Gå til innhold

Østeuropeiske kvinner


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har noen kompiser som sikler etter østeuropeiske/slaviske damer. Skjønner ikke helt tiltrekningen.. Synes de er mye mindre pene enn skandinaviske damer. Ofte er de gustne og grå i hudfargen, har pissegult bleika hår, og stygge tenner eller store neser. Generelt mindre pene trekk enn de norske (selv om det selvsagt finnes burugler her også).

Hva synes dere? Synes dere østeuropeiske damer er snacks for øyet? Hva er i så fall tiltrekningen? (Og da tenker jeg ikke på at de er lettere å ha med å gjøre enn de norske etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Jeg synes øst-europeiske kvinner er råsexy! Smale sexy øyne og har som oftest flotte kinnbein og ansiktsform. Jeg personlig liker utseendet på disse kvinnene bedre enn nordiske..

De har et litt råere utseende enn skandinavere, som har et mildere uttrykk. Så de som liker råhet, liker vel øst-europeiske bedre.

Ta henne f.eks:

http://3.bp.blogspot.com/_jh7NCl1BgHg/R1LPUlB80bI/AAAAAAAAAtg/idW0uecVRqo/s1600-R/milla+jovovich+2.jpg

IMG-tags fjernet. Iah, moderator.

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norske jenter er veldig pene når de er unge. Når de kommer i 40-åra, blir de veldig kraftig og mye mindre pene.

Østeuropeiske damer er tiltrekkende også i voksen alder.

Dette er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Det finnes smellvakre østeuropeere ja.

Men det finnes da også grusomt stygge østeuropeere.

Akkurat som i alle andre land :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

norske jenter er veldig pene når de er unge. Når de kommer i 40-åra, blir de veldig kraftig og mye mindre pene.

Østeuropeiske damer er tiltrekkende også i voksen alder.

Dette er min mening.

:jepp: Kom over hit og treff noen av mine venner fra østeuropa.

Fleskete og digre, stygge som juling. Bruker overdrevent mye sminke og da gjerne i stilen; knallrød leppestift og pastellblå øyenskygge over HELE øyelokket. I tillegg er de mørkhårede, men velger å bleke håret så det blir gulrot-gult.

Skikkelig vakre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norske jenter er veldig pene når de er unge. Når de kommer i 40-åra, blir de veldig kraftig og mye mindre pene.

Østeuropeiske damer er tiltrekkende også i voksen alder.

Dette er min mening.

Tror du sier noe der. I Norge kan det virke som om det er greit å forfalle etter fylte 40, mens i andre land er de mye flinkere til å ta vare på seg selv.

Klart er det mange i Norge som holder seg ved like selv om de blir eldre, men jeg synes det er flere som klipper håret kort, legger på seg og bruker slitte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun her tsjekke fremtoningen smelter garantert på tunga. Sannheten er at verden er stappfull av attraktive og appetittvekkende kvinner, hver på sin måte. Det er som et digert føkkings koldtbord. Namme! :skya:

.

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generellt sett er østeuropeiske kvinner (og menn) jevnt over veldig lite pene. De er ofte gustne og grå, og mange av dem har stikkende og tettsittende øyne. Mye rar påkledning er det ofte også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Har noen kompiser som sikler etter østeuropeiske/slaviske damer. Skjønner ikke helt tiltrekningen.. Synes de er mye mindre pene enn skandinaviske damer. Ofte er de gustne og grå i hudfargen, har pissegult bleika hår, og stygge tenner eller store neser. Generelt mindre pene trekk enn de norske (selv om det selvsagt finnes burugler her også).

Hva synes dere? Synes dere østeuropeiske damer er snacks for øyet? Hva er i så fall tiltrekningen? (Og da tenker jeg ikke på at de er lettere å ha med å gjøre enn de norske etc).

Ukraine girls really knock me out :cool:

Øst-Europeiske kvinner kan det med å være Kvinner :cool: Feminine og vakre til fingerspissene! De dyrker kvinnen i seg på måter gustne norske kvinner ikke er i nærheten av.

Tror du må reise litt jeg gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i Ukraina virket det som "alle" damene var tynne, høye og velpleide.

Alle hadde veldig feminie klær og utrolig høye heler (det er skjelden du ser norske damer i 12 cm).

Jeg forstår godt at mange syntes det er sexy med slike damer. Så er det alltid noen med gusten hud og leverposteifarget hår. Men i Norge har vi jo småfete/dvaske damer med ihjælbleket hår.

Alle land har sine stygge og pene damer. De er bare pene og stygge på forskjellige måter.

Min mor har en teori, om at jo mindre likestillt et land er, jo mer feminine er damene. For meg virker det som om det stemmer, etter det jeg har sett i de landene jeg har vært i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Min mor har en teori, om at jo mindre likestillt et land er, jo mer feminine er damene. For meg virker det som om det stemmer, etter det jeg har sett i de landene jeg har vært i.

