Gå til innhold

Blir dere våte i fitta av høystatusyrker?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Det kommer selvsagt an på hva du mener med høystatusyrker. Enkelte musikere og skuespillere når høyt opp på sexyskalaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser man at en mann har høystatusyrke? Og svaret er uansett nei, lysten øker ikke proposjonalt med den andres plass i hierarkiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Nei. Det kommer selvsagt an på hva du mener med høystatusyrker. Enkelte musikere og skuespillere når høyt opp på sexyskalaen.

at yrket har noe å si i det heletatt er fyfy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at yrket har noe å si i det heletatt er fyfy.

Ja, huff! Jeg er et ondskapsfullt menneske. Har ikke menn også preferanser når det kommer til damer? Eller er fantasien om sykepleierdamer bare tull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha!

Ja, jeg som kvinne må si at det "skrangler" i eggstokkene av menn med høystatus-yrker, dessverre.

TS, verker det i snabelen når du ser en vakker kvinne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres sikkert rart ut men høystatusyrker er ofte turnoff for meg. Gutta på gølvet derimot! Nammenam! Faberikk, nordsjøen.. Nammenam! :lur:

Men dette er selvsagt ikke et kriteriet altså.. bare at de fleste heite menn jeg vet om har slike jobber. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Ja, huff! Jeg er et ondskapsfullt menneske. Har ikke menn også preferanser når det kommer til damer? Eller er fantasien om sykepleierdamer bare tull?

haha alt jeg sa var fyfy, har ikke kalt deg for ondskapen selv. =)

Og jo menn har også preferanser. ja, både sykepleiere og flyvertinner kan virke kinky for mange menn, men det er vel heller en fetish.

Og det er helt greit at du også har en fetish for hardbarka businessmenn eller hva det måtte være, men denne tråden handler vel strengtatt om hvor grensa går før musa deres blir våt av statusen/makten til en mann.

for eksempel:

Er det slik at en kirug eller en rå kapitalist vil automatisk imponerene deg? (av den grunn at han er kirurg/rå kapitalist) eller må du først bli kjent med personen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for eksempel:

Er det slik at en kirug eller en rå kapitalist vil automatisk imponerene deg? (av den grunn at han er kirurg/rå kapitalist) eller må du først bli kjent med personen?

Få ting gjør meg mindre imponert enn en rå kapitalist/selvhøytidelig fyr med statusyrke, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha alt jeg sa var fyfy, har ikke kalt deg for ondskapen selv. =)

Og jo menn har også preferanser. ja, både sykepleiere og flyvertinner kan virke kinky for mange menn, men det er vel heller en fetish.

Og det er helt greit at du også har en fetish for hardbarka businessmenn eller hva det måtte være, men denne tråden handler vel strengtatt om hvor grensa går før musa deres blir våt av statusen/makten til en mann.

for eksempel:

Er det slik at en kirug eller en rå kapitalist vil automatisk imponerene deg? (av den grunn at han er kirurg/rå kapitalist) eller må du først bli kjent med personen?

Jeg kan bli imponert over en kirurg, men ikke av en rå kapitalist. Den jeg blir kåt av er mannen min, som er håndverker av yrke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eventyr3

Jeg kan bli imponert over en kirurg, men ikke av en rå kapitalist. Den jeg blir kåt av er mannen min, som er håndverker av yrke. ;)

det var et eksempel som jeg skrev.

Jeg forventet ikke et svar. TS derimot er sikkert mer nysgjerrig enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...