Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 13. januar 2011 Yay, en god natts søvn! Etter to netter med veldig lite søvn så var jeg i går kveld så sliten da jeg la meg at jeg ikke hadde overskudd til å bekymre meg over søvn eller ikke søvn. Tok litt tid før jeg sovnet, men sovnet gjorde jeg - helt til klokka ringte. Litt trøtt er det jo obligatorisk å være når klokka ringer seks om morgenen, men er uthvilt lell. Så nå er det avgårde til uni og jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #422 Del Skrevet 13. januar 2011 Hurra for søvn! Håper du får en god arbeidsdag i dag da! *sender effektive vibber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. januar 2011 #423 Del Skrevet 13. januar 2011 Så kjekt med bamse i stua, Berner Sennen er jo såå fine! Hurra for god natts søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 13. januar 2011 Sitter på uni nå, med en studentkopp full med varm kaffe. Her er det stille og rolig, og jeg bare nyter morgenen. Føler jeg ligger ok an med oppgaven, og hadde som sagt et lite gjennombrudd i går. Det er i øyeblikk som dette jeg nyter å være student. :happy: Ja, gøy med bamse i stua. Han er jo så kosete og snill, men vet ikke sin egen størrelse. Litt tungt å få 50 kg hund i fanget fordi han vil "kose". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann kristin Skrevet 13. januar 2011 #425 Del Skrevet 13. januar 2011 Søvn må heltinnen ha ja Nyter bare og god lesing jeg også. Altså jeg er på langt nær like flink som deg, du som studerer. Neeeida, jeg sitter å titter ut på småfuglene på foringsbrettet og ser at det lysner. Å så er jeg jo her da, som plutselig ble ganske vanlig...hehe. Koser meg med å følge med her i kaffekroken I dag må jeg seriøst ta en alvorsprat med støvsugeren ha en fortreffelig dag Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei og god morgen. Høres herlig ut, en morgenkaffe mens man slapper av og titter ut vinduet på dagen som starter. Småfugler på fôringsbrettet, mens man lurer på hvilken bok man skal lese i dag... sukk, blir nesten romantisk her jeg sitter. Ha en fortreffelig dag, du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 13. januar 2011 #427 Del Skrevet 13. januar 2011 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) God morgen. Eventuelt ettermiddag. Hm, ikke verdens mest effektive dag. Har fått ordnet noen illustrasjoner, og satt inn de på rett sted. Skriver litt her og der, men venter egentlig på et par bøker til. Samt venter på ei venninne så vi kan spise lunsj. I morgen kveld blir det date med S-mannen. Vi skal lage hjemmelaget lasagne, sprette en flaske rødvin og se en god film. :rødme: Endret 13. januar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ember Skrevet 13. januar 2011 #429 Del Skrevet 13. januar 2011 *sniker seg inn, noterer seg at hjemmelaget lasagne bør settes på "middag i nærmeste fremtid"-listen og smyger seg ut igjen* Shoot! glemte at jeg går i høye hæler og bråker som et uvær! Klakk-klakk-klakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 13. januar 2011 Du både sees og høres. Men det var et bra notat. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #431 Del Skrevet 13. januar 2011 *lister seg inn på ullsokker og rapper rødvinsflaska* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #432 Del Skrevet 13. januar 2011 *får dårlig samvittighet, lister seg tilbake og setter den på plass igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #433 Del Skrevet 13. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #434 Del Skrevet 13. januar 2011 Ikke stjel rødvinen! *gir Ping et lite stykke hjemmelaget lasagne som takk for tilbakelevert vin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. januar 2011 #435 Del Skrevet 13. januar 2011 Ånææææh, ærlighet lønner seg :rødme: (eller liksomtyverier på internett ) Hvordan går dagen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 13. januar 2011 Ingenting som et lite stykke virtuell lasagne for virtuell tilbakelevering av virtuell tyveri av en virtuell vinflaske. Dagen går fint, er hjemme nå. Selv om jeg fikk sove i natt, så er jeg fortsatt veldig trøtt. Den siste timen satt jeg i en krok for meg selv på uni og spilte Dragon Age på laptopen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ann kristin Skrevet 13. januar 2011 #437 Del Skrevet 13. januar 2011 sniki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 13. januar 2011 #438 Del Skrevet 13. januar 2011 Hei Håper dere får en kjempefin datekveld, du og S-mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Hei - takker! Jeg gleder meg, det skal bli koselig. I morgen blir jeg hjemme, har ikke tenkt å reise ut til uni. Da kan jeg for det første få sove ut (dvs, ikke til klokken ti-elleve,men kanskje til åtte). Jeg venter også på et par bøker jeg trenger for å få skrevet noe særlig mer videre, samt jeg har en del møteinnkallinger jeg må få printet, addressert og sent ut i morgen (sitter i et styre, og må innkalle til årsmøte). Endret 13. januar 2011 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar 2011 #440 Del Skrevet 13. januar 2011 Godkveld i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå