Gå til innhold

Kaffekroken

Tabris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen, alle. :goodbye:

I dag hadde jeg tenkt å sove ut, uten å sove bort halve dagen. Jeg våknet og følte meg utvhilt, men det var så godt å døse og slappe av. Jeg tvang meg selv til å se på klokken, og så at den ikke var mer enn syv! Så jeg la meg ned for å døse og sove litt til. Etter en lang tid så tenkte jeg at nå hadde jeg nok gjort for mye av det, det føltes som om jeg hadde ligget og sovet i flere timer - og klokka var ikke mer enn kvart over åtte! Så nå er jeg oppe helt av meg selv, helt utvhilt. Klokken åtte. For en fantastisk følelse. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det var helt fantastisk. Og som prikken over i'en, så våknet jeg til ferdigbrygget kaffe og en samboer som nå står og lager frokostvafler. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå frekkt av meg...

GOD MORGEN:))

Det ef faktsk vanlig folkeskikk å hilse..hehe. :kjefte:

må ta meg selv litt i nakken her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Høres helt fantastisk ut! :happy:

kos deg i dag, og lykke til med dagens oppgaver! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Ikke i dag heller...

Jeg bare må si det, de blir superkult turkise, og om man putter rød konditorfarge i røra så blir vaflene rosa :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er freddan og jeg titter inn for å ønske deg og dine besøkende ei knallfin helg.

Hva med en frisk skitur? Pakk sekken med kvikklunsj, appelsiner, kakao og kaffe.

Godt humør er sikkert på plass allerede vil jeg tro, for her i kaffekroken ser det ut til å være bare glade positive folk.

kos dåkk så my aill sammen.

På gjensyn folkens :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her har jeg verken ski eller snø. Men godt humør og god helg blir det likevel. Knallfin helg ønskes til deg også! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...