Det stemmer også med hva jeg har sett. Som igjen betyr at feminisme er drepende for femininitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øst-europeiske kvinner er mindre pene i mine øyne. De er sminket helt forferdelig grusomt og klærne ser helt forferdelige ut i mine øyne.

Ansiktstrekkene er langt ifra så pene som på skandinaviske kvinner som er noen av de vakreste i verden. Ta en tur til København, sitt ned på en kafe og bare kikk. Så mange naturlig vakre kvinner finner man ikke andre steder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra øst Europa og kan si at når jeg er på besøk i hjemmelandet ser jeg ikke en jente uten høye heler.Jentene der har utrolig fin stil,alle har perfekt kropp og langt hår sminken deres er også helt perfekt.De klarer å være utrolig feminine og du ser aldri en kvinne der sørpa full som så vidt klarer å gå.Damene har mer stil der vil jeg si enn norske jenter..Sier ikke at alle norske jenter er ufeminine,me du ser det ofte ute på byen sørpa fulle jenter som går som hester i høy heler.

Norske jenter har også mer maskuline bein enn øst europeiske,veldig kraftige legger osv

Endret av Bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fra øst Europa og kan si at når jeg er på besøk i hjemmelandet ser jeg ikke en jente uten høye heler.Jentene der har utrolig fin stil,alle har perfekt kropp og langt hår sminken deres er også helt perfekt.De klarer å være utrolig feminine og du ser aldri en kvinne der sørpa full som så vidt klarer å gå.Damene har mer stil der vil jeg si enn norske jenter..Sier ikke at alle norske jenter er ufeminine,me du ser det ofte ute på byen sørpa fulle jenter som går som hester i høy heler.

Norske jenter har også mer maskuline bein enn øst europeiske,veldig kraftige legger osv

Men det nytter ikke å balansere rundt på høye hæler når klesdrakten og sminken ser ut som en drag-artist. De øst-europeiske kvinnene jeg ser bærer preg av et liv uten noe særlig tilgang på vestlige varer, hvilket gjør at de går berserk med sminkekosten og klesstilen.

Norske jenter har noe som øst-europeiske kvinner aldri vil kunne få og det er naturlig skjønnhet og flott hud.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det nytter ikke å balansere rundt på høye hæler når klesdrakten og sminken ser ut som en drag-artist. De øst-europeiske kvinnene jeg ser bærer preg av et liv uten noe særlig tilgang på vestlige varer, hvilket gjør at de går berserk med sminkekosten og klesstilen.

Norske jenter har noe som øst-europeiske kvinner aldri vil kunne få og det er naturlig skjønnhet og flott hud.

Det kommer helt ann på hvor du bor og kommer fra.De jentene jeg snakker om har stil og sminke.De mer enn nok tilgang til vestligevarer.Det er også flere norske jenter som sliter med dårlig hud og vekt pga matvanene.Jeg er sterkt uenig med deg.Det er mange norske jenter som holder seg godt og ser veldig bra ut,men ikke nok dessverre.Vi har for mange av de som skal være akkuratt som mannen.Da blir femininiteten borte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær og sminke kan vel ikke måle skjønnhet?

Personlighet, utstråling og varme mener jeg bestemmer hvor vakker man er. Og her synes jeg mange av jentene fra Øst mangler MYE i forhold til alle mine norske venninner. Selvfølgelig ikke bra å generalisere, men jeg er i kontakt med mange hunkjønn fra østeuropa og jeg ser stor forskjell på de og mine norske kollegaer. Østeuropeerne har ofte noe egoistisk og usympatisk med seg, dessverre. Og da nytter det ikke at de på alle måter prøver overgå norske jenter ang. moter og oversminker seg. Nei, gi meg norske damer. Ingen har mer sympatisk og mildt vesen enn dem. Og skilnaden blir bare større, jo eldre de blir. Kunne aldri bli forelsket i en jente fra Øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Det kommer helt ann på hvor du bor og kommer fra.De jentene jeg snakker om har stil og sminke.De mer enn nok tilgang til vestligevarer.Det er også flere norske jenter som sliter med dårlig hud og vekt pga matvanene.Jeg er sterkt uenig med deg.Det er mange norske jenter som holder seg godt og ser veldig bra ut,men ikke nok dessverre.Vi har for mange av de som skal være akkuratt som mannen.Da blir femininiteten borte....

Flotte norske kvinner finner en kun på DNT sine hytter. I Øst-Europa finner en dem over alt :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte norske kvinner finner en kun på DNT sine hytter. I Øst-Europa finner en dem over alt :cool:

Hva er DNT?? beklager at jeg er så uvitende.

Endret av Faithy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Norske Turistforening

De fine dame som finnes i dette landet finner en på deres hytter og på rutene mellom hyttene.

Selvfølgelig. Hehe, tenkte på helt andre domener.

Men da har vi kanskje møttes? Spesielt dersom du har vandret nord for Dovre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...