Jensemann Skrevet 18. november 2010 #21 Del Skrevet 18. november 2010 Hei. Min erfaring med østeuropeiske jenter er at de er penere, slankere og mer feminine samt mer utdannede. Før jeg blir trakasert i småbiter av dere Norske jenter, la meg begrunne dette. Jeg har reist mye i Øst europa og mentaliteten der som folkegruppe/ land er ganske forskjellig fra vår. På godt og vondt. Husk på at man ofte vil favorisere det man selv er oppvokst i og at det jeg har er slik det burde være. Her er det lite krav som kvinner må leve opp til bård på arbeidsplassen og for å få seg mann generelt. "Ta meg som jeg er" uttrykket fungerer godt. Her er det cirka like mange menn og kvinner og det balanserer seg på de fleste måter. I øst blokken ligger det en enorm konkuransementalitet. Menn kler opp damene sine fordi det er status å ha den flotteste kvinnen. Kvinnene på sin side driver ofte med idrett/ballet/dans fra de er små samt må kunne en hel masse om medisin og hvordan holde hjemmet koselig. Det er feks 10 millioner single damer i Russland alene og de har selvfølgelig lyst til å ha en mann de også. For å få de må de konkurrere. Mange av de single damene jeg har snakket med har alt man kan drømme om. De er vakre, slanke, ofte høyt utdannede (fordi utdannelse er alt i østblokken), og veldig sjarmerende å snakke med/være med. Har et helt annet forhold til familie også. De bor ofte tett sammen med mor og far og sammholdet i familien er viktig. Man kan ofte se i kontakt annonser setningen: i want to have a strong family. Det betyr netopp dette samholdet. Her er slikt vanskelig å forestille seg fordi det ikke er nødvendig. Mentaliteten er forskjellig hos barna også. i barnehagen lærer guttene at jenter er jenter og det er ikke uvanlig at en 4 år gammel gutt sier til en jente. Åhh så vakker du er idag! Her du kan ta stolen min, sett deg her hos meg. Har sett det selv. Det er bare å innse det vi er for late til å se ut som de gjør der borte. De menneskene som ikke ser så bra ut har fallt igjennom systemet. Enten er de fattige, eller så har de gitt opp. De som har håp vil gjøre alt for å se bra ut. Jensemann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kazcade Skrevet 18. november 2010 #22 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg blir deppa av denne tråden. Så det er et mål på femininitet hvor høye hæler du går i, hvor mye tid du tilbringer foran speilet og med å studere siste mote? Jaja, jeg trodde jeg var feminin nok jeg, men nekter å ødelegge kroppen med 12 cm's stylter så der sprakk den boblen Men over til saken da, jeg kjenner endel østeuropeiske kvinner (og menn) som er veldig pene, høflige og trivelige. Men så kjenner jeg også en hel del som er akkurat det motsatte. På samme måte som skandinaviske kvinner/menn. Jeg måler ikke skjønnhet i fashion-sense da.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #23 Del Skrevet 19. november 2010 Godt innlegg, kazcade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #24 Del Skrevet 19. november 2010 Øst-europa er blitt det nye "Thailand" hvor norske menn "kjøper" kvinner. Det er svært ofte menn som ikke finner seg norsk kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 19. november 2010 #25 Del Skrevet 19. november 2010 Men det nytter ikke å balansere rundt på høye hæler når klesdrakten og sminken ser ut som en drag-artist. De øst-europeiske kvinnene jeg ser bærer preg av et liv uten noe særlig tilgang på vestlige varer, hvilket gjør at de går berserk med sminkekosten og klesstilen. Norske jenter har noe som øst-europeiske kvinner aldri vil kunne få og det er naturlig skjønnhet og flott hud. Enig i dette. De øst-europeiske kvinnene er ofte overlesset med sminke og juggel, og de virker mer beregnende enn sjarmerende. De norske jentene er langt mer naturlige og ekte I tillegg er de vant til å stå på egne ben, og er ikke på langt nær slike golddiggere som de utenlandske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 19. november 2010 #26 Del Skrevet 19. november 2010 Enig i dette. De øst-europeiske kvinnene er ofte overlesset med sminke og juggel, og de virker mer beregnende enn sjarmerende. De norske jentene er langt mer naturlige og ekte I tillegg er de vant til å stå på egne ben, og er ikke på langt nær slike golddiggere som de utenlandske. :skratte: :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #27 Del Skrevet 19. november 2010 :skratte: :skratte: :skratte: Ler du av deg selv, eller? Tror vi alle har fått med oss at du mener at din mangel på inntekt/materielle verdier el.l. er grunnen til at du ikke klarer å få/holde på en (norsk) kvinne. Dette er for øvrig bare bullshit, men det hadde du også oppdaget om du tok hodet ut av ræva. