernevasket at de tror alt som er mindre enn C-cup eller ikke strutter er ødelagt. Har du tenkt på at det du sier bidrar til at flere og flere får et vrangsyn på egen kropp? Det er nok dessverre mange som trodde de var normale, helt til de fikk høre at ammepupper ser ødelagte ut. Helt greit at du personlig ikke synes det er pent, for all del - det kan du jo ikke noe for, men det er faktisk helt normalt at brystene eldes, i likhet med resten av kroppen vår. Det er press fra alle kanter her. Aviser, TV, internett, jenter med lav selvtillit som mener de kan fikse problemet med silikon, og til og med venner! Det er ikke et problem for meg at en person velger å forstørre brystene sine, men det er et stort problem når noe unaturlig og potensielt farlig faktisk blir standarden for hvordan vi bør se ut. Dette er ikke noe man gjør kun for sin egen del, selv om det sikkert er lett å lure seg selv til å tro det, og det påvirker andre mennesker på en særdeles negativ måte. Din positive opplevelse med silikon bidrar kanskje til at 100 usikre ungjenter ikke føler seg bra nok og legger seg under kniven, fordi de tror de er unormale. Tragisk, rett og slett. 4
Lillemeg25 Skrevet 18. november 2010 #413 Skrevet 18. november 2010 Puppene var helt ødelagte, faktisk.... Jeg antar at du med det mener de ikke så ut som silikon/ungpikebryster? Èn ting er å være pro-silikon. Noe helt annet er å kalle normale bryster ødelagte. Det er rett og slett sykt at folk er såpass hjernevasket at de tror alt som er mindre enn C-cup eller ikke strutter er ødelagt. Har du tenkt på at det du sier bidrar til at flere og flere får et vrangsyn på egen kropp? Det er nok dessverre mange som trodde de var normale, helt til de fikk høre at ammepupper ser ødelagte ut. Helt greit at du personlig ikke synes det er pent, for all del - det kan du jo ikke noe for, men det er faktisk helt normalt at brystene eldes, i likhet med resten av kroppen vår. Det er press fra alle kanter her. Aviser, TV, internett, jenter med lav selvtillit som mener de kan fikse problemet med silikon, og til og med venner! Det er ikke et problem for meg at en person velger å forstørre brystene sine, men det er et stort problem når noe unaturlig og potensielt farlig faktisk blir standarden for hvordan vi bør se ut. Dette er ikke noe man gjør kun for sin egen del, selv om det sikkert er lett å lure seg selv til å tro det, og det påvirker andre mennesker på en særdeles negativ måte. Din positive opplevelse med silikon bidrar kanskje til at 100 usikre ungjenter ikke føler seg bra nok og legger seg under kniven, fordi de tror de er unormale. Tragisk, rett og slett. Ja puppene hennes ble ødelagte etter amming. Det mener hun selv. Jeg har for søren ikke sagt noe til henne om at puppene hennes var ødelagte.Hvor har jeg skrevet det? Det synes hun selv uten at noen har sagt det til henne. Har jeg sagt at kun silikon pupper er det som er normalt eller? Eh nei.Men når man har fått seg "afrika pupper" etter amming så kan jeg forstå hvorfor hun tok silikon. Å ja jeg støttet henne i valget sitt. Kan du si meg hvor jeg har skrevet at pupper under en c cup ikke er normalt? Sorry meg for at jeg synes hengepupper med null fylde i ikke er pent. Jeg hadde lett tatt silikon om puppene mine hadde blitt ødelagt etter amming og sett ut som "afrika pupper" BLÆH
Gjest Mia Skrevet 18. november 2010 #414 Skrevet 18. november 2010 For å si det sånn, hadde mine pupper blitt afrika pupper pga amming hadde jeg å tatt silikon. Skjønner godt at de som har vrengte baklommer etter amming vil fikse på puppene sine:)
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #415 Skrevet 18. november 2010 Dere silikonhatere. Synes dere virkelig det er så rart at denne dama ønsker å fikse på puppene sine? Mener dere virkelig at ødelagte pupper etter amming bare skal godtas av alle, eller evner dere ikke å forstå hva amming kan gjøre mot puppene? Sjokkerende overflatisk å ønske seg fine pupper?? <--- Idiotisk påstand. Og dette er en av de bedre eksemplene, kan sikkert finne de som ser verre ut på før-bildet: Min lenke
Gjest HunterLady Skrevet 18. november 2010 #416 Skrevet 18. november 2010 Flere bilder: Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke
smalls Skrevet 18. november 2010 #417 Skrevet 18. november 2010 Flere bilder: Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke Nå kommer jeg til å få MASSE kjeft men jeg synes alle puppene ble finere etter de tok silikon. 1
Stefan Skrevet 18. november 2010 #418 Skrevet 18. november 2010 Har ikke noe problem med å si at jeg liker naturlige best selv etter lenkene til HunterLady. Synes flere av de i lenkene bare så oppblåste ut etterpå. Ikke noe galt med pupper som henger litt, eller at de er virkelig små. Det er en del av utviklingen. Det jeg synes er trist er at enkelte nekter å være en del av den naturlige utviklingen. 2
Lillemeg25 Skrevet 18. november 2010 #419 Skrevet 18. november 2010 Flere bilder: Min lenke Min lenke Min lenke Min lenke Puppene til vennina mi var mye verre enn disse. Disse så nesten fine ut i forhold.Så da skjønner man kanskje hvorfor hun ville fikse på de. Noe jeg ikke synes er så grusomt.
Lillemeg25 Skrevet 18. november 2010 #420 Skrevet 18. november 2010 Har ikke noe problem med å si at jeg liker naturlige best selv etter lenkene til HunterLady. Synes flere av de i lenkene bare så oppblåste ut etterpå. Ikke noe galt med pupper som henger litt, eller at de er virkelig små. Det er en del av utviklingen. Det jeg synes er trist er at enkelte nekter å være en del av den naturlige utviklingen. ja men når man er bare 24 (som vennina mi er)er det ikke noe særlig å ha pupper som en 60 åring f.eks
Fremhevede innlegg