Gjest Wolfmoon Skrevet 10. mai 2012 #1921 Del Skrevet 10. mai 2012 Viktig å passe på seg selv også vettu Fortsatt god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. mai 2012 #1922 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Masse god bedring Tabris. Forresten har du fått med deg at det skal lages et MMORPG av elder scrolls serien? . Endret 11. mai 2012 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #1923 Del Skrevet 11. mai 2012 Tusen takk, begge. Nå er jeg glad legen ga meg sykemelding for i dag også, jeg var skikkelig dårlig i morges. Dårlig enda. Tror jeg hadde feber i natt. Forresten har du fått med deg at det skal lages et MMORPG av elder scrolls serien? . Ja, jeg har! Stornyhet og fest i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. mai 2012 #1924 Del Skrevet 12. mai 2012 Oi, er du fortsatt dårlig? Har legen undersøkt deg skikkelig? Kjæresten min har hanglet og vært dårlig i flere uker nå, og det viste seg at han har noe som heter mykoplasma. Det kan visst nok henge i lenge. God bedring og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai 2012 #1925 Del Skrevet 13. mai 2012 Masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #1926 Del Skrevet 13. mai 2012 Tusen takk, alle. Jeg begynner heldigvis å bli bedre nå. Dette var første natt på noen dager hvor jeg klarte å sove gjennom hele natten. Ellers har jeg våknet av hosteanfall, problemer med å puste pga tett nese og andre ubehageligheter. Men nå kommer det seg. Gruer meg litt til å stå opp tidlig i morgen for å gå på jobb siden det er morgenene som er verst, men satser på at jeg da er enda litt bedre i morgen tidlig. På sykemeldingen står det "akutt øvre luftveisinfeksjon". Vet ikke om det bare er et synonym på forkjølelse. Så har ikke så mye å melde denne helga. Har fått spilt mye, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. mai 2012 #1927 Del Skrevet 13. mai 2012 Det er nok en finere betegnelse på forkjølelse, ja Men skriv deg bak øret det med mykoplasma, etter som du hoster så fælt. Det kan visst være veldig utmattende og henge i lenge. Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2012 #1928 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei! ..og god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mai 2012 #1929 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. mai 2012 #1930 Del Skrevet 15. mai 2012 Håper formen er bedre nå! En liten å kose seg med på ettermiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #1931 Del Skrevet 15. mai 2012 Takker, alle. Det går bedre nå. Er fortsatt syk, men blir bedre for hver dag nå, så nå går det den rette veien. Jeg har også ordnet meg en feriedag på fredag, så da blir det langhelg. Ellers bruker jeg det meste av tiden på å spille Mass Effect 3. En til de som stikker innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mai 2012 #1932 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. mai 2012 #1933 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #1934 Del Skrevet 17. mai 2012 Gratulerer med dagen, ja! Håper alle får en flott 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. mai 2012 #1935 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg kommer med Hadde du en fin fering i går? Forøvrig tror jeg det har klikket for meg, for jeg vurderer å flytte sammen med en fyr. Før vi har blitt sammen. Håper du nyter fridagen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #1936 Del Skrevet 20. mai 2012 Hvordan står det til her, da? Formen bedre? Når skal dere flytte inn i leiligheten? Du har sikkert sagt det, men jeg er temmelig glemsk for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #1937 Del Skrevet 20. mai 2012 Beklager, litt sløv å skrive her. Har vært en litt hektisk helg. Jeg er fortsatt syk, men er på bedringens vei. Det tar bare så lang tid. Svigermor og to nieser av S-mannen er her nede på besøk, men jeg har knapt fått sett dem pga hosting og snufsing. I går var S-mannen og niesene ute hele dagen her i Sandnes, jeg var med dem halve dagen. I dag var det dåp og etterpå var vi invitert til søndagsmiddag og svigermor og dåpsforeldrene (bror til S-mannen og forloveden). Veldig hyggelig, men kjenner det var godt å komme hjem og få av seg finstasen. Varmt begynner det også å bli her. Det er selvsagt hyggelig, og ingenting er vel penere å se på enn sol og klar himmel, men jeg blir fort uvel av solvarme. Og spesielt nå når jeg fortsatt er litt syk. I morgen etter jobb er skal vi ta med svigermor til min mor på kaffebesøk, på tirsdag er det visning igjen... puh, blir litt mye dette. Må innrømme jeg gleder meg til vi har flyttet og kommet i orden. Vi overtar i midten av juli, det kan være datoen blir litt tidligere enn først antatt, det kommer an på når huset er ferdig til de som flytter ut. Så skal vi bare male stua før vi flytter inn. Gleder meg! The kitten: Er det en roommate du skal flytte sammen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. mai 2012 #1938 Del Skrevet 20. mai 2012 Har du vært hos legen? Høres veldig ut som det samme som kjæresten min har slitt med, som jeg skrev om tidligere. Masse god bedring! Skjønner godt at du ser fram til å komme inn i leiligheten. Da kan dere falle skikkelig til ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. mai 2012 Forfatter #1939 Del Skrevet 20. mai 2012 Jeg var hos legen torsdag for to uker siden, da var det ingen bronkitt eller noe. Nå sitter jeg igjen med hoste og snufsete nese, samt at jeg lett blir varm og svett om jeg gjør noe ekstra. Men jeg er absolutt bedre enn jeg var, så jeg blir bedre for hver dag. Drar det for langt ut, så reiser jeg til legen igjen, men han sa jo faktisk til meg at hosten kan sitte igjen i tre uker. Det er ikke uvanlig. Men takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. mai 2012 #1940 Del Skrevet 20. mai 2012 Så kjedelig at du fortsatt er syk. Jeg krysser fingrene for at dere får overtatt leiligheten så tidlig som mulig. X Han jeg vurderer å flytte sammen med vil at vi skal bli kjærester. Må innrømme at jeg er ganske betatt av ham, men å bli samboere med en gang er kanskje litt drastisk. Fortsatt god bedring. Ps. Du glemte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå