Gå til innhold

Scrapbook i julegave til kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg vurderer å lage en scrapbook på nettet som jeg vil gi i julegave til kjæresten. Grunnen til at jeg begynte å vurdere dette er fordi han er så ufattelig vanskelig å finne gave til, og sier at han ikke trenger noe som helst.

Dermed tenkte jeg at jeg kunne gi han en "søt" gave og noe annet i tillegg.

Tror du han ville blitt glad eller skuffet over denne gaven?

Han er 19 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva mener du på nettet...?

Jeg lager album og slikt av ting jeg scrapper selv, altså på bord med alt mulig ting, bilder og minner. Synes det er koseligere enn noe man lager på nettet. Blir mer personlig da.

Men liker han sånt da? Min samboer som også er vanskelig å kjøpe til synes det er koselig med sånt da. Men det er jo kanskje ikke typisk gutteting, iallefall ikke for yngre? Min samboer er 30 så er kanskje derfor han synes det er ålreit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mener du på nettet...?

Jeg lager album og slikt av ting jeg scrapper selv, altså på bord med alt mulig ting, bilder og minner. Synes det er koseligere enn noe man lager på nettet. Blir mer personlig da.

Men liker han sånt da? Min samboer som også er vanskelig å kjøpe til synes det er koselig med sånt da. Men det er jo kanskje ikke typisk gutteting, iallefall ikke for yngre? Min samboer er 30 så er kanskje derfor han synes det er ålreit :P

Jeg lager det på denne nettsiden her. Fikk tips av en bekjent som drev å laget en scrapbook der.

Jeg det er helt klart at det blir mye bedre og mer personlig dersom man lager det selv, problemet er bare at jeg har en helt utydelig kråkeskrift og ikke er flink til å sette ting sammen :P

Ja, tenkte litt på det med alderen, men blir liksom dumt å spørre han om det ettersom det skal være en gave :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner han godt og vet at han liker slike ting? Ellers så vil jeg tro at dette ikke er en typisk ting en gutt (og i tillegg 19 år) vil bli glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner han godt og vet at han liker slike ting? Ellers så vil jeg tro at dette ikke er en typisk ting en gutt (og i tillegg 19 år) vil bli glad for.

Kanskje sant det. Får gruble videre på gave. Men nå lager jeg scrapbook til meg selv istedet. Var jo interessant dette. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min elskede får et varmt og gjennomtenkt kjærlighetsbrev i stedet for . Jeg tenker; hvor skal han oppbevare denne scrapp-greia? Noen menn gidder aldri å se i et album lissom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjæreste hadde aldi ønsket seg noe sånt ihvertfall... Vi er i slutten av 20 årene. Det blir for "søtt" og "klissete". De ser i den der og da og ikke igjen.

Hva med klær, CD, gavekort på sportsbutikk, turutstyr, parfyme, DVD, spill o.l.?

Men du kjenner kjøresten din best og vet hvordan type han er :)

Men jeg får ofte et inntrykk at gutter later som de er litt mer opptatt av slike ting enn de egentlig er fordi de tror det er slik vi jenter ofte ønsker (søte, kosete osv.) :)

Men sier ikke at sin gutt er sånn. Alle er forskjellige.

Prøv å husk om det er noe han en gang har sagt han kunne trengt eller lignende.

Lykke til og han blir nok forøyd uansett hva du gir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde scrapbook til x`en min til 18 års dagen hans.. Han var veldig den typen som ikke var så romantisk av seg - bil, tv og spill-gutt liksom. Jeg var veldig usikker på hva han kom til å synes, men han ble så rørt at han begynte å gråte! :-)

Synes du skal gå for scrapbook jeg :-) Men er koselig å lage selv da, klippe og lime. Og tekst og sånn kan du jo gjerne skrive på pc og printe ut :-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...