Pingting Skrevet 6. januar 2011 #381 Del Skrevet 6. januar 2011 Du har min fulle forståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #382 Del Skrevet 6. januar 2011 Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 6. januar 2011 #383 Del Skrevet 6. januar 2011 Masse lykke til! Håper og tror det gikk veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #384 Del Skrevet 6. januar 2011 Takker, Purple! Jeg har nå kommmet til ti sider på teoridelen av oppgaven, som var målet mitt før jeg reiste til seminaret. Jeg har printet ut, lest gjennom og skrevet en kommentar eller to på de andre artiklene som skal presenteres i morgen, så nå føler jeg meg litt tryggere og litt mer forberedt. Det jeg vil gruer meg mest til er å vente i en halvtime på togstasjonen. Jeg kommer til å fryse i hjel. Sist jeg gjorde det så måtte jeg gå konstant rundt og rundt i 20 minutter for å få litt varme i meg, og det var i september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 7. januar 2011 #385 Del Skrevet 7. januar 2011 Masse lykke til idag med presentasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. januar 2011 #386 Del Skrevet 7. januar 2011 Kikker innom for å ønske deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #387 Del Skrevet 8. januar 2011 Takker, Mocci! Og god helg til deg også, Purple! Presentasjonen i går var veldig spennende. Jeg fikk masse tilbakemeldinger og masse konstruktiv kritikk. Har nok litt å jobbe med, ja. Hadde også et tilfelle av kaffeabstinenser. Jeg får som regel aldri sove natten før jeg skal avgårde til universitet, spesielt ikke siden jeg skal opp halv fem og vet at jeg MÅ sove. Så jeg hadde ikke mer enn tre-fire timers søvn den natten. Det gikk helt greit siden jeg sov på toget nedover. Men jeg kunne virkelig trenge noe kaffe, og var sikker på at det ble servert på seminaret. Det gjorde det altså ikke, og jeg satt under morgenforedraget og følte meg trøtt, uopplagt, hadde konsentrasjonsproblemer og en begynnende hodepine. Da første pause kom fikk jeg meg noe kaffe, og slukte hele koppen på noen minutter (noe som er sjelden, jeg klarer som regel aldri drikke opp en kopp før den blir kald), og alle symptomene forsvant. Ble våken, opplagt og merket ikke noe med til hodepinen. Nesten skremmende hvor avhengig man blir. Ellers koser jeg meg i dag med musikk på ørene, kaffe og sjokolade. For de som har Spotify, dette er jo bare fantastisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. januar 2011 #388 Del Skrevet 8. januar 2011 Så godt å høre at det ikke ble totalslakt! Hurra for flinke-Tabris! Hvis du har endel å ta tak i så vet du ihvertfall hva du skal jobbe med fremover. Som regel går det jo mye lettere med jobbinga hvis man har konkret oppgaver å forholde seg til, heller enn "noe er ikke helt bra, men jeg er ikke sikker på hva". Håper du får en superlørdag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #389 Del Skrevet 8. januar 2011 Nei, ble ikke totaltslakt - fikk også skryt for tittelen på artikkelen av en litteraturviter. Og det er helt sant - det er mye lettere å jobbe og forbedre når man vet nøyaktig hva man skal gjøre. Og takker, samme med deg! For meg er det nesten terapi med god musikk, internett og kaffe. Slapper helt av. Hvis jeg merker jeg er litt småstresset, så betyr det at jeg trenger en slik musikk-session, sånn helt for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 9. januar 2011 #390 Del Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer med gjennomført presentasjon Tabris, så spennende det må ha vært! Satt på spotify da jeg kom innom her, så da måtte jeg jo klikke på lenken Musikk kan være ren terapi, og det er fryktelig interessant hvordan den kan påvirke både sinnsstemning, energinivå og til og med prestasjoner(bare tenk på treningsmusikk). Kjempeflott bonus å få input om hva som er smart å jobbe med fremover. Masterprosjektarbeidsperioden er fort litt flytende i perioder og da er det deilig med konstruktiv og konkret kritikk man kan bruke som veiledning. PS: Er litt enig i styret med å holde kontrollen over 4 karakterer samtidig i NWN2, det kommer fort noen saftgloser når rougen finner en felle og fighteren løper rett i den før hun rekker å disarme den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #391 Del Skrevet 9. januar 2011 Godmorgen i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #392 Del Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer med gjennomført presentasjon Tabris, så spennende det må ha vært! Satt på