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 19. november 2010 #28 Del Skrevet 19. november 2010 :skratte: :skratte: :skratte: Jeg unnlot selvsagt å ta høyde for de sære damebekjentskapene dine. Men er det ikke ofte slik at man tiltrekker seg mennesker som er litt lik en selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2010 #29 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg unnlot selvsagt å ta høyde for de sære damebekjentskapene dine. Men er det ikke ofte slik at man tiltrekker seg mennesker som er litt lik en selv? Hihi, jeg tipper det er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene21 Skrevet 20. november 2010 #30 Del Skrevet 20. november 2010 Øst-europeiske kvinner er mindre pene i mine øyne. De er sminket helt forferdelig grusomt og klærne ser helt forferdelige ut i mine øyne. Ansiktstrekkene er langt ifra så pene som på skandinaviske kvinner som er noen av de vakreste i verden. Ta en tur til København, sitt ned på en kafe og bare kikk. Så mange naturlig vakre kvinner finner man ikke andre steder. Signerer denne ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #31 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg syns alle er vakre på sin måte. Jeg er enig med at utlandske kvinner generelt er flinkere til å pynte seg osv. Jeg selv som norsk jente hater å gå med noe uten litt hel (12 cm er overdreven for hverdag) og jeg føler faktisk at det ikke er så mange som tenker sånn i Norge. Dette er ganske mye pga. det rævva været vi har. Jeg syns russiske/ukrainske osv kan være veldig sexy og vakre, men mange av de er overlegne og mangler utstråling. Jeg jobbet på klubb i syden der det var mange russere osv som kom. Noen av de var bare utrolig nesevise og trashy i klesstil og oppførsel, mens andre igjen skjokkerte meg med hvor naturlig vakre de var. Jeg forandret helt syn på russiske kvinner etter jobben! Alt handler bare om hva man foretrekker. Jeg mener at hvert sitt land har sin skjønnhet. Alle har noe som er nydelig ved seg enten om man er fra afrika, latin-amerika, skandinavia, øst-europa eller asia. Jeg har sett utrolig vakre mennesker fra alle steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #32 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg syns alle er vakre på sin måte. Jeg er enig med at utlandske kvinner generelt er flinkere til å pynte seg osv. Jeg selv som norsk jente hater å gå med noe uten litt hel (12 cm er overdreven for hverdag) og jeg føler faktisk at det ikke er så mange som tenker sånn i Norge. Dette er ganske mye pga. det rævva været vi har. Jeg syns russiske/ukrainske osv kan være veldig sexy og vakre, men mange av de er overlegne og mangler utstråling. Jeg jobbet på klubb i syden der det var mange russere osv som kom. Noen av de var bare utrolig nesevise og trashy i klesstil og oppførsel, mens andre igjen skjokkerte meg med hvor naturlig vakre de var. Jeg forandret helt syn på russiske kvinner etter jobben! Alt handler bare om hva man foretrekker. Jeg mener at hvert sitt land har sin skjønnhet. Alle har noe som er nydelig ved seg enten om man er fra afrika, latin-amerika, skandinavia, øst-europa eller asia. Jeg har sett utrolig vakre mennesker fra alle steder.. Jeg er jente foressten og må innrømme at jeg tok meg selv i å bli misunnelig alle de pene jentene som kom og bar skjønnheten fra sitt eget land. Jeg mener at høy og slank er vakkert, at kort og formete er vakker, at blek er vakker og brun er vakker. Jeg syns det er mye mer å velge mellom blant jenter enn gutter! Selv jeg som er hetero må jeg innrømme at utvalget blant kvinner er større ! Heldige gutter dere;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå