Gå til innhold

Julegavetips


Gjest BettyBoop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En tur gjør susen! Bestill f.eks en weekend på høyfjellshotell med spa og full bortskjemming, hvor dere også kan dra ut på ski f.eks. En romantisk helg bare for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

En tur gjør susen! Bestill f.eks en weekend på høyfjellshotell med spa og full bortskjemming, hvor dere også kan dra ut på ski f.eks. En romantisk helg bare for dere :)

hmm høres bra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

En tur gjør susen! Bestill f.eks en weekend på høyfjellshotell med spa og full bortskjemming, hvor dere også kan dra ut på ski f.eks. En romantisk helg bare for dere :)

men er redd han ikke kommer til å synes noe om spa da, men tur er jo en god ide da. men ulempen med det er at det ikke må kræsje med jobben og blir vanskelig å overraske med en tur som krever planlegging

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da trenger han jo ikke gå på spa, men har hotellet f.eks et deilig, varmt svømmebasseng har han nok ikke noe imot en tur innom der sammen med deg etter en lang dag i bakken :lur:

Og de fleste får jo avspasert eller byttet seg til fri, hvis du f.eks bestiller turen i februar eller noe, så får han bekreftelsen på bestillingen til jul, så har han noe å glede seg til :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Da trenger han jo ikke gå på spa, men har hotellet f.eks et deilig, varmt svømmebasseng har han nok ikke noe imot en tur innom der sammen med deg etter en lang dag i bakken :lur:

Og de fleste får jo avspasert eller byttet seg til fri, hvis du f.eks bestiller turen i februar eller noe, så får han bekreftelsen på bestillingen til jul, så har han noe å glede seg til :happy:

februar, men det er jo etter jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

februar, men det er jo etter jul?

Ja? Jeg mente ikke at man skulle være bortreist på julaften (selv om noen sikkert foretrekker det også :) ) Men at man gir han bekreftelsen på bestillingen f.eks sammen med noe annet småtteri, en dvd eller et spill eller noe annet "tull" som mannfolk liker :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Ja? Jeg mente ikke at man skulle være bortreist på julaften (selv om noen sikkert foretrekker det også :) ) Men at man gir han bekreftelsen på bestillingen f.eks sammen med noe annet småtteri, en dvd eller et spill eller noe annet "tull" som mannfolk liker :happy:

sorry misforstod. trodde du mente jeg skulle bestille reisen i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du kan ta med ei venninne. Nei jeg snakker ikke om reisen.

Forøvrig så hadde pris vert et greit utgangspunkt for å komme med relevante forslag. Venninne OG videokamera hadde jo vert uslåelig f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry misforstod. trodde du mente jeg skulle bestille reisen i februar

Neida, at turen kan være f.eks i januar eller februar. Man har jo gjerne avbestillingsmuligheter også om det hele skulle gå helt i stå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Neida, at turen kan være f.eks i januar eller februar. Man har jo gjerne avbestillingsmuligheter også om det hele skulle gå helt i stå :)

hmm det hadde vært noe da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Trenger tips selv. Tenkte jeg skulle kjøpe parfyme til gubben. Noen tips om gode lukter?

Takk;-)

-Hilde

jeg kjøpte den der fra jean paul gaultier den flaska som er forma som en mannekropp. Den lukter veldig godt syns jeg.

hmm syns det skorter på forslag her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

jeg kjøpte den der fra jean paul gaultier den flaska som er forma som en mannekropp. Den lukter veldig godt syns jeg.

hmm syns det skorter på forslag her....

Det er jo mye fordi du har ignorert det beste forslaget du har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger tips selv. Tenkte jeg skulle kjøpe parfyme til gubben. Noen tips om gode lukter?

Takk;-)

-Hilde

Dolce & Gabbana - the one. Den er veldig god til menn ;)

Endret av ^KinderMaxi^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Det er jo mye fordi du har ignorert det beste forslaget du har fått.

Nei har jeg ikke. Har bare fått ett forslag og det var en reise. Har ikke ignorert det. Jeg sa jeg syntes det var et godt forslag. Men er jo greit å få flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Du kan ta med ei venninne. Nei jeg snakker ikke om reisen.

Forøvrig så hadde pris vert et greit utgangspunkt for å komme med relevante forslag. Venninne OG videokamera hadde jo vert uslåelig f.eks.

ÅÅÅ er det dette forslaget du snakker om? nei det forslaget ignorerer jeg helt klart glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei har jeg ikke. Har bare fått ett forslag og det var en reise. Har ikke ignorert det. Jeg sa jeg syntes det var et godt forslag. Men er jo greit å få flere.

Du har ignorert både forslaget og tipset jeg har kommet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Du har ignorert både forslaget og tipset jeg har kommet med.

Jeg gjør ikke sånt med venninnene mine

Men jeg kunne kjøpt han et videokamera da

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...