Gå til innhold

Hva gjør dere med gaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hva gjør du om du får klær som absolutt ikke er i din stil og som du ikke vil/kommer til å bruke?

Eller når du får pynteting og diverse til huset som ikke passer inn og som du egentlig syns er litt grelle?

Jeg fikk et klesplagg av en i min familie i fjor som absolutt ikke var i min stil, som var for stor og som hadde et fælt trykk.

Jeg gav den til Fretex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustyvel

Jeg bytter det, gir det i gave til noen andre som jeg tror vil sette pris på den eller gir det til vedledighet. evt kaster det hvis det er type duftlys fra nille eller en stygg nisse som knakk av lua på vei fra tante til meg.

Endret av Bustyvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter det, hvis det er mulig. Hvis det er noe fint som jeg tror andre kan bli glad for, kan jeg fort finne på å gi det til noen andre. Klesplagg og slikt går til Fretex o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir enten bort til Fretex eller til noen andre som vil ha hvis det er klær, hvis det er noe annet bytter jeg. Liker ikke å kaste ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster aldri ting, det er jo tross alt gaver. Men jeg har en tante som til stadighet gir oss fæle klær fra Lindex. De pleier jeg gi til Fretex. Og en søster som gir meg stygg julepynt eller fargede lykter hvert år. Det pleier jeg bare la stå igjen hos mamma når jeg reiser, som regel. Noe av det har mamma adoptert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytter, og hvis det ikke går blir det liggende i skapet et års tid, og så hiver jeg det. (saklig, jeg vet.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte respektløst og miljøsvineri å kaste julegaver. Merker vi lever i en ekstremt bortkjemt land når folk KASTER nye ting :kjefte:

Jeg får bare gaver av nærmeste og de vet hva jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...