spotify da jeg kom innom her, så da måtte jeg jo klikke på lenken Musikk kan være ren terapi, og det er fryktelig interessant hvordan den kan påvirke både sinnsstemning, energinivå og til og med prestasjoner(bare tenk på treningsmusikk). Kjempeflott bonus å få input om hva som er smart å jobbe med fremover. Masterprosjektarbeidsperioden er fort litt flytende i perioder og da er det deilig med konstruktiv og konkret kritikk man kan bruke som veiledning. PS: Er litt enig i styret med å holde kontrollen over 4 karakterer samtidig i NWN2, det kommer fort noen saftgloser når rougen finner en felle og fighteren løper rett i den før hun rekker å disarme den Takker! Ja, musikk har veldig mye å si, og det er herlig å bare koble av med god musikk innimellom. Ang. 4 stk samtidig, så er det fordelen med Dragon Age. Der kan du sette opp taktikker på forhånd (eller underveis) slik at du slipper å styre dem i selve kampene. Det gjør det hele mye mer oversiktelig og enklere. Godmorgen i tråden. God morg... formiddag! Siste sløvedag, i morgen er det trening og jobbings! Ingen planer i dag, skal bare slappe av og kose meg. Kanskje spille litt, spise resten av sjokoladen som er igjen fra i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. januar 2011 #393 Del Skrevet 9. januar 2011 Gratulerer med nok en milepæl. Nå er det ingen bombe for meg at du skriver godt - det ser man her på forumet. Jeg liker deg bare bedre og bedre. Bruce rocker. Og den sangen der - live ... yessss. Det blir nesten ikke bedre her i verden! http://www.youtube.com/watch?v=2S4Hul4HW9E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #394 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) For en hyggelig melding da, Blondie. Jeg liker veldig godt den sangen, og synes akkurat den live-versjonen er helt fantastisk. Bruce'rn har mange svært gode sanger, og ikke minst vel så mange gode tekster. Endret 9. januar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. januar 2011 #395 Del Skrevet 9. januar 2011 Den er god og gammel! Foretrekker nok versjonen som jeg har på EP her i hula mi. Mye skarpere trommer som markerer så en skvetter veggimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #396 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) EP? Begynner å bli noen år siden det, ja. Husker jeg fikk litt sjokk da jeg så en tråd (husker ikke om det var her eller på et annet forum) med tittelen "Er det noen her som fortsatt husker kassetter?" Min første tanke var: "Er det noen som har glemt kassetter?" Ja, også fant jeg ut i dag at jeg har gått ned den kiloen eller to jeg la på meg i julen. Endret 9. januar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 9. januar 2011 #397 Del Skrevet 9. januar 2011 Takker! Ja, musikk har veldig mye å si, og det er herlig å bare koble av med god musikk innimellom. Ang. 4 stk samtidig, så er det fordelen med Dragon Age. Der kan du sette opp taktikker på forhånd (eller underveis) slik at du slipper å styre dem i selve kampene. Det gjør det hele mye mer oversiktelig og enklere. Det kan du heldigvis i NWN2 også, jeg detaljstyrer dem bare når jeg synes de angriper feil fiende. Eller når jeg rekker å stoppe dem fra å løpe i døden i en felle som lyser så rødt at de helt ærlig burde sett den :gjeiper: for nedgåtte kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. januar 2011 #398 Del Skrevet 9. januar 2011 Hei Så bra at presentasjonen gikk fint! Gratulerer med det Og så flott at vekta gikk ned igjen etter jul. Det har den jammen gjort her også. Det er så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #399 Del Skrevet 9. januar 2011 Ember: Hadde det ikke vært for det isometriske perspektivet, så hadde jeg kanskje prøvd meg på NWN 2, jeg også. Jaja, aldri si aldri, må bare bli ferdig med alle spillene jeg har på lista først - og alle som kommer. Purple: Takker! Ja, herlig følelse. Kiloene kom fort på, men jaggu gikk de fort av igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. januar 2011 #400 Del Skrevet 10. januar 2011 Ember: Hadde det ikke vært for det isometriske perspektivet, så hadde jeg kanskje prøvd meg på NWN 2, jeg også. Jaja, aldri si aldri, må bare bli ferdig med alle spillene jeg har på lista først - og alle som kommer. Hvilke spill er oppført på listen din da? Jeg liker egentlig godt fugleperspektiv men helt klart mye mer stress å holde styr på 4 karakterer. De er til tider ikke så smarte og alltid en eller annen som får en god idè, NOT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå